TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Studiemethode
Pages (2): « 1 [2]
^ heb dat ook gehoord..
nu ja voor ons maakt het niet zoveel uit, een tien bij ons = 75% correct beantwoord.
| quote: |
| Originally posted by djcresto ff volledig terzijde dat vanaf volgend jaar een 10 genoeg is om een vrijstelling te krijgen, dit in alle hogescholen en uniefs in belgi�. |
Ik slaap iedere dag op mijn cursussen zodat de leerstof door osmose mijn hersenpan binnendringt.
| Originally posted by Jasperovitsj Was bij ons sowieso al het geval |
allez eigenlijk zenk dus een jaar te vroeg geboren ma in 2e zit moek er wel door geraken
| Originally posted by Bertn amai, bij ons is een 10 enkel een voorlopige vrijstellnig: geen herexamen voor dat vak. maar als je dan in je herexamens gebuisd bent op de vakken onder de 10 die je moest opnieuw doen, dan moet je in je bisjaar alle vakken onder de 12 opnieuw doen en vervallen ook je voorlopige vrijstellingen... |

| Originally posted by Giesber Ik slaap iedere dag op mijn cursussen zodat de leerstof door osmose mijn hersenpan binnendringt. |
| Originally posted by de poll hierboven "Ik sla met de cursus op mijn hoofd en klop zo de leerstof erin" |
| Originally posted by Bertn amai, bij ons is een 10 enkel een voorlopige vrijstelling: geen herexamen voor dat vak. maar als je dan in je herexamens gebuisd bent op de vakken onder de 10 die je moest opnieuw doen, dan moet je in je bisjaar alle vakken onder de 12 opnieuw doen en vervallen ook je voorlopige vrijstellingen... |
ik had in men laatste jaar 2x een 11 en mocht ze in tweede zit ook meenemen....
Ik sla met de cursus op mijn hoofd en klop zo de leerstof erin
ik zou het nie meer weten, al veel te lang geleden 
| Ik steek de cursus in brand en inhaleer de leerstof |
Paar keer lezen, en dan de afleidingen zelf opstellen. Lukt meestal wel zo 
Keer alles goe lezen en dan alles gewoon doorblokken en nekeer herhalen, anders lukt het hier niet :-D
voor te studeren zijn er maar twee manieren: je doet het of je doet het niet. Ik bedoel maar dak vaak lang achter mijn bureau zit zonder effectief iets te doen (damn laptop).
Om niet afgeleid te zijn werkt er maar ��n manier echt goed bij mij:
opstaan, direct beginnen, ontbijten achter u cursus, alle rommel weg, (pc, pennen, boeken, alleen hetgeen ge nodig hebt), vooral niet de radio of de pc opzetten, geen mengpaneel+cd speler in de buurt, niet communiceren met buitenwereld, geen mensen tegenkomen
, als da wel gebeurd ben ik afgeleid voor de rest van den dag. Ik kan ook nie overdag iets leuks gaan doen en savonds daarna nog studeren.
en vergeet nooit: examen = oorlog.
1 woord; relatine 
Neen.