TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Techno Appreciation Thread!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Wildfir3 on Aug-12-2004 06:25:

De laatste promomix van Mario Ranieri is voor ene keer geen echte schranz, gewoon relatief snelle bangin techno. Het grappigste is dat hij begint met nen belachelijke duitse schlager, die hij -raar maar waar- min of meer geloofwaardig weet te mixen met techno. Echt leuk om es te horen!

http://www.schubfaktor.at/sfdownloa...004_livemix.mp3

Posted by Kaidreas on Aug-12-2004 18:23:

techno.. dunno ik denk gewoon dat ik in de mood moet zijn.
maar tegenwoordig heb ik wel graag dingen waar freakyness in zit. neem nu die querstromspanner en rocker. techno?? dunno maar ze zijn verdomd goed. en de sven vath set op AIB------> machtig
misschien heb ik het eerder voor elektro techno? als dat al bestaat

Posted by Dark Apostle on Aug-12-2004 18:33:

quote:
Originally posted by Kaidreas

misschien heb ik het eerder voor elektro techno? als dat al bestaat

zeker 5F_55 - 5343 6872 416E 44, dat is freaky, dat heeft electro en dat klinkt wat zoals techno

Posted by TOR on Aug-13-2004 11:21:

wow, die Cave heeft problemen met de volumeknop heb ik de indruk..

hij springt ook wat van de hak op de tak, alles gaat heel snel heen en weer..

not my kind of techno. ik heb het liever straightforward zonder al die extraatjes..

Posted by DJ Sid on Sep-06-2004 18:14:

*up*

die cave zn mixstijl bevalt me wel eigelijk
vind da echt techno met power en ritme derin (en dat is echte techno

greetz
Sid

Posted by ThaMaestro on May-04-2005 13:06:

quote:
Originally posted by basd
Ook Joris Voorn is de laatste tijd goed bezig, ik vind alleen Lost Memories pt. 2 (op Sino) niet echt wat..

zekers goed bezig, maar ... is lost memories niet wat? man, dat is waar hij neerlands jong techno talent mee op de kaart zette, en t was de zomerknaller in clubs, met supports van o.a. carl cox e.d. ... ik vind incident de shit, echt n 10/10 plaat ... maar heh, smaken verschillen, daar valt niet over te twisten ...

Posted by New Wave on May-04-2005 13:13:

Zijn er hier mensen die marco Bailey goed vinden?
Ik vind hem dramatisch. Meerdere keren heb ik hem live gezien en hij maakt fout na fout. Vel enoemen hem de beste techno dj van belgie en dan vraag ik mij af op wat voor niveau de belgische techno dj zit.
T-quest heb ik een aantal jaren geleden op Shockers gehoord en dat was zeer okee. Maar Bailey is echt slecht.

Mijn favourieten techno dj's zijn: Cari lekebusch, Lucca, Angela Flame, Bart Skills, Adam jay, Bas de Mooy.
Nog mensen die naar Awakenings Festival gaan?

Posted by Belgian Bonzai on May-04-2005 13:58:

www.dimitriandreas.be
Zalig
Zwaar aan het doorgroeien die kerel.

Posted by The_G0dfather on May-04-2005 14:11:

quote:
Originally posted by New Wave
Zijn er hier mensen die marco Bailey goed vinden?
Ik vind hem dramatisch. Meerdere keren heb ik hem live gezien en hij maakt fout na fout. Vel enoemen hem de beste techno dj van belgie en dan vraag ik mij af op wat voor niveau de belgische techno dj zit.
T-quest heb ik een aantal jaren geleden op Shockers gehoord en dat was zeer okee. Maar Bailey is echt slecht.

Kan alleszins z'n kop niet zien

Posted by DJ Sid on May-04-2005 21:17:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
www.dimitriandreas.be
Zalig
Zwaar aan het doorgroeien die kerel.

zijn mojado producties alleen al

Posted by Push2005 on May-05-2005 15:13:

Tussen de trance-festivals door ga ik wel 'ns naar Pro-Jekt. Daar heb je volgens mij toch kwalitatieve techno. Chris Hope & Umek zijn best lekker. Als je van keihard houdt moet je Robert Natus proberen . Zoek eens " Robert Natus & Sven Wittekind - Heroes Of The Future ( part 1 !!!! )".

Posted by mellow_head on May-05-2005 16:51:

UMEKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Pages (2): « 1 [2]