TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pittige Thread: Wil je mij weg hebben?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Je mag blijven van mij, iedereen heb recht op zijn eigen mening. Stand is nu 24 keer ja en 5 keer nee |
| Originally posted by Jukx Andersom denk ik he... anders zou het wel heel droevig met hem gesteld zijn! |
andfers hadden we hem niet meer gezien denk ik.
Ik heb ook JA gestemd. Je mag van mij in een hokje gaan zitten met RV en je s ff flink uitleven. Waarom zou ik scheinheilig gaan doen en nee stemmen als ik je gewoon niet mag??? Ik durf ook voor mijn mening uit te komen...dus......als t aan mij lag.....aan t gas 
Wie is RV als ik vragen mag?
EN: aan 't gas... vind je dat nou niet een beetje een smakeloze opmerking? Ik bedoel, met het oog op het verleden, vind ik dat je best een andere uitdrukking had kunnen verzinnen, dit is wel erg cru.
| Originally posted by Vinyl Boy Wie is RV als ik vragen mag? |
| Originally posted by Vinyl Boy Wie is RV als ik vragen mag? EN: aan 't gas... vind je dat nou niet een beetje een smakeloze opmerking? Ik bedoel, met het oog op het verleden, vind ik dat je best een andere uitdrukking had kunnen verzinnen, dit is wel erg cru. |
Voorheen had ik niet eens de moeite genomen om deze thread te lezen maar ik was toch nieuwsgierig...
Nah er staat weinig bijzonders in...iemand wegstemmen...het lijkt "De Zwakste Schakel" wel zeg...
Ik heb geen zin om te stemmen...Ten eerste vind ik het nutteloos en ten tweede ben ik er op het moment te lui voor...
Groeten
whatever gozers...ben ik degene die zei dat alle buitenlanders weg moeten? dit bedoel ik nou met FOKKING SCHEINHEILIG....
....god! wat vind ik sommige mensen zielig hiero
| Originally posted by Dj Lex dat is idd DjRv die is hier ook weggepest. |
| Originally posted by New Wave Wat de neuk, heeft ie zelf naar gemaakt...als je het allemaal niet gevolgt heb moet je je bek houwe kerel............... soodejuu. LATOX...... |
whehe ik ben zo relaxed als het maar kan......
Maar als je wat schrijft dan moet je ook weten waarom dingen gebeurd zijn......
snap je......
Latox
Jamaar Rudy Zei ook ni dat alle Buitenlanders moesten oprotten als je de thread had gevolgd dan had je ook gemerkt dat hij wel een extreme visie had voor sommige maar dat hij goeie argumenten had die dat onderbouwde
(oja ff ouwe topic hehe Ik heb net gevoetbalt tegen een team vol turken en Gewonnen 10-0 woohoo maaruh ja die gastjes zijn ni normaal Aggressief elke keer twee benen in vliegen het is nog een wonder dat wij geen blessures hebben terwijl zij er een hadden hahahaha EN ze hadden nog rood gekregen en twas weer bijna matten enzo (maarja) sorry moest het kwijt nadat ik tegen ali moustafa en achmed heb gespeeld) later hehe
Nope
Ik heb ook nee gestemd, aangezien iedereen z'n eigen mening mag hebben mag Rudy die van hem ook mis- of gebruiken..
Enjoy your stay in England!
| Originally posted by Nastra Azzurro (oja ff ouwe topic hehe Ik heb net gevoetbalt tegen een team vol turken en Gewonnen 10-0 woohoo maaruh ja die gastjes zijn ni normaal Aggressief elke keer twee benen in vliegen het is nog een wonder dat wij geen blessures hebben terwijl zij er een hadden hahahaha EN ze hadden nog rood gekregen en twas weer bijna matten enzo (maarja) sorry moest het kwijt nadat ik tegen ali moustafa en achmed heb gespeeld) later hehe |
.. Scheids durft niet eens op te treden.. gelukkig wel gewonnen maar ja... leuk is anders...
h�, wat is het hier toch altijd gezellig 
Vooral als mensen 2 threads door elkaar gaan halen die werkelijk niks met elkaar te maken hebben
latertjes!
Het valt mij wel op dat Miss Proximus de thread, zoals gewoonlijk, eindelijk een beetje pittig maakt! Bedankt Miss P.!
Oh ja nog 1 dingetje, kon ik niet voor me houden! Miss P. , jij maakt mij altijd uit voor een Nazi, maar JIJ bent hier diegene die met de Nazi uitspraken komt hoor...
(aan het gas, wat denk je zelf echt!!)
Mzzl
RUDY, blijf gewoon.
Jij bent/was een van de weinige echte TA's.
Tenminste dat viel mij op.
Kan het verkeerd hebben, maar op een gegeven moment zag ik dat jij al lang lid was een nog niet veel posts had (vergeleken met sommige andere) en als je poste was dat bijna altijd in threads waar het echt over trance ging.
Tegenwoordig post je dan ook in de threads waar het over useless dingen gaat.
En wat jij in DE beruchte thread zegt, nou misschien een beetje extreem, maar je onderbouwt je mening goed en je bent eerlijk.
Ik kan me in heel veel dingen vinden met jou over je mening t.o.v. buitenlanders.
crisis zeg, gaan we het nou weer hebben over wie wel of niet echte TA's zijn? Niet te geloven.
Enne, wat is dat nou, zeggen dat 'iemand zijn bek moet houden omdat ie niet weet waar hij over praat'???? Kan dat niet op een andere manier???? Relaxed is het zeker niet als je dat te horen krijgt terwijl je iets vraagt of zegt.
Aan het gas kan ook echt niet (sorry, miss P)
Wordt er niet meer nagedacht voordat je iets typt??? Moet het allemaal zo gaan? Goeiemorgen....
| Originally posted by Nastra Azzurro (oja ff ouwe topic hehe Ik heb net gevoetbalt tegen een team vol turken en Gewonnen 10-0 woohoo maaruh ja die gastjes zijn ni normaal Aggressief elke keer twee benen in vliegen het is nog een wonder dat wij geen blessures hebben terwijl zij er een hadden hahahaha EN ze hadden nog rood gekregen en twas weer bijna matten enzo (maarja) sorry moest het kwijt nadat ik tegen ali moustafa en achmed heb gespeeld) later hehe |
| Originally posted by raoel RUDY, blijf gewoon. Jij bent/was een van de weinige echte TA's. Tenminste dat viel mij op. Kan het verkeerd hebben, maar op een gegeven moment zag ik dat jij al lang lid was een nog niet veel posts had (vergeleken met sommige andere) en als je poste was dat bijna altijd in threads waar het echt over trance ging. Tegenwoordig post je dan ook in de threads waar het over useless dingen gaat. En wat jij in DE beruchte thread zegt, nou misschien een beetje extreem, maar je onderbouwt je mening goed en je bent eerlijk. Ik kan me in heel veel dingen vinden met jou over je mening t.o.v. buitenlanders. |

| Originally posted by Eye-Riz Enne, wat is dat nou, zeggen dat 'iemand zijn bek moet houden omdat ie niet weet waar hij over praat'???? Kan dat niet op een andere manier???? Wordt er niet meer nagedacht voordat je iets typt??? Moet het allemaal zo gaan? Goeiemorgen.... [/B] |
| Originally posted by Eye-Riz Wordt er niet meer nagedacht voordat je iets typt??? Moet het allemaal zo gaan? Goeiemorgen.... |
| Originally posted by Jukx Laat me raden.... was het BMT? Dat zijn wel de ergste geloof ik!! |
| Er zijn eigenlijk teveel mensen die eerst posten en dan lezen.....die geen achtergrondinformatie hebben en dan toch denken meerderwaardig te zijn.... |
| Originally posted by Eye-Riz Zoals wie? En New Wave, ik zou zoiets dan wel mogen denken, maar hou wel respect voor degene en zeg diegene dat dat iets is tussen mij en pietje puk en begin niet meteen agressief tegen diegene te doen. Mocht het gaan over het forum: daarvan kun je verwachten dat mensen erbij komen en er iets over zeggen, anders had je je je probleem met pietje puk niet publiekelijk moeten bespreken maar via pm icq of wat dan ook. |