TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Flotser on Jun-05-2004 15:05:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
נזכרתי עכשיו שגם גדלתי על כל שירי היורודאנס האלה של שנות ה-90 שאח שלי היה שומע כמו סאש,דוקטור אלבן,מאסטרבוי וכאלה
שלא נדע מצרות חחחח


ככה אני גם


Posted by clubsolutely on Jun-05-2004 17:23:

odyssee of noises - firedance !

100% pure dance 1994


Posted by yaman on Jun-05-2004 22:13:

גם

Sahsh - adelante


Posted by Sm0keMachine on Jun-06-2004 15:31:

אני, כמו הרבה אחרים, גדלתי על הפרודיג'י..
פעם הייתי מעריץ גדול שלהם, קניתי את כל הסינגלים/דיסקים שלהם..היה לי חדר מלא פוסטרים שלהם..חולצות ושטויות

OUT OF SPACE
ללא ספק היה אחד השירים שהכניסו אותי למוזיקה האלקטרונית!

אבל השיר שהכניס אותי לטראנס היה
SYSTEM F - OUT OF THE BLUE
הייתי יושב ומחכה לשיר הזה מול הטלויזיה כשהיה את הדאנספלור צ'ארט

אף פעם לא אהבתי את צ'ילדרן של רוברט מיילס!


Posted by -CosmicFire- on Jun-06-2004 16:11:

holyman - the last universe
yahel - Eyal barkan - Viagra
Yahel - intellegent life
בשלב יוחתר מאוחר


Posted by YoraY on Jun-06-2004 17:06:

quote:
Originally posted by eXeTik
תאכלס קלאסיקות- אבל זה לא טראנס
חוץ מספירוטל הילינג (חולה סרטן), רוברט מיילס וכאלה בשנות ה-90 הסצנה כמעט ולא הייתה מוכרת (כמעט עד סוף העשור)
כל הדאנס של שנות ה-90 לא מקושר לטראנס, לפחות לא ממה שאנחנו מדברים פה





אנחנו מדברים על הטראק האלקטרוני...

חוץ מזה בעבר אף פעם לא אהבתי טראנס הייתי מושבע לפרודיג'י
ואין לי מושג איפה באה לי האהבה לטראנס...
אני זוכר את

קאי טרקיד - דסטניז פאס
וטאוכר - ביזאר


Posted by Rising on Jun-06-2004 19:36:

quote:
Originally posted by clubsolutely
odyssee of noises - firedance !

100% pure dance 1994



אלוף


Posted by Flotser on Jun-06-2004 20:10:

Love Poundin' Sensation

quote:
Originally posted by clubsolutely
odyssee of noises - firedance !

100% pure dance 1994


כןןןןן

איך אהבתי את זה פעם אההה


Posted by DJ Alex E. on Jun-09-2004 17:05:

איזה קלאסיקה!!!וואי אני לגמרי שכחתי מהקטע הזה...בהחלט אחד הקטעים היותר בולטים שהיה פעם


Posted by RoMNeT on Jun-09-2004 17:31:

אממ הראשון אם אני לא טועה זה היה
Good morning Israel
של ברקן
וגם הדרדסים


Posted by DJ Alex E. on Jun-11-2004 20:09:

חחח כן הקטע הזה של הדרדסים מזכיר לי את האופנה הזאת שהיתה פעם לעשות אסיד של כל מיני זמרים כמו "טראנס זוהר ארגוב" או כל מיני אסידים של סדרות טלויזיה כמו "טראנס צבי הנינג'ה"ת"טראנס ביוויס ובאטהד","טראנס פינוקיו" וכל שאר הזבל הזה....ולחשוב שפעם אהבתי את זה...


Posted by Elior on Jun-11-2004 22:21:

זאת המוזיקה הכי טובה
כל המיקס בורקס ואנאערף..

וטראנס הדרדסים
מישהו זוכר את הקליפ שהיה בערוץ 6 ? שולטט


Posted by ADiSH on Jun-11-2004 23:35:

התחלתי גם עם 666
ואז מוש הכיר לי את סקוט פרוג'קט.. (אני חושב שזה היה
thunder in paradise..)


Posted by s0undw4v3 on Jun-12-2004 01:14:

Thunder In Paradise
זה של
Cyrus & Beam...

אצלי זה התחיל מהפסקול של מורטל קומבט 2... טראק 2

Scooter - Fire !

התחלתי להוריד סקוטר בכמויות... עד שהיה לי את כל הדיסקים שלהם.
ואז נכנסתי לכאן ונכנסתי לעניינים.

אצלי בעיקרון התחלתי עם יורו-דאנס קליל כזה כמו
E-type

והיה את רוברט מיילס שהיה נחמד אבל התמסחר לגמרי תוך זמן קצר.
אהה וגם הייתה תקופת הארדקור קלה בכיתה ח...

ואז הגיע

William Orbit - Barber's Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix)
האגדי... משם הטראנס באמת התחיל.

Innercity 1999.


Posted by ADiSH on Jun-12-2004 11:18:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
Thunder In Paradise
זה של
Cyrus & Beam...


התכוונתי למיקס של סקוט פרוג'קט


Posted by eXeTik on Jun-12-2004 11:41:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
William Orbit - Barber's Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix)
האגדי... משם הטראנס באמת התחיל.

Innercity 1999.


זאת הייתה תקופה שיצאו כמה טראקים שהגדירו סגנון חדש
היה גם את

moby- why does my heart feel so bad (ferry corsten remix)
jonah - sssst (listen)
virtual zone - heaven

אין לי כוח לבדוק מה עוד יצא באותו זמן
אבל אין ספק שאלה הם הטראקים הראשונים בסגנון


Posted by Elior on Jun-12-2004 11:51:

quote:
Originally posted by eXeTik
jonah - sssst (listen)


איך שחכתי את זה ?!?!!?
נוסטלגיההה
הפסקה פעילה בבצפר


Posted by Viber on Jun-12-2004 13:37:

Gouryella - Gouryella
Veracocha - Carte blanche
Atb-dont stop/till i come/my dream - כול אלה יצאו באותו זמן

אבל ניראה לי שהכי ראשון בטראנס היה
RobertMiles--Children
כשהייתי בכיתה ג' ככה וזה אשכרה יצא באותו זמן


היום כול הטראנס זבל


Posted by eXeTik on Jun-12-2004 15:56:

quote:
Originally posted by Viber
היום כול הטראנס זבל



Posted by markfeldman on Jun-12-2004 16:27:

quote:
היום כול הטראנס זבל


המגמה הברורה היא פרוגרסיב !


Posted by sh33p on Jun-15-2004 14:07:

...

delerium - silence (airscape edit)


Posted by DJ Alex E. on Jun-16-2004 21:21:

quote:
Originally posted by markfeldman
המגמה הברורה היא פרוגרסיב !


ככה צריך!הלוואי שתימשך המגמה הזאת


Posted by markfeldman on Jun-17-2004 17:47:

quote:
ככה צריך!הלוואי שתימשך המגמה הזאת


כל עוד זה תלוי בי ובך זה יימשך..


Posted by Flotser on Jun-17-2004 21:22:

quote:
Originally posted by markfeldman
המגמה הברורה היא פרוגרסיב !


זה נשמע ממך כאילו פרוגרסיב זה האלטרנטיבה היחידה לטראנס היום,
מה שכמובן לא נכון.


Posted by markfeldman on Jun-18-2004 11:12:

quote:
זה נשמע ממך כאילו פרוגרסיב זה האלטרנטיבה היחידה לטראנס היום,
מה שכמובן לא נכון


זו לא האלטרנטיבה היחידה אבל:

THA MAJORITY IS HEADED TO PROGRESSIVE !!


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.