TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Welcome to the Norwegian Forum
Pages (3): « 1 [2] 3 »

congrats guys 
Congratulations
Grattis till ert egna forum, Norge!
Hur m�nga norrm�n har vi p� TA egentligen och hur m�nga kr�vs det f�r att f� ett forum?
Nu k�nner v�l sig danskarna lite utanf�r, n�r alla skandinaviska l�nder utom Danmark har ett eget forum h�r p� TA. :P
Jag kanske flyttar till Norge n�sta �r s� d� f�r jag b�rja h�nga h�r sen ist�llet f�r i den svenska sektionen 
![]()
j�ss, m� si jeg ble litt imponert n� 
n�mmen 
Whoho, hvor mange nordmenn er det her egentlig? 
Heisann! Oppdaget ikke forumet f�r i dag da jeg s� signaturen din Sand Leaper, s� takk skal du ha
jippi!! 
Congratulations on your new forum, NORTAs!
S� den ikke f�r idag jeg heller
takk til sand leaper her ogs�. btw ziddy, vi bor ganske n�rme hverandre...
Jippi!!
thnx swamper... altho i requested one, like 4 years ago or something :P
Grattis till ert egna forum!
congratz! =)
Yeah !!! Coolt att ni nu har f�tt en egen del p� TA...
S� vad blir f�rkortningen f�r Norska TA... NOTA ? NORTA ?
Ska allt kika f�rbi h�r & d�...
Ni kan kanske starta en tr�d som liknar v�ran "Svenska Folket" s� har man koll p� hur m�nga medlemmar de finns och vad det �r f�r typer 
Btw. �r inte Haak en Norsk TA... har f�r mig vi h�ngde p� samma tr�dar back in the days...
Good Luck Neighbours ! 
Grattis 
gratulerar!!
men va roligt! 
jag har n�mligen �ppnat en Norskt sektion p� mitt hardstyle forum ig�r ocks�!!! 
verkar som EDM v�xer i Norge!! 
Grattis p� er grannar i nordv�st!
H�ll nu Sandleaper h�r inne da! 
Hoppas Norska delen blir lika bra som den svenska 
Grattis p� er 
Och hux flux �r h�r fler svenskar �n vad det �r norrbaggar 
Re: Grattis till ert egna forum, Norge!
| quote: |
| Originally posted by Nyx Nu k�nner v�l sig danskarna lite utanf�r, n�r alla skandinaviska l�nder utom Danmark har ett eget forum h�r p� TA. :P |
nice to see my home country finally has their own forum
hopefully you can supply me with some information about trance in the south part of norway, especially about kristiansand where i will be staying at least 1 week a year 
| quote: |
| Originally posted by Valhalla hopefully you can supply me with some information about trance in the south part of norway, especially about kristiansand where i will be staying at least 1 week a year |
you mean the Quart festival, or are there any other things happening ??
clubs suck badly, specially the one where they switch dj from rnb to trance and the other way around every 3 or 4 songs