TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טעם העיר 9 (31.05-03.06) פארק הירקון תל-אביב!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Eitan E on Jun-01-2004 22:23:

הייתי היום שם
היה די נחמד בהתחשב שביזבזתי שם איזה 150 שקל כולל נסיעה -
עדיף עוד מופע של ארמין במקום לדעתי אבל בכל מקרה היה די בסדר היו שם דווקא לא מעט כוסיות

אכלתי שם אנטריקוט באל גאוצ'ו הצלחתי להתגנב פנימה וביקשתי מהגרילמן שהוא יהיה רך ולא קשה כמו נעל.
היה די טעים הרוטב צ'ימיצ'ורי היה פצצות
ציון: 8.5\10 - אני עושה סטייקים יותר טובים

אח"כ המשכתי לדוכן של אוכל הודי שבבעלות רינה פושקרנה מי שמכיר
בכל מקרה אכלתי שם סבוסה עוף בכיסונים כאלה עם ירקות בפנים
המנה היתה מאכזבת הייתה מלאת שמן וחריפה אש
ציון: 5\10 לא מומלץ לבעלי קיבה רגישה

בעודי נח מהארוחות שם ראיתי שם את דורון ג'מצ'י טל מן והמכוער הזה מהתוכנית פספורט

ועכשיו מגיעה המנה המנצחת
פאפגאיו
אצבעות אנטריקות
המנה הייתה ממש עסיסית הבשר קשה מבחוץ ורך מבפנים בנוסף היה רוטב משהו טריאקי ויין משהו כזה
מה לעשות לא כל דבר בחיים מושלם-9.9\10



הדבר היחיד שלא אהבתי זה ההמוניות אנשים דורכים עליך אפשר לחשוב שמחלקים כסף, והחוסר ארגון
אתה מוצא שם אנשים שאוכלים על פח זבל!!

אבל לסיכום - ארוע די נחמד ומרענן שווה לבקר

נ.ב - לשומרי כשרות לא יהיה נוח שם
יש ספריבס, קלאמרי, שרימפס ועוד כל מיני דברים מעניינים לפי דעתי
שננסה בפעם הבאה


Posted by Ooza on Jun-01-2004 22:42:

דווקא היה בן זונה
אוכל
בנות
בירה
מוזיקה

מה צריך עוד בחיים?


Posted by yaman on Jun-01-2004 22:57:

נשמע חבל"ז
חבל שלא הייתי שם


Posted by DJ-BON_v2 on Jun-02-2004 05:10:

quote:
Originally posted by yaman
נשמע חבל"ז
חבל שלא הייתי שם


יש לך עוד את היום ומחר...


Posted by yaman on Jun-02-2004 09:07:

מחר יש בגרות במתמטיקה

וגם אין לי ממש כסף עכשיו אז לא נורא נוותר


Posted by eXeTik on Jun-02-2004 09:28:

הייתי אתמול
כוסיות יש פה ושם אבל לא משהו מטורף כמו שהיה באוטו מוטור
בכל מקרה- רוב הדוכנים מביאים לך צלחת קטנה כשאתה קונה מנה
תחשבו בהיגיון- מנה שעולה כפול.... הם לא באמת ימכרו מנה שלמה ב-20 שקל
למרות שאפשר למצוא מקומות עם מנות מכובדות בסביבות ה-20 ש"ח

הכי אהבתי את הליטר בירה ועוד שאתה מקבל את הכוס בירה הענקית הזאת מזכוכית מתנה

ועכשיו לכמה תמונות
נ.ב- יש לי גם סרטים קורעים!
לאן אפשר לעלות אותם?


הדוכן של קמפרי מיקס... גורם לך להיות צמא


הדוכן של ווראיטי- סלבריטי באלאגאנים


איציק זוהר ומורן איזנשטיין
איזה זין שלא יכלתי להתקרב יותר- רציתי תמונה עם מורני


Lesbian p0rn...


קלאבר צעיר... יש לי סרט- אתם חייבים לראות איך הוא רוקד
לאיפה אני מעלה סרטים?!


נוף כללי על המקום


אחת עם פ-א-ק-י-נ-ג פושאפ וחצאית מיני
מהאלה שצועקות תביאו לי בתחת
למרות שאין עליה משהו


Posted by yaman on Jun-02-2004 17:03:

"מה רבו מעשיך?"


Posted by eXeTik on Jun-02-2004 18:10:

quote:
Originally posted by yaman
"מה רבו מעשיך?"


לא התכוונת ל
"כן ירבו מעשיך"?!


Posted by yaman on Jun-02-2004 19:38:

מה שתרצה...


Posted by Eitan E on Jun-02-2004 22:36:

למי שלא הלך ורוצה ללכת רק שתדעו היום- יום חמישי- זה היום האחרון של הפסטיבל אוכל


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-03-2004 13:40:

אשמח מאוד לפגוש חברי-פורום אז מי שמגיע מוזמן ליצור איתי קשר.
055258607


היום אני הולך כנראה לטחון הרבה אז לא ממליץ לכם לעבור ליד שדרת-השירותים-הציבוריים!!!


Posted by DjChook on Jun-04-2004 10:42:

הייתי בכל אחד מארבעת הימים

חבל שנזכרתי לבדוק בפורום רק עכשיו..

ראיתי אתמול את נמרוד ד"א ...


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-04-2004 11:29:

בקיצר לדעתי היה מעפן ומחריד ביותר.
לא נהנתי!

ומה לא למדו אותכם שהייתם קטנים שזה לא נאה להסתכל לאחרים בצלחת חחחחחחח...


Posted by Eitan E on Jun-04-2004 11:31:

quote:
Originally posted by DjChook
חבל שנזכרתי לבדוק בפורום רק עכשיו..


וואלה נזכרת שאתה מוד




בכל מקרה ברוך השב עלינו אחריי גלות ארוכה בצבא


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.