TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. נזכרתי עכשיו שגם גדלתי על כל שירי היורודאנס האלה של שנות ה-90 שאח שלי היה שומע כמו סאש,דוקטור אלבן,מאסטרבוי וכאלה שלא נדע מצרות חחחח |
odyssee of noises - firedance !
100% pure dance 1994 
גם
Sahsh - adelante
אני, כמו הרבה אחרים, גדלתי על הפרודיג'י..
פעם הייתי מעריץ גדול שלהם, קניתי את כל הסינגלים/דיסקים שלהם..היה לי חדר מלא פוסטרים שלהם..חולצות ושטויות 
OUT OF SPACE
ללא ספק היה אחד השירים שהכניסו אותי למוזיקה האלקטרונית!
אבל השיר שהכניס אותי לטראנס היה
SYSTEM F - OUT OF THE BLUE
הייתי יושב ומחכה לשיר הזה מול הטלויזיה כשהיה את הדאנספלור צ'ארט 
אף פעם לא אהבתי את צ'ילדרן של רוברט מיילס! 
holyman - the last universe
yahel - Eyal barkan - Viagra
Yahel - intellegent life
בשלב יוחתר מאוחר
| quote: |
| Originally posted by eXeTik תאכלס קלאסיקות- אבל זה לא טראנס חוץ מספירוטל הילינג (חולה סרטן), רוברט מיילס וכאלה בשנות ה-90 הסצנה כמעט ולא הייתה מוכרת (כמעט עד סוף העשור) כל הדאנס של שנות ה-90 לא מקושר לטראנס, לפחות לא ממה שאנחנו מדברים פה |
| quote: |
| Originally posted by clubsolutely odyssee of noises - firedance ! 100% pure dance 1994 |
| quote: |
| Originally posted by clubsolutely odyssee of noises - firedance ! 100% pure dance 1994 |
איזה קלאסיקה!!!וואי אני לגמרי שכחתי מהקטע הזה...בהחלט אחד הקטעים היותר בולטים שהיה פעם
אממ הראשון אם אני לא טועה זה היה
Good morning Israel
של ברקן
וגם הדרדסים
חחח כן הקטע הזה של הדרדסים מזכיר לי את האופנה הזאת שהיתה פעם לעשות אסיד של כל מיני זמרים כמו "טראנס זוהר ארגוב" או כל מיני אסידים של סדרות טלויזיה כמו "טראנס צבי הנינג'ה"ת"טראנס ביוויס ובאטהד","טראנס פינוקיו" וכל שאר הזבל הזה....ולחשוב שפעם אהבתי את זה...
זאת המוזיקה הכי טובה
כל המיקס בורקס ואנאערף..
וטראנס הדרדסים
מישהו זוכר את הקליפ שהיה בערוץ 6 ? שולטט
התחלתי גם עם 666
ואז מוש הכיר לי את סקוט פרוג'קט.. (אני חושב שזה היה
thunder in paradise..)

Thunder In Paradise
זה של
Cyrus & Beam...
אצלי זה התחיל מהפסקול של מורטל קומבט 2... טראק 2
Scooter - Fire !
התחלתי להוריד סקוטר בכמויות... עד שהיה לי את כל הדיסקים שלהם.
ואז נכנסתי לכאן ונכנסתי לעניינים.
אצלי בעיקרון התחלתי עם יורו-דאנס קליל כזה כמו
E-type
והיה את רוברט מיילס שהיה נחמד אבל התמסחר לגמרי תוך זמן קצר.
אהה וגם הייתה תקופת הארדקור קלה בכיתה ח...
ואז הגיע
William Orbit - Barber's Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix)
האגדי... משם הטראנס באמת התחיל.
Innercity 1999.
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 Thunder In Paradise זה של Cyrus & Beam... |
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 William Orbit - Barber's Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix) האגדי... משם הטראנס באמת התחיל. Innercity 1999. |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik jonah - sssst (listen) |
Gouryella - Gouryella
Veracocha - Carte blanche
Atb-dont stop/till i come/my dream - כול אלה יצאו באותו זמן
אבל ניראה לי שהכי ראשון בטראנס היה
RobertMiles--Children
כשהייתי בכיתה ג' ככה וזה אשכרה יצא באותו זמן
היום כול הטראנס זבל

| quote: |
| Originally posted by Viber היום כול הטראנס זבל |




| quote: |
| היום כול הטראנס זבל |
...
delerium - silence (airscape edit)
| quote: |
| Originally posted by markfeldman המגמה הברורה היא פרוגרסיב ! |
| quote: |
| ככה צריך!הלוואי שתימשך המגמה הזאת |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman המגמה הברורה היא פרוגרסיב ! |
| quote: |
| זה נשמע ממך כאילו פרוגרסיב זה האלטרנטיבה היחידה לטראנס היום, מה שכמובן לא נכון |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.