TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Techno Appreciation Thread!
Pages (2): « 1 [2]
De laatste promomix van Mario Ranieri is voor ene keer geen echte schranz, gewoon relatief snelle bangin techno. Het grappigste is dat hij begint met nen belachelijke duitse schlager, die hij -raar maar waar- min of meer geloofwaardig weet te mixen met techno. Echt leuk om es te horen!
http://www.schubfaktor.at/sfdownloa...004_livemix.mp3
techno.. dunno ik denk gewoon dat ik in de mood moet zijn.
maar tegenwoordig heb ik wel graag dingen waar freakyness in zit. neem nu die querstromspanner en rocker. techno?? dunno maar ze zijn verdomd goed. en de sven vath set op AIB------> machtig
misschien heb ik het eerder voor elektro techno? als dat al bestaat 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas misschien heb ik het eerder voor elektro techno? als dat al bestaat |
wow, die Cave heeft problemen met de volumeknop heb ik de indruk..
hij springt ook wat van de hak op de tak, alles gaat heel snel heen en weer..
not my kind of techno. ik heb het liever straightforward zonder al die extraatjes..
*up*
die cave zn mixstijl bevalt me wel eigelijk
vind da echt techno met power en ritme derin (en dat is echte techno 
greetz
Sid
| Originally posted by basd Ook Joris Voorn is de laatste tijd goed bezig, ik vind alleen Lost Memories pt. 2 (op Sino) niet echt wat.. |
Zijn er hier mensen die marco Bailey goed vinden?
Ik vind hem dramatisch. Meerdere keren heb ik hem live gezien en hij maakt fout na fout. Vel enoemen hem de beste techno dj van belgie en dan vraag ik mij af op wat voor niveau de belgische techno dj zit.
T-quest heb ik een aantal jaren geleden op Shockers gehoord en dat was zeer okee. Maar Bailey is echt slecht.
Mijn favourieten techno dj's zijn: Cari lekebusch, Lucca, Angela Flame, Bart Skills, Adam jay, Bas de Mooy.
Nog mensen die naar Awakenings Festival gaan?
www.dimitriandreas.be
Zalig
Zwaar aan het doorgroeien die kerel.
| Originally posted by New Wave Zijn er hier mensen die marco Bailey goed vinden? Ik vind hem dramatisch. Meerdere keren heb ik hem live gezien en hij maakt fout na fout. Vel enoemen hem de beste techno dj van belgie en dan vraag ik mij af op wat voor niveau de belgische techno dj zit. T-quest heb ik een aantal jaren geleden op Shockers gehoord en dat was zeer okee. Maar Bailey is echt slecht. |
| Originally posted by Belgian Bonzai www.dimitriandreas.be Zalig Zwaar aan het doorgroeien die kerel. |
Tussen de trance-festivals door ga ik wel 'ns naar Pro-Jekt. Daar heb je volgens mij toch kwalitatieve techno. Chris Hope & Umek zijn best lekker. Als je van keihard houdt moet je Robert Natus proberen
. Zoek eens " Robert Natus & Sven Wittekind - Heroes Of The Future ( part 1 !!!! )".
UMEKKKKKKKKKKKKKKKKKK