TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני בבעיה...
Pages (2): « 1 [2]
תריץ
ad aware
הכי מעודכן
תעשה ריסטרט, ותגיד לנו שוב אם זה חוזר לך
| quote: |
| תריץ ad aware הכי מעודכן |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs תריץ ad aware הכי מעודכן תעשה ריסטרט, ותגיד לנו שוב אם זה חוזר לך |


ki bentaim ein li icq...
מה זה הזום אלרם המסכן הזה ברור שהוא שעושה לך בעיות בטוח יש לו איזה באג בהתקנה או סתם משהו פשוט לא מסתדר עם המחשב איזו הצטלבות לא מתוכננת משו.....
שמע אם פירמטת לפני יומיים אז מה הסרט לפרמט שוב ולבדוק איפה הבעיה..
ואגב להבא אין לך מה לדבר באנגלית עברית הזאת כי לא נראה לי מישהו קורא הודעה שהיא יותר מ2 שורות
וגם זה לא כמו עברית שאתה יכול למרוח ולמרוח... דבר לעניין.... בקצרה, למי יש זין לקרוא את זה
זה קשה אחי:>
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.