TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële EK 2004 topic
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by Blik on Jun-08-2004 09:38:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik vind Seedorf inderdaad ook helemaal de beroerdste niet. Die man heeft echt een onnavolgbare techniek en hoort zeker in z'n huidige vorm gewoon in de basis. Misschien jammer voor Van Der Vaart dus?

Het enige probleem met Seedorf is dat hij niet zo goed kan schieten. Je kan er vergif op innemen dat hij een bal overschiet. En corners en vrije trappen kan 'ie ook al niet nemen, maar voor de rest is het een hele goeie voetballer en moeten we blij zijn dat hij er bij is.


ben ik het helemaal mee eens, heel veel mensen "jump on the bandwagon" met het zeiken over seedorf, terwijl hij op dit moment de enige is samen met Makaay die een beetje in vorm is.

Advocaat moet eens risico's gaan nemen, van der Vaart is niet heilig en hetzelfde moet gelden voor Van Nistelrooij en Kluivert.

Als ze 4-3-3 gaan spelen vind ik dat Seedorf en Makaay moeten spelen en niet dat van Nistelrooij en van der Vaart moeten spelen


Posted by Tim81 on Jun-08-2004 11:26:

Helaas is Seedorf geblesseerd, dus heb ik alle hoop gevestigd op Wesley Sneijder! Heeft net als Seedorf een hele aardige steekpass in huis en natuurlijk een zeer goede traptechniek voor de corners en vrije trappen! Ik denk dat Nederland het dit toernooi moet hebben van enkele oplevingen (Sneijder, Robben, V.d. Vaart, v. Nistelrooij of Makaay). Qua teamspel is er weinig meer over van de Hollandse School...


Posted by Remy D on Jun-08-2004 11:34:

quote:
Originally posted by Djeebie
Het enige probleem met Seedorf is dat hij niet zo goed kan schieten. Je kan er vergif op innemen dat hij een bal overschiet. En corners en vrije trappen kan 'ie ook al niet nemen, maar voor de rest is het een hele goeie voetballer en moeten we blij zijn dat hij er bij is.

Whahaha al zijn goals dit jaar bij AC Milaan waren bijna allemaal ver buiten de 16 of rond de 16. Dus als je dit seizoen iets meer zijn voetbal had gevolgd had je dit domme en gelogen argument achterwege kunnen laten.


Posted by Remy D on Jun-08-2004 11:43:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik vind Seedorf inderdaad ook helemaal de beroerdste niet. Die man heeft echt een onnavolgbare techniek en hoort zeker in z'n huidige vorm gewoon in de basis. Misschien jammer voor Van Der Vaart dus?


Dit is wel waar dat hij zijn vorm heeft, alleen het grote probleem is dat hij bij AC milaan een vrije rol heeft en dus doet wat hij wil en dat gaat het goed af. In Oranje heeft hij dat niet en komt het er dus vaak niet uit.

Maar verder heb ik er nog alle vertrouwen in en ga me niet blind staren op 3 oefen interlandjes. Meer dan 60% van de bevolking zei na het verlies tegen Schotland dat ze het never nooit niet zouden halen en iedereen weet wat er toen gebeurde. Duss als het er echt op aan komt staan ze er wel.


Posted by Djeebie on Jun-08-2004 13:31:

quote:
Originally posted by Remy D
Whahaha al zijn goals dit jaar bij AC Milaan waren bijna allemaal ver buiten de 16 of rond de 16. Dus als je dit seizoen iets meer zijn voetbal had gevolgd had je dit domme en gelogen argument achterwege kunnen laten.


Whahaha... Als je dit seizoen z'n voetbal iets meer had gevolgd had je geweten dat hij in de Serie A maar drie keer heeft gescoord. In de Champions League en voor de beker zelfs helemaal niet. Tsja, als je dan een schietende Clarence Seedorf het afgelopen seizoen bekijkt had je toch echt gezien dat er meer ballen over dan in het doel verdwijnen

Maar verder is het gelukkig een hele goeie speler.


Posted by Remy D on Jun-08-2004 13:56:

quote:
Originally posted by Djeebie
Whahaha... Als je dit seizoen z'n voetbal iets meer had gevolgd had je geweten dat hij in de Serie A maar drie keer heeft gescoord. In de Champions League en voor de beker zelfs helemaal niet. Tsja, als je dan een schietende Clarence Seedorf het afgelopen seizoen bekijkt had je toch echt gezien dat er meer ballen over dan in het doel verdwijnen

Maar verder is het gelukkig een hele goeie speler.

Wel 3 goals buiten de 16. En lijkt me wel logisch dat er veel meer naast en over gaan anders zou niemand zich zorgen maken over het kampioenschap van oranje straks.


Posted by Djeebie on Jun-08-2004 15:36:

quote:
Originally posted by Remy D
Wel 3 goals buiten de 16. En lijkt me wel logisch dat er veel meer naast en over gaan anders zou niemand zich zorgen maken over het kampioenschap van oranje straks.


Jaja, lul je d'r maar uit

Ik help het je hopen hoor dat Seedorf ze gewoon straks allemaal randje zestien, of nog verder, in de kruising jast


Posted by Cosmic on Jun-09-2004 14:45:

Mijn favoriete opstelling:

Sar



Heitinga Stam Cocu Bronck



Vaart Davids Sneijder



V/d Meyde Nistelrooy Robben


Maar Dick kennende zal ie dit wel weer te aanvallend vinden.....conservatieve l*l


Posted by MennoB on Jun-09-2004 15:01:

quote:
Originally posted by Cosmic
Mijn favoriete opstelling:

Sar



Heitinga Stam Cocu Bronck



Vaart Davids Sneijder



V/d Meyde Nistelrooy Robben


Maar Dick kennende zal ie dit wel weer te aanvallend vinden.....conservatieve l*l


Hij had vandaag met 3 spelers de tacktiek besproken waarmee ze het zullen doen tegen de Duitser. Opvallends was dat ze met buitenspelers zullen werken..

Dus jou opstelling kan misschien wel de opstelling worden voor de wedstrijd tegen de Duitsers.

Zelf vind ik Davids niet echt meer zo geweldig als vroeger dus van mij hoeft hij geen basisplaats, en vind ik Makaay een betere optie omdat als Ruud er in staat er toch 3 man om hem heen staan waardoor hij niks kan. Bij Makaay zullen er geen 3 man om hem heen staan dus kan hij zich vrijer bewegen en dus beter aanspeelbaar zijn..


Posted by MennoB on Jun-09-2004 15:10:

Ben al blij dat Seedorf niet mee kan doen, hoe goed hij ook mag zijn bij AC Milaan, voor het Nederlands Elftal is hij maar niks


Posted by Jappio on Jun-09-2004 17:06:

quote:
Originally posted by MennoB
Hij had vandaag met 3 spelers de tacktiek besproken waarmee ze het zullen doen tegen de Duitser. Opvallends was dat ze met buitenspelers zullen werken..

Dus jou opstelling kan misschien wel de opstelling worden voor de wedstrijd tegen de Duitsers.

Zelf vind ik Davids niet echt meer zo geweldig als vroeger dus van mij hoeft hij geen basisplaats, en vind ik Makaay een betere optie omdat als Ruud er in staat er toch 3 man om hem heen staan waardoor hij niks kan. Bij Makaay zullen er geen 3 man om hem heen staan dus kan hij zich vrijer bewegen en dus beter aanspeelbaar zijn..


davids niet meer zo geweldig?

Dankzij hem kwam het team van barca weer in balans en draaide t een geweldige 2e seizoenshelft en speelde Nederland Schotland van de mat (stille kracht achter sneijder). Haal davids er inderdaad uit en je hebt helemaal geen elftal meer over

Ik kies gewoon voor van nistelrooij, maar dan wel met 2 buitenspelers of in ieder geval bezetting op de flanken en van der vaart, seedorf of sneijder erachter. Een beetje het spelletje van Man United dus. Dan kan Makaay mooi als pinchhitter invallen samen met pi-air.

en over je opmerking dat makaay geen 3 man om zich heen krijgt, lijkt me duidelijk onzin, de reputatie van makaay is een stuk groter dan die van van nistelrooij in duitsland.


Posted by MennoB on Jun-09-2004 17:09:

We zullen zien


En een club speler is iets anders dan in het nationaal elftal spelen he..


Posted by MennoB on Jun-09-2004 17:13:

quote:
Originally posted by Jappio
Haal davids er inderdaad uit en je hebt helemaal geen elftal meer over


[zeik mode]Neej klopt, want dan heb je er nog maar 10 [/zeik mode]


Posted by Jappio on Jun-09-2004 17:13:

oja en mijn opstelling tegen duitsland:

------------- vd sar ----------------

---Bosvelt, Stam, Heitinga, Zenden---

---v/d meyde, cocu, davids, robben---

----------------- van der vaart -----
---------- Van nistelrooij ----------

Misschien zou ik zenden eruit gooien en cocu daar neerzetten, om dan met sneijder nog wat meer druk te zetten, maar dit is mijn eerste keus. Lekker aanvallend spelen met 2 opkomende backs. Heitinga op Ballack en Stam op Punani.


Posted by Jappio on Jun-09-2004 17:14:

quote:
Originally posted by MennoB
We zullen zien


En een club speler is iets anders dan in het nationaal elftal spelen he..


t gaat om de essentie van een elftal, met alleen showspelertjes red je t niet. Je hebt ook zogenaamde waterdragers nodig, kijk maar naar Real Madrid waar na het vertrek van Makalele het elftal ook geen team meer was. Als je dat niet begrijpt zou ik eerst maar wat lesjes voetbal gaan volgen.


Posted by Blik on Jun-09-2004 17:20:

quote:
Originally posted by Jappio
t gaat om de essentie van een elftal, met alleen showspelertjes red je t niet. Je hebt ook zogenaamde waterdragers nodig, kijk maar naar Real Madrid waar na het vertrek van Makalele het elftal ook geen team meer was. Als je dat niet begrijpt zou ik eerst maar wat lesjes voetbal gaan volgen.



Vergeet Hierro niet


Posted by Matthijs on Jun-09-2004 17:48:

quote:
Originally posted by Blik
Vergeet Hierro niet


met alle respect, die begon toch echt een beetje slijtageverschijnselen te vertonen in zijn laatste jaar bij Real. Maar het is natuurlijk altijd een hele goede speler geweest waar ze niet tijdig een goede vervanger voor hebben gehaald. Wat dat betreft kunnen ze Walter Samuel goed gebruiken denk ik volgend seizoen!


Posted by TranceFool on Jun-09-2004 18:51:

Hierro was geen waterdrager, die was de grote leider van het elftal.



Een goed elftal heeft altijd een duidelijke leider nodig, net als een elftal een aantal dienende spelers nodig (wat Jappio ook al zei) en dat is misschien waar het bij Nederland aan mist, want kwaliteit hebben ze genoeg


Posted by MennoB on Jun-09-2004 19:12:

Mijn ideale opstelling:

van de Sar

Heitinga, Stam, Cocu, Bouma

Snijder, van de Vaart, Zenden

van der Meyden, Makaay, Robben





En dan nog misschien Ruud voor Makaay of Davids voor Zenden...


Posted by Blik on Jun-10-2004 09:14:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hierro was geen waterdrager, die was de grote leider van het elftal.



Een goed elftal heeft altijd een duidelijke leider nodig, net als een elftal een aantal dienende spelers nodig (wat Jappio ook al zei) en dat is misschien waar het bij Nederland aan mist, want kwaliteit hebben ze genoeg


ja en omdat Real Makelele en Hierro hebben laten gaan zonder goede vervangers er voor te zoeken is het dit jaar helemaal verkeerd gegaan


Posted by Tim81 on Jun-10-2004 13:38:

Hopelijk krijgen we dit EK weer de nodige hoogstandjes te zien. Uiteraard verwacht ik veel van Frankrijk, maar ook van Ibrahimovic, Robben, Totti, v.d. Vaart en Nedved hoop ik mooie dingen te zien!

Jammer genoeg zijn spelers als Shevchenko, Giggs, Litmanen, Keane, Solskjaer, en Chivu niet te zien (maar ja, moet je maar niet in zo'n land worden geboren ) Over 2 dagen de aftrap...


Posted by Rudy on Jun-10-2004 14:21:

Ik begrijp serieus niet waarom iedereen Van de Meyde zo goed vindt! Die gast kan namelijk echt heeeeeeeeelemaal niks! De enige rede waarom hij van NL-elftal zit is omdat hij bij Inter op de tribune zit! En de enige rede waarom hij naar inter is gegaan is omdat hij een fucking mooi goal scoorde tegen Inter vorig jaar in de champions league! Maar afgezien van die goal, heeft die gast echt nog nooit iets laten zien! Tegen Ierland nam hij geen bal goed aan, alle voorzetten gingen hoog en over en hij liep zichzelf de hele tijd vast! Tekende precies voor zijn spel zoals hij dat vorig jaar bij ajax liet zien!
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen waarom die gast zo goed zou moeten zijn?

Mijn opstelling voor tegen Duitsland zou zijn:

---------------------Sar-------------------
(Reiziger)
Heitinga------Stam--------Cocu----Bronckhorst

Sneijder-------------Vaart-------------Davids
(Nistelrooy)
Overmars-------------Makaay------------Robben

Ik twijfel tussen Makaay en van Nistelrooy, maar denk dat Makaay tegen ze Germans beter is!


Posted by BaRTeZ on Jun-10-2004 14:46:

code:
van der Sar Reiziger Stam v Bronckhorst Heitinga Cocu Sneijder Overmars v d Vaart Makaay van Nistelrooy


zo ongeveer


Posted by Tim81 on Jun-15-2004 09:51:

Volgens mij weet Dick het zelf nog niet... Straks pakt hij de hoge hoed, gooit daar 22 namen in en gaat grabbelen! Zodoende komt hij tot de basiself, vervolgens bepalen die gasten zelf wel waar ze gaan lopen... Ik zie het somber in, gelukkig stelt Duitsland ook weinig voor!


Posted by Opti on Jun-15-2004 10:21:

quote:
Originally posted by Rudy
Ik begrijp serieus niet waarom iedereen Van de Meyde zo goed vindt! Die gast kan namelijk echt heeeeeeeeelemaal niks! De enige rede waarom hij van NL-elftal zit is omdat hij bij Inter op de tribune zit! En de enige rede waarom hij naar inter is gegaan is omdat hij een fucking mooi goal scoorde tegen Inter vorig jaar in de champions league! Maar afgezien van die goal, heeft die gast echt nog nooit iets laten zien! Tegen Ierland nam hij geen bal goed aan, alle voorzetten gingen hoog en over en hij liep zichzelf de hele tijd vast! Tekende precies voor zijn spel zoals hij dat vorig jaar bij ajax liet zien!
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen waarom die gast zo goed zou moeten zijn?


Dat was een goal tegen Roma. Van der Meyde is geen superspeler a la Robben, zeker wel een bruikbare speler op de vleugels (zowel links als rechts). Goede voor zet, diepgang, snelheid, en scorend vermogen. Het enige is dat hij erg wisselvallig is/kan zijn. Tegen Ierland speelde hij niet goed omdat hij in de tweede helft van het afgelopen seizoen amper heeft gespeeld.


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.