TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het jaar 2004 tot nu toe.....
Pages (2): « 1 [2]

Posted by New Wave on Jun-02-2004 08:39:

quote:
Originally posted by basd

Beste album/mix cd: Faithless - No roots

Inderdaad zeer goed album. Was 2 weken geleden in de Melkweg waar ze een liveconcert hielden. zwaaaar top.

Ah, damn, 26 Mei werd het uitgezonden op BNN Heb ik het nog gemist ook, tyfuszooi.

Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 10:23:

quote:
Originally posted by Optimus

En Bram: Yimanya heeft James Holden op Exposure nog gedraaid TOptack, die ik toen voor het eerst hoorde en van Dave de naam kreeg

Stuur mij hem even op mp3 dan

quote:
Originally posted by Eagle`
Bedankt hoor

Sorry sorry sorry, bedoelde dus EAGLE, ik haalde je naam door elkaar met Teagle, de DJ naam van Tijs Excuses excuses!
Alle belgen min Eagle, want het was superrelaxed dat je op Addiction was, ondanks dat ik 'te hard ging' en weinig met je heb gesproken!

quote:
Originally posted by Jappio

Irritantste TA-er: New_Wave en Snuggle (beiden nepsupporters van willekeurige clubs)

Irritantste persoon algemeen: Snuggle toch maar

Voorspelling wereldnieuws komend jaar: Tin geeft eindelijk toe dat hij toch hetero is waarna bram uit het raam springt en ongelukkig met zijn hoofd op een stoeprandje terecht komt. Vervolgens komt niemand van TA afscheid nemen van bram maar geven we een goed trancefeest, vooral omdat bram daar helemaal niet van hield

Ik win ik win ik win!
Het is geheel wederzijds Hobie Ga jij eerst maar eens wat meer feesten aapje Zal wel een klein feestje worden dan dat Trancefeestje, omdat trance toch bijna dood is.
Oh en na vanavond wanneer de Graafschap Excelsior uitschakeld en promoveert praten we wel verder
En Tin toch hetero? Oftewel hij is nu homo? Wanneer heeft hij dat eindelijk een keer toegegeven?

quote:
Voorspelling housescene komend jaar: feesten die saai worden dankzij opkomend proggy talent

Wildfir3, die snap ik niet, leg uit...!

Posted by Wildfir3 on Jun-02-2004 10:57:

Ligt hem voornamelijk aan eigen smaak: ik vind het allemaal maar niks, die schulz/perry/whatever toestanden, ik heb wat drive en power nodig in muziek, en dat kan ik daar niet in terugvinden.

Ik kan wel begrijpen dat mensen dat willen horen als chillout of warmup ofzow, maar op een feest heb ik toch meer zin om te dansen

Posted by Jappio on Jun-02-2004 11:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik win ik win ik win!
Het is geheel wederzijds Hobie Ga jij eerst maar eens wat meer feesten aapje Zal wel een klein feestje worden dan dat Trancefeestje, omdat trance toch bijna dood is.

we vertellen niet dat het ter nagedachtenis aan jou was bram

quote:

Oh en na vanavond wanneer de Graafschap Excelsior uitschakeld en promoveert praten we wel verder

is goed vier jij vanavond feest doen wij het morgen

quote:

En Tin toch hetero? Oftewel hij is nu homo? Wanneer heeft hij dat eindelijk een keer toegegeven?

Gewoon vragen aan Tin. Heej tin ben je homo? tin:"huh?" of je homo bent? "ehhh Ja"

(die sjinees verstaat toch geen hol van wat je zegt)

Posted by Original on Jun-02-2004 16:39:

Beste feest:Allemaal wel ok, Armin Only dan denk ik qua sfeer.
Beste dj-set op een feest: Markuz Schulz @ Xtra-Orange
Meest tegenvallende dj-set op een feest:Judge Jules... kon me niet meer boeien de kerel.
Meest tegenvallende feest:XL een aantal keer, muziek Top maar te veel vage ouwe sjonnies. (niet op de speciale avonden trouwens)
Beste track:Moeilijk "Halogen Vs. Nash T - On A Bridge" als die dit jaar uitkwam en anders; PQM - Are u sleeping (Luke Chable Vocal Mix) of Whiteroom of..of...of..
Meest tegenvallende track:al die nieuwe nummers van Yves Deruyter
Beste album/mix cd:Ahead by: Scott Bond. & Combi:nations
"Rare" ontwikkelingen: Overkill aan feesten, kaarten worden weggegeven etc.... maar de prijzen zakken maar niet.
Wereldnieuws wat je bezig heeft gehouden: Bijna al "het wereldnieuws" waarbij het ene bericht nog shockerender was dan de ander.
"Aardigste" nieuwe TA-er die je hebt ontmoet:Iedereen die ik tot nu toe heb ontmoet. (Bij Armin only & Xtra orange etc.)
Irritantste TA-er:Degene die mening en feit doorelkaar halen. Vooral vaak die amerikanen.
Irritantste persoon algemeen:Jim... Die stem van die gozert blijft gewoon irritant klinken laat hem alsjeblieft stoppen met plaatjes uitbrengen...want op sommige plaatsen kan je de radio niet uitzetten.
Voorspelling housescene komend jaar:Hardstyle is uit, meer mensen naar de techno (harde kant ervan) en de Hardcore.
Voorspelling wereldnieuws komend jaar:Nog meer gezeik met aanslagen.
Naar welk feest kijk je uit voor de rest van 2004:Kijk altijd uit naar elk feest waar ik heen ga, maar zeker naar Dancevalley.
Wie hoop je in 2004 nog te zien te krijgen: James Holden, Nu-Nrg, Shokk Vs. Flutlight & Lemon8

Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 16:49:

quote:
Originally posted by Jappio
we vertellen niet dat het ter nagedachtenis aan jou was bram

is goed vier jij vanavond feest doen wij het morgen

Gewoon vragen aan Tin. Heej tin ben je homo? tin:"huh?" of je homo bent? "ehhh Ja"

(die sjinees verstaat toch geen hol van wat je zegt)

Ook al zeg je dat niet, op een Trancefeest komt toch niemand, dat bedoelde ik

Ja shit, morgen, ik dacht dat het vandaag was Ach, dan maar de Pre-deGraafschap-promotie-borrel houden hier vanavond

Ah, heb het hem nog nooit gevraagd, maar alle tekenen wijzen er wel op. Bisexueel, dat zou ook nog kunnen! Hij zit altijd aan Anke, en aan mij, dus maybe wil hij gewoon dat we hem als huisdier aannemen

Koest Tin!

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ligt hem voornamelijk aan eigen smaak: ik vind het allemaal maar niks, die schulz/perry/whatever toestanden, ik heb wat drive en power nodig in muziek, en dat kan ik daar niet in terugvinden.

Ik kan wel begrijpen dat mensen dat willen horen als chillout of warmup ofzow, maar op een feest heb ik toch meer zin om te dansen

Eh..ik noem dat niet echt Prog, dat Schulz en Perry etc Progressive trance maybe wel, maar geen progressive.

Posted by Miss Proximus on Jun-02-2004 20:57:

damn

de eerste thread dat ik ECHt ff helemaal niks te melden heb.

2004 tot nu toe:

geen feest gehad, geen nieuwe tracks gehoord, geen nieuwe TA-ers ontmoet, geen irritante TA-ers die me zijn opgevallen, weinig wereldnieuws gevolgd (nieuwe Oranje baby??? Juliana dood??? huh? Dutroux?? en ga zo maar door).

maar ik heb wel andere dingen meegemaakt en andere mensen leren kennen

in December doe ik weer mee met de terugblik-threads.

Posted by Wildfir3 on Jun-03-2004 05:33:

quote:
Eh..ik noem dat niet echt Prog, dat Schulz en Perry etc Progressive trance maybe wel, maar geen progressive.

agreed, maar de fans wel. Vandaar ook dat ik het in mijn originele post als "prog" heb gezet.

Pages (2): « 1 [2]