TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Studiemethode
Pages (2): « 1 [2]

Posted by TOR on Jun-05-2004 13:50:

^ heb dat ook gehoord..

nu ja voor ons maakt het niet zoveel uit, een tien bij ons = 75% correct beantwoord.

Posted by Jasperovitsj on Jun-05-2004 14:08:

quote:
Originally posted by djcresto
ff volledig terzijde dat vanaf volgend jaar een 10 genoeg is om een vrijstelling te krijgen, dit in alle hogescholen en uniefs in belgi�.

Was bij ons sowieso al het geval

Posted by Giesber on Jun-05-2004 15:02:

Ik slaap iedere dag op mijn cursussen zodat de leerstof door osmose mijn hersenpan binnendringt.

Posted by Bertn on Jun-05-2004 15:13:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Was bij ons sowieso al het geval

amai, bij ons is een 10 enkel een voorlopige vrijstellnig: geen herexamen voor dat vak. maar als je dan in je herexamens gebuisd bent op de vakken onder de 10 die je moest opnieuw doen, dan moet je in je bisjaar alle vakken onder de 12 opnieuw doen en vervallen ook je voorlopige vrijstellingen...

Posted by Svinuske on Jun-05-2004 15:21:

allez eigenlijk zenk dus een jaar te vroeg geboren ma in 2e zit moek er wel door geraken

Posted by Jasperovitsj on Jun-05-2004 15:47:

quote:
Originally posted by Bertn
amai, bij ons is een 10 enkel een voorlopige vrijstellnig: geen herexamen voor dat vak. maar als je dan in je herexamens gebuisd bent op de vakken onder de 10 die je moest opnieuw doen, dan moet je in je bisjaar alle vakken onder de 12 opnieuw doen en vervallen ook je voorlopige vrijstellingen...

Ahja, das bij ons ook, ik had de post verkeerd gelezen, ik dacht dat een 10 voorlopige vrijstelling was...

En das inderdaad wel jaar te laat!! Moest dit vanaf vorig jaar zijn ingevoerd had ik nu 4 vakken minder te doen!!

Posted by Tiger777 on Jun-05-2004 15:54:

quote:
Originally posted by Giesber
Ik slaap iedere dag op mijn cursussen zodat de leerstof door osmose mijn hersenpan binnendringt.

Ik heb da ook eens geprobeerd... bleek dat mijn schedel niet semi-doorlaatbaar was

Posted by Bertn on Jun-05-2004 23:14:

quote:
Originally posted by de poll hierboven
"Ik sla met de cursus op mijn hoofd en klop zo de leerstof erin"

da lijkt me dan meer iets voor u

Posted by Nyah on Jun-06-2004 10:30:

quote:
Originally posted by Bertn
amai, bij ons is een 10 enkel een voorlopige vrijstelling: geen herexamen voor dat vak. maar als je dan in je herexamens gebuisd bent op de vakken onder de 10 die je moest opnieuw doen, dan moet je in je bisjaar alle vakken onder de 12 opnieuw doen en vervallen ook je voorlopige vrijstellingen...

Ja das op het LUC ook zo. Onder 12/20 is voorlopige vrijstelling. Dus ook als ge 11.5/20 en ge buist op een ander vak en 2e zit niet derdoor, moet ge dat vak waar ge 11.5/20 op had ook het jaar erop opnieuw doen. Das wel dom imo.

Posted by djcresto on Jun-06-2004 10:53:

ik had in men laatste jaar 2x een 11 en mocht ze in tweede zit ook meenemen....

Posted by Push2005 on Jan-25-2008 21:00:

Ik sla met de cursus op mijn hoofd en klop zo de leerstof erin

Posted by FCB_Fanatic on Jan-25-2008 21:13:

ik zou het nie meer weten, al veel te lang geleden

Posted by The_G0dfather on Jan-25-2008 22:01:

quote:
Ik steek de cursus in brand en inhaleer de leerstof

dat is zo 2004

injecting is the way to go nowadays

Posted by Haroddin on Jan-27-2008 21:57:

Paar keer lezen, en dan de afleidingen zelf opstellen. Lukt meestal wel zo

Posted by Vennes on Jan-28-2008 19:54:

Keer alles goe lezen en dan alles gewoon doorblokken en nekeer herhalen, anders lukt het hier niet :-D

Posted by jeronimo_jd on Jan-28-2008 23:36:

voor te studeren zijn er maar twee manieren: je doet het of je doet het niet. Ik bedoel maar dak vaak lang achter mijn bureau zit zonder effectief iets te doen (damn laptop).

Om niet afgeleid te zijn werkt er maar ��n manier echt goed bij mij:
opstaan, direct beginnen, ontbijten achter u cursus, alle rommel weg, (pc, pennen, boeken, alleen hetgeen ge nodig hebt), vooral niet de radio of de pc opzetten, geen mengpaneel+cd speler in de buurt, niet communiceren met buitenwereld, geen mensen tegenkomen, als da wel gebeurd ben ik afgeleid voor de rest van den dag. Ik kan ook nie overdag iets leuks gaan doen en savonds daarna nog studeren.
en vergeet nooit: examen = oorlog.

Posted by Sh!fty on Feb-01-2008 23:57:

1 woord; relatine

Posted by Real on Feb-02-2008 01:16:

Neen.

Pages (2): « 1 [2]