TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Audioscrobbler
Pages (3): « 1 [2] 3 »
*Wachtrij fixed*
Ja ge krijgt geen mail of zo, i didn't know...
| quote: |
| Originally posted by Pumaz *Wachtrij fixed* Ja ge krijgt geen mail of zo, i didn't know... |
Sorry, you are only allowed a maxium of 10 friends in your list. People who donate may add many more friends.

Dien nest toont geen livesets ://
| Originally posted by pooley Dien nest toont geen livesets :// |
blijkbaar toch al een paar tracks gevonden met tags! w00000t
at last, at last finally at last... it's working 
Heeft er iemand iets veranderd aan de grote van de log-file? 
lap kan geen account meer aanmaken, damn nu ben ik een outsider en jullie elitisten ^^
Een server die precies bijhoudt welke mp3's je allemaal in je bezit hebt, en ook nog eens je ip adres heeft...
NEE BEDANKT!
De RIAA vind vast wel een reden om ook toegang te krijgen tot die database... Ben je toch mooi de lul 
Kunne ze ook mooi via kazaa enzo hoor volgens mij. Je gaat me niet vertellen dat die zo geen stats bijhouden. Bovendien staat er in de faq van die audioscrobbler dat ze het soort van bestand zoiezo niet bijhouden, dus dat er niet te bepalen valt of die muziek van originele cd's komt of niet.
ALS ze je willen pakken kunnen ze het altijd op een manier, maak je geen illusies 
Ik gebruik ook geen kazaa
En zo makkelijk is het ook niet hoor, maar ik ga het ze nie makkelijker maken 
De site begint steeds beter en beter te werken, ondertussen zijn er al groups charts. Tiesto staat op #1 bij de Beta's, Kindred Spirits op #2 
Er is ook een trancEaddicts-group : http://www.audioscrobbler.com/group/trancEaddicts
| Originally posted by CygnusX De site begint steeds beter en beter te werken, ondertussen zijn er al groups charts. Tiesto staat op #1 bij de Beta's, Kindred Spirits op #2 ![]() |
Lol dankzij mij staat Amduscia, Decree en Revision ook in onze top 50 
BTW, ligt het aan mij of wordt er niets meer gelogged door winamp en doorgestuurd naar Audioscobbler?
Ik zal het eens testen 
EDIT: nope het doet niks 
Daarstraks werkte het bij mij ook niet, maar nu weer wel...
| Originally posted by CygnusX Daarstraks werkte het bij mij ook niet, maar nu weer wel... |
mag ik ff de newbie (gelle zijt toch nie anders gewoon van mij
) uithangen en vragen wtf this is?
| Originally posted by eieregooie Een server die precies bijhoudt welke mp3's je allemaal in je bezit hebt, en ook nog eens je ip adres heeft... NEE BEDANKT! De RIAA vind vast wel een reden om ook toegang te krijgen tot die database... Ben je toch mooi de lul |
| Originally posted by Kaidreas mag ik ff de newbie (gelle zijt toch nie anders gewoon van mij ) uithangen en vragen wtf this is? |
| Originally posted by Phortastic idd. Pas ik ook voor. |
| Originally posted by Dark Apostle Er is niets illegaal aan mp3's beluisteren. Dus zelfs al zou de RIAA een excuus vinden, dan hebben ze nog geen reden om u aan te houden. Of is het al verboden om u eigen CD's te rippen en om te zetten in mp3? |
| Originally posted by Phortastic Kweet het wel maar het gaat om het gedacht. Hoeft niemand te weten wat ik luister. Buiten de mensen hier op BETA soms |