TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële EK 2004 topic
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Ik vind Seedorf inderdaad ook helemaal de beroerdste niet. Die man heeft echt een onnavolgbare techniek en hoort zeker in z'n huidige vorm gewoon in de basis. Misschien jammer voor Van Der Vaart dus? Het enige probleem met Seedorf is dat hij niet zo goed kan schieten. Je kan er vergif op innemen dat hij een bal overschiet. En corners en vrije trappen kan 'ie ook al niet nemen, maar voor de rest is het een hele goeie voetballer en moeten we blij zijn dat hij er bij is. |
Helaas is Seedorf geblesseerd, dus heb ik alle hoop gevestigd op Wesley Sneijder! Heeft net als Seedorf een hele aardige steekpass in huis en natuurlijk een zeer goede traptechniek voor de corners en vrije trappen! Ik denk dat Nederland het dit toernooi moet hebben van enkele oplevingen (Sneijder, Robben, V.d. Vaart, v. Nistelrooij of Makaay). Qua teamspel is er weinig meer over van de Hollandse School...
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Het enige probleem met Seedorf is dat hij niet zo goed kan schieten. Je kan er vergif op innemen dat hij een bal overschiet. En corners en vrije trappen kan 'ie ook al niet nemen, maar voor de rest is het een hele goeie voetballer en moeten we blij zijn dat hij er bij is. |
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Ik vind Seedorf inderdaad ook helemaal de beroerdste niet. Die man heeft echt een onnavolgbare techniek en hoort zeker in z'n huidige vorm gewoon in de basis. Misschien jammer voor Van Der Vaart dus? |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Whahaha al zijn goals dit jaar bij AC Milaan waren bijna allemaal ver buiten de 16 of rond de 16. Dus als je dit seizoen iets meer zijn voetbal had gevolgd had je dit domme en gelogen argument achterwege kunnen laten. |

| quote: |
| Originally posted by Djeebie Whahaha... Als je dit seizoen z'n voetbal iets meer had gevolgd had je geweten dat hij in de Serie A maar drie keer heeft gescoord. In de Champions League en voor de beker zelfs helemaal niet. Tsja, als je dan een schietende Clarence Seedorf het afgelopen seizoen bekijkt had je toch echt gezien dat er meer ballen over dan in het doel verdwijnen ![]() Maar verder is het gelukkig een hele goeie speler. |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Wel 3 goals buiten de 16. En lijkt me wel logisch dat er veel meer naast en over gaan anders zou niemand zich zorgen maken over het kampioenschap van oranje straks. |
Mijn favoriete opstelling:
Sar
Heitinga Stam Cocu Bronck
Vaart Davids Sneijder
V/d Meyde Nistelrooy Robben
Maar Dick kennende zal ie dit wel weer te aanvallend vinden.....conservatieve l*l
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Mijn favoriete opstelling: Sar Heitinga Stam Cocu Bronck Vaart Davids Sneijder V/d Meyde Nistelrooy Robben Maar Dick kennende zal ie dit wel weer te aanvallend vinden.....conservatieve l*l |
Ben al blij dat Seedorf niet mee kan doen, hoe goed hij ook mag zijn bij AC Milaan, voor het Nederlands Elftal is hij maar niks 
| quote: |
| Originally posted by MennoB Hij had vandaag met 3 spelers de tacktiek besproken waarmee ze het zullen doen tegen de Duitser. Opvallends was dat ze met buitenspelers zullen werken.. Dus jou opstelling kan misschien wel de opstelling worden voor de wedstrijd tegen de Duitsers. Zelf vind ik Davids niet echt meer zo geweldig als vroeger dus van mij hoeft hij geen basisplaats, en vind ik Makaay een betere optie omdat als Ruud er in staat er toch 3 man om hem heen staan waardoor hij niks kan. Bij Makaay zullen er geen 3 man om hem heen staan dus kan hij zich vrijer bewegen en dus beter aanspeelbaar zijn.. |
We zullen zien 
En een club speler is iets anders dan in het nationaal elftal spelen he..
| quote: |
| Originally posted by Jappio Haal davids er inderdaad uit en je hebt helemaal geen elftal meer over |
[/zeik mode]
oja en mijn opstelling tegen duitsland:
------------- vd sar ----------------
---Bosvelt, Stam, Heitinga, Zenden---
---v/d meyde, cocu, davids, robben---
----------------- van der vaart -----
---------- Van nistelrooij ----------
Misschien zou ik zenden eruit gooien en cocu daar neerzetten, om dan met sneijder nog wat meer druk te zetten, maar dit is mijn eerste keus. Lekker aanvallend spelen met 2 opkomende backs. Heitinga op Ballack en Stam op Punani.
| quote: |
| Originally posted by MennoB We zullen zien ![]() En een club speler is iets anders dan in het nationaal elftal spelen he.. |
| quote: |
| Originally posted by Jappio t gaat om de essentie van een elftal, met alleen showspelertjes red je t niet. Je hebt ook zogenaamde waterdragers nodig, kijk maar naar Real Madrid waar na het vertrek van Makalele het elftal ook geen team meer was. Als je dat niet begrijpt zou ik eerst maar wat lesjes voetbal gaan volgen. |
| quote: |
| Originally posted by Blik Vergeet Hierro niet |
Hierro was geen waterdrager, die was de grote leider van het elftal.
Een goed elftal heeft altijd een duidelijke leider nodig, net als een elftal een aantal dienende spelers nodig (wat Jappio ook al zei) en dat is misschien waar het bij Nederland aan mist, want kwaliteit hebben ze genoeg 
Mijn ideale opstelling:
van de Sar
Heitinga, Stam, Cocu, Bouma
Snijder, van de Vaart, Zenden
van der Meyden, Makaay, Robben
En dan nog misschien Ruud voor Makaay of Davids voor Zenden...
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hierro was geen waterdrager, die was de grote leider van het elftal. Een goed elftal heeft altijd een duidelijke leider nodig, net als een elftal een aantal dienende spelers nodig (wat Jappio ook al zei) en dat is misschien waar het bij Nederland aan mist, want kwaliteit hebben ze genoeg |
Hopelijk krijgen we dit EK weer de nodige hoogstandjes te zien. Uiteraard verwacht ik veel van Frankrijk, maar ook van Ibrahimovic, Robben, Totti, v.d. Vaart en Nedved hoop ik mooie dingen te zien!
Jammer genoeg zijn spelers als Shevchenko, Giggs, Litmanen, Keane, Solskjaer, en Chivu niet te zien (maar ja, moet je maar niet in zo'n land worden geboren
) Over 2 dagen de aftrap...
Ik begrijp serieus niet waarom iedereen Van de Meyde zo goed vindt! Die gast kan namelijk echt heeeeeeeeelemaal niks! De enige rede waarom hij van NL-elftal zit is omdat hij bij Inter op de tribune zit! En de enige rede waarom hij naar inter is gegaan is omdat hij een fucking mooi goal scoorde tegen Inter vorig jaar in de champions league! Maar afgezien van die goal, heeft die gast echt nog nooit iets laten zien! Tegen Ierland nam hij geen bal goed aan, alle voorzetten gingen hoog en over en hij liep zichzelf de hele tijd vast! Tekende precies voor zijn spel zoals hij dat vorig jaar bij ajax liet zien!
Kan iemand mij a.u.b. uitleggen waarom die gast zo goed zou moeten zijn?
Mijn opstelling voor tegen Duitsland zou zijn:
---------------------Sar-------------------
(Reiziger)
Heitinga------Stam--------Cocu----Bronckhorst
Sneijder-------------Vaart-------------Davids
(Nistelrooy)
Overmars-------------Makaay------------Robben
Ik twijfel tussen Makaay en van Nistelrooy, maar denk dat Makaay tegen ze Germans beter is!
code:
van der Sar Reiziger Stam v Bronckhorst Heitinga Cocu Sneijder Overmars v d Vaart Makaay van Nistelrooy
Volgens mij weet Dick het zelf nog niet... Straks pakt hij de hoge hoed, gooit daar 22 namen in en gaat grabbelen! Zodoende komt hij tot de basiself, vervolgens bepalen die gasten zelf wel waar ze gaan lopen... Ik zie het somber in, gelukkig stelt Duitsland ook weinig voor!
| quote: |
| Originally posted by Rudy Ik begrijp serieus niet waarom iedereen Van de Meyde zo goed vindt! Die gast kan namelijk echt heeeeeeeeelemaal niks! De enige rede waarom hij van NL-elftal zit is omdat hij bij Inter op de tribune zit! En de enige rede waarom hij naar inter is gegaan is omdat hij een fucking mooi goal scoorde tegen Inter vorig jaar in de champions league! Maar afgezien van die goal, heeft die gast echt nog nooit iets laten zien! Tegen Ierland nam hij geen bal goed aan, alle voorzetten gingen hoog en over en hij liep zichzelf de hele tijd vast! Tekende precies voor zijn spel zoals hij dat vorig jaar bij ajax liet zien! Kan iemand mij a.u.b. uitleggen waarom die gast zo goed zou moeten zijn? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.