TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Officiell SWETA-anthem
Pages (2): « 1 [2]
Laddar ner l�tsnuttarna som lackts upp nu.. Ska lyssna och komentera n�r jag kommer hem igen 
Nu har jag lyssnat p� b�de Smekbars och Dioxys och det jag kan s�ga �r att b�da l�ter bra.
Eftersom jag vara har en h�gtalare kan jag inte uttala mig om mixningen p� Smekbars l�t.
hur g�r de f�r er???
| quote: |
| Originally posted by jofawe jag har h�llt p� sen -97 .. men jag �r fortfarande lika kass.. hahahaha http://jofawe.trance.nu typ |
*.xm funkar klockrent i winamp 2.92
synd att jag inte ha det d� 
| Originally posted by CJ InterCity s�g precis p� den sidan att du remixat ATB - 9pm! den m�ste jag ba f� h�ra jag f�rs�kte ladda ner men formatet funkade inte i n�got program. skulle det vara f�r mycket beg�rt att be om en mp3 eller wma? |
funkar inte i Media Player, men jag m�ste bara h�ra den!! s� jag f�r ladda ner Winamp d�
Hehehe, ball ide.
Jag sitter f�r n�rvarande och kn�par med ett par l�tar.
F�r se om jag f�r f�rdigt dem i tid. Annars f�r jag v�l remixa det vinnande bidraget 
Kan ju sl�nga upp en snutt och s� kan ni ju s�ga vad ni tycker...
Det �r ingen riktig anthem, men men
Kloak
| Originally posted by NooN Hehehe, ball ide. Jag sitter f�r n�rvarande och kn�par med ett par l�tar. F�r se om jag f�r f�rdigt dem i tid. Annars f�r jag v�l remixa det vinnande bidraget ![]() Kan ju sl�nga upp en snutt och s� kan ni ju s�ga vad ni tycker... Det �r ingen riktig anthem, men men Kloak |
fran vad jag har hort i Uppsala, JXL A little less... kommer nar djer kan inte spinna trance och maste spinna hiphop. menar det ingeting?
| Originally posted by GyLLe Gillade den.. men JAG skulle inte klassa den som en trance l�t!! men jag tyckte om den iaf.. |