TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
Pages (2): « 1 [2]
Ik zou het liever de slechtste combinatie van het jaar willen noemen. Wat een gr**nummer, ik bedoel, het is niet helemaal mijn ding.
Leuk nieuwe ta-ers maar met een beetje verstand van muziek zou wel mooi zijn 
on-topic; ik kan er nog steeds niet over uit dat BT meegewerkt heeft aan Love Comes Again, wat een bout nummer, bahbahbah!

Ok.het nummer is niet het beste nummer van het jaar maar zo slecht is het ook weer niet, iig niet de mark norman rmx. Jullie kunnen me niet vertellen dat, wanneer jullie uitgaan en dit nummer komt, jullie gewoon stil staan. Het nummer is wel lache als je uitgaat, maar gewoon ver beneden de maat van tiesto en bt.
En websley, leuk dat je bt al eerder kende, maar zoals snuggle zei, lezen! Je leest wel alle dingen die tegen jou gericht zijn, maar als bijna iedere TA in dit topic, en in de vroige, laat blijken dat de nummers/producers die je kiest nou niet echt het "jut van het" zijn ben dan ook zo slim om naar die andere producers te luisteren, ik beloof je dat er een wereld voor je zal open gaan
| quote: |
| Originally posted by Muppet Ok.het nummer is niet het beste nummer van het jaar maar zo slecht is het ook weer niet, iig niet de mark norman rmx. Jullie kunnen me niet vertellen dat, wanneer jullie uitgaan en dit nummer komt, jullie gewoon stil staan. Het nummer is wel lache als je uitgaat, maar gewoon ver beneden de maat van tiesto en bt. En websley, leuk dat je bt al eerder kende, maar zoals snuggle zei, lezen! Je leest wel alle dingen die tegen jou gericht zijn, maar als bijna iedere TA in dit topic, en in de vroige, laat blijken dat de nummers/producers die je kiest nou niet echt het "jut van het" zijn ben dan ook zo slim om naar die andere producers te luisteren, ik beloof je dat er een wereld voor je zal open gaan |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd? |
| quote: |
| Originally posted by websley Nee Muppet, ik bedoel ECHT. Dit is anders, als je goed luisterde naar "The Force Of Gravity" kon je dat misschien wel weten. Ik kan niet ontkennen dat er duizende producers zijn die ook iets nieuws hebben gepresteerd, maar van "The Force of gravity" krijg ik gewoon de electro-shivers! |
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Mick Parks, Mick Wilson & Andy Moor AKA Tilt met de track The World Doesn't Know beste combi van het jaar tot nu toe hands down |
| quote: |
| Originally posted by Muppet mensen kunnen verschillende meningen hebben he, als ik iets anders zeg ligt dat niet meteen aan mijn hoorvermogen! |

Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!
Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben.
Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt 
| quote: |
| Originally posted by eXos Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af! Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben. Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt |
| quote: |
| Originally posted by eXos Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af! Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben. Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt |

Adam White & Andy Moor pres White Room - The White Room
De samenwerking van het jaar
of zoals Glanis al zei The world doens't know.
| quote: |
| Originally posted by Asperge Adam White & Andy Moor pres White Room - The White Room De samenwerking van het jaar of zoals Glanis al zei The world doens't know. |
| quote: |
| Originally posted by eXos Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af! |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Je hebt helemaal gelijk hoor. Paar jaar geleden dachten de meeste hier ook dat ze verstand van dj's en feesten hadden terwijl ze alles beoordeelden op live-setjes en tracklists. KANSLOOS!!! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream??????? |
Gelukkig niet.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream??????? |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Gasten!! ik beoordeel gewoon op wat ik hoor, zowel live op feesten als op mijn computer en dan kan ik alleen maar concluderen dat ik weldegelijk verstand van progressive/trance muziek heb ja, niets kansloos aan. |
| quote: |
| Originally posted by eXos Ja, maar jouw ben ik ook nog nooit tegen gekomen op feesten. Misschien dat je hakkend op je kamer naar mp3 luisterend vet vind, maar das niet "the real deal" manneke! |
ja wordt inderdaad weer eens tijd dat we samen looooos gaan!
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! haha ja wordt inderdaad weer eens tijd dat we samen looooos gaan! |



| quote: |
| Originally posted by TimeportE loooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ![]() maar jah alles wat deze jongen nog moet leren staat vast in het ta-handboek.. voor meer info raadpleeg een van de andere oude ta'ers die ook niet weten waar ze het over hebben want die zijn immmers zo oud aan het worden dat ze ook alleen maar poep praten.. ![]() ![]() maar eff serieus: websley take it easy take a sisi |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE loooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ![]() maar jah alles wat deze jongen nog moet leren staat vast in het ta-handboek.. voor meer info raadpleeg een van de andere oude ta'ers die ook niet weten waar ze het over hebben want die zijn immmers zo oud aan het worden dat ze ook alleen maar poep praten.. ![]() ![]() maar eff serieus: websley take it easy take a sisi |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ikke ikke ikke! ![]() Maareh... eXos, ga je nog naar Dance Valley? Denk dat DanceValley de grootste TA-meeting ever wordt.... |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream??????? |
| quote: |
| Originally posted by Remy D De meeting van vorig jaar was in iedergeval de BESTE ever!! EN daar was jij dus NIET!!! LOSERRRRRRRRR En zoals ik al eerder zei THE OFFICE!! En omdat jij zo'n bottom addict bent nu zal JIJ dat ook zeker waarderen, The Office dus... |

Remy wat een geniale sig heb je weer
Ze wordt lekkerder met de jaren he
Ik krijg al harde tepels als ik je sig zie... volgens mij was Chinees het daar ook mee eens toen de laatste Harry Potter film uitkwam
Bij de film van boek 5 heeft ze vast cupje dubbel D

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.