TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Flight 643 op 10
Pages (2): « 1 [2]
Omdat we het nu toch over de nieuwe hits gaan hebben. Ik heb vandaag de nieuwe Barthezz (Infected) gehoord.. staat op de nieuwe Door 't lint... (waar ook fantastisch nummers als "geef me dat ding" en "ze zitten me achterna" opstaan
) Klonk wel lekker... zelfde uplifting style als de Barthezz remix van Lift Me Up.
Ook vandaag de nieuw Klubbheads (Here We Go) gehoort.. lijkt als 2 druppels water op Hiphopping.. hoezo origineel??
geld = geld 
| quote: |
| Originally posted by moogwai Omdat we het nu toch over de nieuwe hits gaan hebben. Ik heb vandaag de nieuwe Barthezz (Infected) gehoord.. staat op de nieuwe Door 't lint... (waar ook fantastisch nummers als "geef me dat ding" en "ze zitten me achterna" opstaan ) Klonk wel lekker... zelfde uplifting style als de Barthezz remix van Lift Me Up.Ook vandaag de nieuw Klubbheads (Here We Go) gehoort.. lijkt als 2 druppels water op Hiphopping.. hoezo origineel?? |
| Originally posted by Jesse Das toch wel erg he..dat Barthezz zn nieuwe nummer meteen op zo'n album laat zetten... Maar ja, hij zal wel geld hebben geroken |
Zo'n gozer uit mijn vorige klas, die wist dat ik nogal met trance enzo bezig was, die vroeg aan mij of ik dat nummer kende (in januari).
Hij ging altijd in R'dam uit en daar draaide de DJ dat nummer elke keer, hij dat deuntje nadoen voor mij maar ik kende het nog niet, de DJ had tegen hem gezegd dat het toen over een maand of 3,4 uit zou komen.
Dus dat nummer was ook al een tijdje uit voordat die commerci�el werd.
Ik heb m toen gedownload van Shadowzone in februari, en iets voor de zomer istie toen uitgebracht als single...
Dus ook bij Barthezz hetzelfde liedje

| Originally posted by Jesse Das toch wel erg he..dat Barthezz zn nieuwe nummer meteen op zo'n album laat zetten... Maar ja, hij zal wel geld hebben geroken |
| Originally posted by tango Weet je wel hoe oud castles in the sky is? Die's al dik 1,5 jaar oud! Komt nu pas uit. (voor de commercieelen dan he )grtz, TNG |
| Dj Lex jaja idd, daar heb je groot gelijk in. De commercie gaat het kapot maken. Maar wij blijven er altijd van houden hierzo op TA, want ooit gaat het weer dood. Let maar op |
Zonder die commercie waren de meesten van jullie nooit op dit forum beland.
Ja dat is natuurlijk ook wel een beetje waar. Hast iedereen begint toch met de commerciele nummers.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Zonder die commercie waren de meesten van jullie nooit op dit forum beland. |
Tiesto staat nu op nr 7... volgende week in de top 5 ?
| Originally posted by moogwai Tiesto staat nu op nr 7... volgende week in de top 5 ? |

# 1 zal ie niet worden, maar ik zou het wel kicken vinden
Zo idd. Tiesto op nummer 1. Maar ja dat haalt ie niet, omdat er altijd wel zo'n kut bandje als BSB of zo'n Shaggy tussen zit.