TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- studenten!
Pages (2): « 1 [2]
GRATTIS PETER !!!
O NI ANDRA OFK�RS ! 
tog den i torsdags. j�vla sk�nt det k�nns, men �nd� lite skr�mmande, vad h�nder nu? 
Yeehaww, bara en vecka kvar till man tar studenten, grattis till er som redan tagit den 
Kanske dags att l�ra sig students�ngen nu s� man inte kommer och inte vet vad man ska sjunga sen, hehe 
JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTE-EEEEEEEN, FY FAN JAG VA JAG �R B�ST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit :P
| quote: |
| Originally posted by montana JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTE-EEEEEEEN, FY FAN JAG VA JAG �R B�ST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! edit :P |

| Originally posted by St_Andrew hehe, vill inte se dig vid datorn ikv�ll ![]() och fett grattis |
ey montana dra o rejva da
snart dags f�r alla i Link�ping (som �r 5e st�rsta stad).
T�nk er att Sveriges St�rsta Gymnasieskola finns h�r + 3 st�rre gymnasieskolor
T�nk er att alla desa g�r ut samma dag... D� blire drag. Inte som i Stockholm d�r det tar ett par veckor att hiva ut alla
http://www.justineworld.co.uk/intercity/graduation2004
lite pics fr�n studenten. jag hade en hemma ghjord student hatt 
| Originally posted by CJ InterCity http://www.justineworld.co.uk/intercity/graduation2004 lite pics fr�n studenten. jag hade en hemma ghjord student hatt |
| Originally posted by CJ InterCity http://www.justineworld.co.uk/intercity/graduation2004 lite pics fr�n studenten. jag hade en hemma ghjord student hatt |
haha, fan va sk�nt, alla har s�nna d�r vita, du har din egen!
lite variation och s� var den 300.- billigare �n original hatten
Originally posted by St_Andrew haha, fan va sk�nt, alla har s�nna d�r vita, du har din egen! |
studentfest rapport:
jag har ingen aning om hur dom som �gde klubben t�nkte n�r dom best�mmde att v�gen mellan dansgolven & toaletten+garderoben+chillst�lle skulle vara 1�-2 m�nniska bred, det var ett helvette att g� p� toa minst sagt.
sen hadde dom blackjack p� klubben, och f�r nattens �ra s� spela jag lite granna och h�r och h�pna jag var p� en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!)
dricka, ja det blev en hel del dricka, mest shots och redbull vodka
brudar, hmmm, tr�ffa en brud, hon var den bitchigaste bruden i v�rlden, 5min senare, fr�n ingenstans s� drar hon in mig i tjejernas toa och b�rjar h�ngla med mig (yay?), sen s�g aldrig henne.
musik, hmm, jag har sagt det redan i #swe-ta men jag �lskar fester d�r dj:n g�r fr�n outkast - hey ya till tiesto - traffic till gunther - teeny weeny... till 4 strings - diving (hiver & hammer mix) och sen till n�n lili & sussi l�t och sen till above & beyond - far from in love och sen till g�nther - ding dong song
| Originally posted by montana studentfest rapport: jag har sagt det redan i #swe-ta men jag �lskar fester d�r dj:n g�r fr�n outkast - hey ya till tiesto - traffic till gunther - teeny weeny... till 4 strings - diving (hiver & hammer mix) och sen till n�n lili & sussi l�t och sen till above & beyond - far from in love och sen till g�nther - ding dong song |
| Originally posted by CJ InterCity imo �nnu v�rre �n om han bara spelar gunther |
han e fan l�skigt gay.. :P
| Originally posted by DjAviander G�nther han e fan l�skigt gay.. :P |
| Originally posted by Vizay nej nej, det som e l�skigt e att han har fru � tv� barn! |
| Originally posted by Vizay nej nej, det som e l�skigt e att han har fru � tv� barn! |
| Originally posted by jofawe mest �ckligt �r att han �r sk�ning! |
| Originally posted by montana tur att inte killen var 08 |
| h�r och h�pna jag var p� en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!) |
| h�r och h�pna jag var p� en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!) |