TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Min film från Luciakryssen :)
Pages (2): « 1 [2]
Stördast video hittills 
jag blir skogstoooooookig!
får väl fixa det på nått sätt när jag orkar ...
ska gråta mig till sömns nu...
| quote: |
| Originally posted by jofawe jag blir skogstoooooookig! får väl fixa det på nått sätt när jag orkar ... ska gråta mig till sömns nu... |
laddade ner och, och själva musikdelen vas som vilken anna, man spolade fram till snacket och whatever och det var bra grejer, specielt när ni blastar marco v mixen på cafe del mar i tunnelbanan, bad aldrig nån er att sänka?
| Originally posted by montana laddade ner och, och själva musikdelen vas som vilken anna, man spolade fram till snacket och whatever och det var bra grejer, specielt när ni blastar marco v mixen på cafe del mar i tunnelbanan, bad aldrig nån er att sänka? |
Haha nice film ;D Särskilt slutet =)
tankade hem rullen igår. har dock inte hunnit se hela. den är ju en 30 minuter lång
så jag titta lite snabtt igenom men verkade som en schysst liten dokumentär 
tack för filmen! //J
| Originally posted by reveal Stördast video hittills |
| Originally posted by reveal Stördast video hittills |
agree, fy satan vad bra 
Har börjat kolla nu...
Fan har du för lins... Widescreen liksÅm.
Roligt citat.
- Gooood Jul
- TomtejÄvel !
- Jag heter faktiskt Nisse 
Hehe... alla låter som Åsa-Nisse så Nisse passar ju bra som namn 
Fan har du för kamera Laszlo... du får ju grymt ljud för att vara från en DV kamera...
Faaaaaaaaan filma inte mig
Jävla nykterister 
LOL @ Slipknotkillen
Fan bra att ni livar upp i det stela Sthlm
! Kungligt dom sista 5 minuterna !!! typ typ...
Snacka om vilse i pannkakan (Sthlm) 
| Originally posted by SteveTranz4ever Har börjat kolla nu... Fan har du för lins... Widescreen liksÅm.Ska samla lite roliga citat tror jag. - Gooood Jul - TomtejÄvel ! - Jag heter faktiskt Nisse ![]() Hehe... alla låter som Åsa-Nisse så Nisse passar ju bra som namn ![]() Fan har du för kamera Laszlo... du får ju grymt ljud för att vara från en DV kamera... Faaaaaaaaan filma inte mig Jävla nykterister ![]() LOL @ Slipknotkillen |

Jag har fortfarande inte fått igång filmen 
har testat att ladda ner den igen, testat ominstallering av alla mediespelare (vlc, la osv osv), har testat den i adobepremie7 .. men inget 
Jag vill ju också seeee
(btw, om nån tycker att jag är snäll å söt kan ju den personen konvertera om filmen till svcd eller nått sånt... snääääälla
)
Har du testat att avinstallera dina codecs och installera om de?
Har du installerat Ace Codecs Megapack? I det paketet finns 54909834 olika codecs till precis allt du kan tänka dig. Om du har det installerat (eller en massa andra onödiga codes) så kan det ha orsakat en massa konflikter som gör att du inte kan kolla på DivX-filmer.
jag har bara de senaste codecsen ... typ.
inga codecpack här inte!
| Originally posted by jofawe jag har bara de senaste codecsen ... typ. inga codecpack här inte! |
| Originally posted by Hybrid jag hade samma problem med codec.. men hittade senare en lämplig codec packet på nätet... jag kör media player 9 kanske den fungerar för dig också http://www.3ivx.com/codec/download_win.php |
)
du borde släppa subs till så att även folk som inte förstår svenska kan garva ihjäl sig 
| Originally posted by Funfrock du borde släppa subs till så att även folk som inte förstår svenska kan garva ihjäl sig |

den funkade mycket bättre nu.
Jag tror inte min dator mår så bra av att ladda ner med 1.2mb/s från dig Laszlo =)
"vi kommer bli halshuggna idag, tralalaaaa"
| Originally posted by jofawe den funkade mycket bättre nu. Jag tror inte min dator mår så bra av att ladda ner med 1.2mb/s från dig Laszlo =) |