TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe slim ben jij?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by SnuggLe on Sep-05-2001 11:47:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Slim of niet slim. Het maakt me geen zak uit. Een vriend van me is Timmerman en een ander is aan het afstuderen aan de UT. Opleiding zegt nix over karakter e.d.! Zolang je maar niet uit de hoogte doet vind ik het allemaal wel OK.

GReeTZ

Helemaal mee eens, Trance Unites, weet je wel?
Vrienden van me zitten ook in de bouw, de ander is werkeloos, en een paar lopen er hier ook in Enschede rond op de Universiteit.

Ik ben 4e jaars aan de Universiteit Twente (UT), en ik studeer daar dus Bestuurskunde, das een overheidsgerichte studie wat politicologie/sociologie/economie/recht door elkaar is. Ik doe de afstudeerrichting Veiligheidsstudies. Das dus meer de politie/justitie kant op.
Waarschijnlijk ga ik dan ook eind november op stage naar het Ministerie van Justitie in Den Haag.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Jukx on Sep-05-2001 12:01:

Drunk

Ik heb VWO gedaan, met de hakken over de sloot gehaald. (en zo hoort het!! ). Vervolgens 2 jaar Facilitaire Dienstverlening gedaan op de Haagse Hogeschool. Toen ik mn P had gehaald ben ik ermee gestopt. KUT-school en een KUT-opleiding...
Heb ik heel lang zitten tobben over wat ik dan wel wou gaan doen...dat bleek dus Journalistiek te zijn! Nu wou ik me dus, net als Optimus Trance en Raoel, deze week nog inschrijven. Gaat helaas niet door omdat het een loot-studie bleek te zijn!!! waarvoor je eerst een of andere selectie-toets moet maken, haal je die niet --> loten!
Dat was dus flink balen aangezien ik nu dus weer een jaartje moet gaan werken ofzo. Heb ik dus totaal geen zin dus moet maar ff kijken wat ik dit jaar ga doen!!

Posted by eXos on Sep-05-2001 12:32:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ey kerul... je ziet er zelf uit als een langharige teckel..

H�, ik ben vanmorgen net met tondeuse over m'n kop geraast.
Dit gaat dus niet op!!!

GReeTZ

Posted by Rudy on Sep-05-2001 13:45:

Read This!

Ok, de volgens velen domste TA zal dan ook ff vertellen wat zijn opleiding is:

VWO 8 vakken:

Nederlands 7
Engels 8
Frans 7
Duits 6
Wiskunde B 6
Geschiedenis 7
Economie I 7
Economie II 7

International Baccalaureat (Engelse opleiding naast het VWO):

Higher Level met een gemiddelde van ongeveer 7,3 omgerekend

Ik ga nu eerst naar Engeland en Economie te studeren, daarna naar Rotterdam ook Economie studeren!

Maarja opleiding is jammergenoeg niet alles, je moet ook andere dingen regelen, vooral op sociaal gebied!
Ik vind ook niet dat je opleiding aangeeft hoe slim je bent! Meer hoeveel ambitie je hebt of hoe ijverig je bent!

Posted by Little Theseus on Sep-05-2001 13:54:

ik zal een thread zoals dit een volgende keer "wat voor opleiding/ werk doe jij?" noemen, ik geef jullie er gelijk in dat het nergens op slaat om te vergelijken wie er slimmer is of wat dan ook, maar dat was ook niet mijn bedoeling, ik wilde alleen weten wat voor opleidingen jullie volgen.
Trouwens, over het algemeen kan ik toch wel zeggen dat TA's erg goed geschoold zijn! Keep it up!

Posted by Blik on Sep-05-2001 14:13:

6 VWO, dus eindexamen, maar dat word een relax jaartje als ik me rooster bekijk........daarna ga ik iets met economie studeren, waarschijnlijk in Tilburg

Posted by HiGH_NrG on Sep-05-2001 14:25:

Ik doe net als Blikkie m'n eindexamen VWO dit jaar...en voor mij ziet het er ook zwaar relaxed uit

En dan waarschijnlijk Economie in A'dam ofzow...
Blik waarom nie A'dam?

Posted by Blik on Sep-05-2001 14:28:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik doe net als Blikkie m'n eindexamen VWO dit jaar...en voor mij ziet het er ook zwaar relaxed uit

En dan waarschijnlijk Economie in A'dam ofzow...
Blik waarom nie A'dam?

omdat ik in Brabant woon en Tilburg dus lekker dichtbij is, is toch makkelijker........

Posted by Henkie_henk on Sep-05-2001 14:29:

quote:
Originally posted by Blik

omdat ik in Brabant woon en Tilburg dus lekker dichtbij is, is toch makkelijker........

Kamers???

Lekker kwasie zelfstandig je hele jaar verneuken.. mooi man..

Trouwes a damn is niet een stad om te gaan studeren man.. probeer jij maares uit al die kroegen te blijven.. happy hour to the max

daarom kies ik voor de middeweg en ga naar groninge volgend jaar.. alst goed is dan.. ook ff op kamers daar.. geen gezeik meer van iemand.. mooi man..

Posted by Blik on Sep-05-2001 14:33:

kga zoiezo wel op kamers, maar het blijft altijd handig als het toch redelijk dichtbij is

Posted by Opti on Sep-05-2001 16:28:

quote:
Originally posted by Jukx
Vervolgens 2 jaar Facilitaire Dienstverlening gedaan op de Haagse Hogeschool. Toen ik mn P had gehaald ben ik ermee gestopt. KUT-school

Ja he, echt een tyfusschool is dat. Hun slogan was iets van "We behandelen je niet als een nummer", nou, t eerste wat je kreeg op je eerste schooldag was je studentnummer

Posted by Massive on Sep-05-2001 16:45:

ik zit in VWO 5, en ben pas 15 en ben dus een BROEKIE

maar goed als ut goed is volgend jaar vwo 6 (als ik het dit jaar haal -> tweede fase grrrrr ) en dan ben ik pas 17 als ik me examen haal, en dan ga ik daarna naar de uni denk ik, heb nog geen idee eigenlijk, ik zie wel

ik wordt later denk ik putjesschepper op de noordzee ofzo

Posted by M5 on Sep-05-2001 16:47:

2e jaar Accountancy alweer op de Hogeschool van Utrecht .....gaat hard.....nog een jaartje of 5 en dan ben ik wel uitgeleerd

Posted by Vinyl Boy on Sep-05-2001 16:59:

Ik heb VWO gedaan (zomer 2001 geslaagd) en ik ga nu 4 maanden werken. (dus Remy D het is wel mogelijk om werk te vinden ).

Daarna 4 maanden Barcelona en dan Hogere Hotelschool in Scheveningen (of all places).

En danmaar zien wat ik ermee kan...schijnt een brede opleiding te zijn, weet alleen nog neit precies wat ik ermee kan dus. In ieder geval wel lekker naar het buitenland, stages lopen

mzzlss

Posted by arno on Sep-05-2001 17:12:

ik zit nu in 5 vwo. hierna ben ik van plan om een hbo te gaan doen, ik heb alleen nog geen idee wat.

Posted by Jukx on Sep-05-2001 18:09:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Ja he, echt een tyfusschool is dat. Hun slogan was iets van "We behandelen je niet als een nummer", nou, t eerste wat je kreeg op je eerste schooldag was je studentnummer

Zo, inderdaad!! Toen ik die poster zag hangen van heb ik echt zo hard gelachen!!! Want als ze je �rgens als een nummer behandelen dan is het wel op haagse hogeschool!! Tja, kan ook bijna niet anders met 15.000 leerlingen in 1 gebouw.

Posted by TranceFool on Sep-05-2001 18:32:

Ik zit ook in VWO 6, heb ook een zeeeeer flex rooster dit jaar . Hoop dat ik het wel ga halen, wordt misschien nog wel lastig, maarja we zien wel.
Daarna ga ik waarschijnlijk bedrijfskunde studeren op de Erasmus in Rotterdam, ook lekker dichtbij

Posted by -=WVG=- on Sep-05-2001 19:53:

Ik ben 16 jaar en zit ook al in VWO-6...

Heb zelfs nog 4 jaar gymnasium gedaan, maar ik zag in dat het vrij nutteloos was (ja, al na 4 jaar lol )...

Ik ben dus KEI slim

Posted by Remy D on Sep-05-2001 21:24:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Ik heb VWO gedaan (zomer 2001 geslaagd) en ik ga nu 4 maanden werken. (dus Remy D het is wel mogelijk om werk te vinden ).

Nee ik zat weer dom te doen, dit is namelijk al de zoveelste x dat er zo'n threat is.

Maar ik ben gewoon een simpele ziel die op de MAVO heeft gezeten en ben nu kok in een cateringbedrijf en vermaaak me daar opperBEST.

Posted by M_Peror on Sep-05-2001 22:35:

Net afgestudeerd Hogere Informatica, daarvoor VWO gedaan. Alles netjes gehaald met tijd over om naar goeie muziek te luisteren

Posted by rellivisit on Sep-06-2001 09:50:

Eerst 6 jaar Havo en nu voor het 3de jaar HTS Technische Bedrijfskunde. Veel lullen en later dik je zakken vullen.

Posted by Little Theseus on Sep-09-2001 01:06:

enne, wat zijn jullie bijbaantjes dan?

Posted by Jukx on Sep-09-2001 12:08:

quote:
Originally posted by Little Theseus
enne, wat zijn jullie bijbaantjes dan?

ik denk dat je beter een aparte thread dervoor kan starten... zou wel leuk zijn!

Posted by Boss on Sep-09-2001 13:10:

Read This!

6 jaar vwo; 8 vakken
en nu studeer ik Information Management aan de KUB in Tilburg

en een bijbaantje...ben ik te lui voor...

Posted by basvh on Sep-09-2001 13:16:

Een aantal jaren geleden met een goede lijst de basisschool afgesloten. toen in de 3e en 4e van middelbare school blijven zitten dus moest ik eraf. nu doe ik 4/5 havo in 1 jaar hard werken maar ik wil wel een diploma hebben.

na de havo wil ik of lucht gevechts leider of lucht verkeers leider worden

Pages (3): « 1 [2] 3 »