TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe slim ben jij?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by SnuggLe on Sep-05-2001 11:47:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Slim of niet slim. Het maakt me geen zak uit. Een vriend van me is Timmerman en een ander is aan het afstuderen aan de UT. Opleiding zegt nix over karakter e.d.! Zolang je maar niet uit de hoogte doet vind ik het allemaal wel OK.

GReeTZ

Helemaal mee eens, Trance Unites, weet je wel?
Vrienden van me zitten ook in de bouw, de ander is werkeloos, en een paar lopen er hier ook in Enschede rond op de Universiteit.

Ik ben 4e jaars aan de Universiteit Twente (UT), en ik studeer daar dus Bestuurskunde, das een overheidsgerichte studie wat politicologie/sociologie/economie/recht door elkaar is. Ik doe de afstudeerrichting Veiligheidsstudies. Das dus meer de politie/justitie kant op.
Waarschijnlijk ga ik dan ook eind november op stage naar het Ministerie van Justitie in Den Haag.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Jukx on Sep-05-2001 12:01:

Drunk

Ik heb VWO gedaan, met de hakken over de sloot gehaald. (en zo hoort het!! ). Vervolgens 2 jaar Facilitaire Dienstverlening gedaan op de Haagse Hogeschool. Toen ik mn P had gehaald ben ik ermee gestopt. KUT-school en een KUT-opleiding...
Heb ik heel lang zitten tobben over wat ik dan wel wou gaan doen...dat bleek dus Journalistiek te zijn! Nu wou ik me dus, net als Optimus Trance en Raoel, deze week nog inschrijven. Gaat helaas niet door omdat het een loot-studie bleek te zijn!!! waarvoor je eerst een of andere selectie-toets moet maken, haal je die niet --> loten!
Dat was dus flink balen aangezien ik nu dus weer een jaartje moet gaan werken ofzo. Heb ik dus totaal geen zin dus moet maar ff kijken wat ik dit jaar ga doen!!

Posted by eXos on Sep-05-2001 12:32:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ey kerul... je ziet er zelf uit als een langharige teckel..

H�, ik ben vanmorgen net met tondeuse over m'n kop geraast.