TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by kolkiewolkie on Jun-02-2004 21:29:

Ik zou het liever de slechtste combinatie van het jaar willen noemen. Wat een gr**nummer, ik bedoel, het is niet helemaal mijn ding.


Posted by Partyhardy! on Jun-02-2004 23:14:

Leuk nieuwe ta-ers maar met een beetje verstand van muziek zou wel mooi zijn

on-topic; ik kan er nog steeds niet over uit dat BT meegewerkt heeft aan Love Comes Again, wat een bout nummer, bahbahbah!


Posted by Muppet on Jun-03-2004 06:56:

Ok.het nummer is niet het beste nummer van het jaar maar zo slecht is het ook weer niet, iig niet de mark norman rmx. Jullie kunnen me niet vertellen dat, wanneer jullie uitgaan en dit nummer komt, jullie gewoon stil staan. Het nummer is wel lache als je uitgaat, maar gewoon ver beneden de maat van tiesto en bt.

En websley, leuk dat je bt al eerder kende, maar zoals snuggle zei, lezen! Je leest wel alle dingen die tegen jou gericht zijn, maar als bijna iedere TA in dit topic, en in de vroige, laat blijken dat de nummers/producers die je kiest nou niet echt het "jut van het" zijn ben dan ook zo slim om naar die andere producers te luisteren, ik beloof je dat er een wereld voor je zal open gaan


Posted by websley on Jun-03-2004 09:10:

quote:
Originally posted by Muppet
Ok.het nummer is niet het beste nummer van het jaar maar zo slecht is het ook weer niet, iig niet de mark norman rmx. Jullie kunnen me niet vertellen dat, wanneer jullie uitgaan en dit nummer komt, jullie gewoon stil staan. Het nummer is wel lache als je uitgaat, maar gewoon ver beneden de maat van tiesto en bt.

En websley, leuk dat je bt al eerder kende, maar zoals snuggle zei, lezen! Je leest wel alle dingen die tegen jou gericht zijn, maar als bijna iedere TA in dit topic, en in de vroige, laat blijken dat de nummers/producers die je kiest nou niet echt het "jut van het" zijn ben dan ook zo slim om naar die andere producers te luisteren, ik beloof je dat er een wereld voor je zal open gaan


Nee Muppet, ik bedoel ECHT. Dit is anders, als je goed luisterde naar "The Force Of Gravity" kon je dat misschien wel weten. Ik kan niet ontkennen dat er duizende producers zijn die ook iets nieuws hebben gepresteerd, maar van "The Force of gravity" krijg ik gewoon de electro-shivers!


Posted by websley on Jun-03-2004 09:12:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd?


Dat is gek HiGH_NrG, ik dacht dat mijn tracks de grootste kaas ter wereld waren!
!


Posted by Muppet on Jun-03-2004 10:53:

quote:
Originally posted by websley
Nee Muppet, ik bedoel ECHT. Dit is anders, als je goed luisterde naar "The Force Of Gravity" kon je dat misschien wel weten. Ik kan niet ontkennen dat er duizende producers zijn die ook iets nieuws hebben gepresteerd, maar van "The Force of gravity" krijg ik gewoon de electro-shivers!


Je zit nu the force of gravity de hemel in te praten, maar over loves comes again ben je nu weer stil...ik snap het niet wrom dit nu meteen een fenomeen moet zijn. 2 leuke nummers, maar echt speciaal gevoel van "ik krijg er kippenvel van" is het niet. En ik kan goed Luisteren hoor, ben het gewoon niet met je eens dat het geweldig is, mensen kunnen verschillende meningen hebben he, als ik iets anders zeg ligt dat niet meteen aan mijn hoorvermogen!


Posted by eXos on Jun-03-2004 11:05:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Mick Parks, Mick Wilson & Andy Moor AKA Tilt
met de track The World Doesn't Know

beste combi van het jaar tot nu toe hands down


Praat geen poep jongen, net of jij zoveel verstand er van heb. Ga met je pik spelen, jongen!


Posted by total woot on Jun-03-2004 11:09:

quote:
Originally posted by Muppet
mensen kunnen verschillende meningen hebben he, als ik iets anders zeg ligt dat niet meteen aan mijn hoorvermogen!


Wat is dat nou weer voor onzin? Volgens mij heb je echt iets aan je oren hoor! Websley heeft helemaal gelijk Force of Gravity is gewoon DA BOMB!


Posted by eXos on Jun-03-2004 11:14:

Behold, my arse.

Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!

Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben.


Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt


Posted by Remy D on Jun-03-2004 11:19:

quote:
Originally posted by eXos
Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!

Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben.


Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt

Je hebt helemaal gelijk hoor. Paar jaar geleden dachten de meeste hier ook dat ze verstand van dj's en feesten hadden terwijl ze alles beoordeelden op live-setjes en tracklists. KANSLOOS!!!


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 15:40:

quote:
Originally posted by eXos
Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!

Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben.


Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt


Geweldig eXos, je weet het zelf gewoon als je poeppraat.
Het gaat al vooruit met je. Wanneer gaan de zijwieltjes van je fiets?

[offtopic]..en wanneer kunnen we je weer begroeten op een feest?[/offtopic]


Posted by Asperge on Jun-03-2004 18:45:

Adam White & Andy Moor pres White Room - The White Room

De samenwerking van het jaar of zoals Glanis al zei The world doens't know.


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 19:03:

quote:
Originally posted by Asperge
Adam White & Andy Moor pres White Room - The White Room

De samenwerking van het jaar of zoals Glanis al zei The world doens't know.


Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream???????


Posted by Partyhardy! on Jun-03-2004 19:19:

quote:
Originally posted by eXos
Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!


quote:
Originally posted by Remy D
Je hebt helemaal gelijk hoor. Paar jaar geleden dachten de meeste hier ook dat ze verstand van dj's en feesten hadden terwijl ze alles beoordeelden op live-setjes en tracklists. KANSLOOS!!!


Gasten!!
ik beoordeel gewoon op wat ik hoor, zowel live op feesten als op mijn computer en dan kan ik alleen maar concluderen dat ik weldegelijk verstand van progressive/trance muziek heb ja, niets kansloos aan.

Websley mag die 2 nummers, force of gravity & love comes again, van mij best geweldig vinden, moet hij weten, maar kom niet aan "thread-starteren" dat het de beste combinatie van het jaar is!


Posted by basd on Jun-04-2004 07:01:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream???????

Nee Gelukkig niet.


Posted by MaGiK54 on Jun-04-2004 08:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream???????


Me puts on Tour of Duty 1 track 6 Cream - White Room, nope White Room van White Room lijkt bij lange na niet op die van Cream

De Tour of Duty cd's roeleren trouwens wel


Posted by eXos on Jun-04-2004 10:43:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Gasten!!
ik beoordeel gewoon op wat ik hoor, zowel live op feesten als op mijn computer en dan kan ik alleen maar concluderen dat ik weldegelijk verstand van progressive/trance muziek heb ja, niets kansloos aan.


Ja, maar jouw ben ik ook nog nooit tegen gekomen op feesten. Misschien dat je hakkend op je kamer naar mp3 luisterend vet vind, maar das niet "the real deal" manneke!




Posted by Partyhardy! on Jun-04-2004 11:02:

quote:
Originally posted by eXos
Ja, maar jouw ben ik ook nog nooit tegen gekomen op feesten. Misschien dat je hakkend op je kamer naar mp3 luisterend vet vind, maar das niet "the real deal" manneke!


haha ja wordt inderdaad weer eens tijd dat we samen looooos gaan!


Posted by TimeportE on Jun-04-2004 12:16:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
haha ja wordt inderdaad weer eens tijd dat we samen looooos gaan!

loooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!

maar jah alles wat deze jongen nog moet leren staat vast in het ta-handboek.. voor meer info raadpleeg een van de andere oude ta'ers die ook niet weten waar ze het over hebben want die zijn immmers zo oud aan het worden dat ze ook alleen maar poep praten..

maar eff serieus: websley take it easy take a sisi


Posted by websley on Jun-04-2004 13:15:

quote:
Originally posted by TimeportE
loooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!

maar jah alles wat deze jongen nog moet leren staat vast in het ta-handboek.. voor meer info raadpleeg een van de andere oude ta'ers die ook niet weten waar ze het over hebben want die zijn immmers zo oud aan het worden dat ze ook alleen maar poep praten..

maar eff serieus: websley take it easy take a sisi


Ik lust geen Sisi
Maar ik zou wel een glaasje sap willen drinken aan de Arubaane kust


Posted by SnuggLe on Jun-04-2004 14:56:

quote:
Originally posted by TimeportE
loooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!

maar jah alles wat deze jongen nog moet leren staat vast in het ta-handboek.. voor meer info raadpleeg een van de andere oude ta'ers die ook niet weten waar ze het over hebben want die zijn immmers zo oud aan het worden dat ze ook alleen maar poep praten..

maar eff serieus: websley take it easy take a sisi


Ikke ikke ikke!

Maareh... eXos, ga je nog naar Dance Valley?
Denk dat DanceValley de grootste TA-meeting ever wordt....


Posted by Remy D on Jun-04-2004 15:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ikke ikke ikke!

Maareh... eXos, ga je nog naar Dance Valley?
Denk dat DanceValley de grootste TA-meeting ever wordt....

De meeting van vorig jaar was in iedergeval de BESTE ever!! EN daar was jij dus NIET!!! LOSERRRRRRRRR


En zoals ik al eerder zei THE OFFICE!! En omdat jij zo'n bottom addict bent nu zal JIJ dat ook zeker waarderen, The Office dus...


Posted by Donna on Jun-05-2004 10:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream???????



Neeh,wel is Jan johnston geloof ik weer eens uit de kast getrokken,blergghh


Posted by SnuggLe on Jun-05-2004 10:16:

quote:
Originally posted by Remy D
De meeting van vorig jaar was in iedergeval de BESTE ever!! EN daar was jij dus NIET!!! LOSERRRRRRRRR


En zoals ik al eerder zei THE OFFICE!! En omdat jij zo'n bottom addict bent nu zal JIJ dat ook zeker waarderen, The Office dus...


LoL LoL LoL, wrijf het er maar effe in Remy Aapje!

Ik zal ff zoeken naar the Office...tis een serie he, geen film?


Posted by Glaniskanis on Jun-05-2004 15:12:

Remy wat een geniale sig heb je weer
Ze wordt lekkerder met de jaren he
Ik krijg al harde tepels als ik je sig zie... volgens mij was Chinees het daar ook mee eens toen de laatste Harry Potter film uitkwam
Bij de film van boek 5 heeft ze vast cupje dubbel D



Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.