TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- sjekk her
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Sand Leaper on Jun-06-2004 13:36:

Eh hva faen..

For det f�rste hvorfor kommer Tiesto til Bergen og ikke til Oslo? Ikke at jeg bryr meg, men synes bare det er litt merkelig at han drar dit med tanke p� at det er langt st�rre marked for en Tiesto gig i Oslo omr�det enn i Bergen.

For det andre hvem er RW(V)?

For det tredje siden n�r begynte Stigma og Jamie � spille trance igjen? Trodde de hadde kastet seg p� prog b�lgen for lengst jeg..

Posted by DJ_Audun on Jun-06-2004 14:17:

Stusset litt over deg jeg ogs�. M� jo v�re mye mer interesse for dette i Oslo omr�det. Er uansett ikke s� veldig Ti�sto fan, men hvis han hadde kommet til hovedstaden og jeg hadde v�rt gammel nok hadde jeg uten tvil dratt (og krysset fingrene for at han ikke spilte traffic og/eller love comes again).

Til dj_alfi: stemmer det, 17 og et halvt. Er i min beste alder.... (i alle fall om et halv �r)

Posted by Mista on Jun-06-2004 18:10:

Trodde Stigma hadde sagt takk for seg jeg...

Posted by moore on Jun-06-2004 18:23:

Hva kreves for � bli crew member, og hva skal man gj�re?

Posted by Kimito on Jun-06-2004 18:25:

Hvem er ansvarlig for dette, eller hvem arrangerer ?

Posted by itsamemario on Jun-06-2004 19:16:

kan ikke poste navn, siden det fortsatt er mulighet for at ting g�r skeis, MEN jeg kan si s� mye som at tht er det ihvertfall ikke
yay

RW(V) er en relativt kjent nederlandsk trance(y) dj...

Stigma har ikke gitt seg, jeg kjenner han s� som s�, og han har ihvertfall ikke sagt no :P

Stigma og Jamie spiller det vi vil at de skal spille... S�
enkelt er det

Posted by ziddy on Jun-06-2004 19:44:

t�ft! kunne godt tenke meg en crew jobb. hvor s�nn ca. blir dette btw.?

Posted by itsamemario on Jun-06-2004 19:48:

:l:l

Posted by Sjodalf on Jun-07-2004 07:26:

kanskje det er club konseptet 'Xzyte' som har booka Tiesto i bergen? De booka jo bl.annet, Johan Gielen dit h�sten 2002. og Angy Dee, DJ Jean, DJ Jurgen, Cosmic Gate ifjor.

men ser ikke s� lovendes ut p� hjemmesiden deres akk. http://www.xzyte.no/

Ogs� enig i at han burde komme til Oslo istendet!! heh

Posted by Lil-H on Jun-07-2004 13:09:

Dj alfi, send meg ogs� en PM hvis det er muligheter for crew

Posted by ziddy on Jun-07-2004 16:19:

h�res fint ut det. send meg ogs� en pm hvis det er mulighet for crew jobb da

Posted by PacMan on Jun-07-2004 18:39:

quote:
Originally posted by dj_alfi
det blir p� gamle posthallen i oslo (dronningens gate/prinsens gate)
det vil v�re 18 i mainhall og 20 p� delicious m/ djer som Luis Molinari++.. Dette er forutsatt at f�rste partyet som blir mer hard dance orientert g�r bra (s� du f�r f� r�vva di ned hit da oxo )

og litt s�nn off topic ogs�, ang�ende det som ble kvotert p� f�rste posten, trance scenen er ikke d�d.. Tiesto kommer til Bergen

korti

bergenser her *glise*

Posted by KrissO on Jun-28-2004 07:03:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
For det andre hvem er RW(V)?

RV ja, han har show p� BasicBeats Radio 2 ganger i m�neden.
http://www.basicbeats.net/shows.asp?showid=12. Kan jo altids sjekke det ut for � f� en forsmak =)
Kjenner vel hele Black Hole gjengen tror jeg.
Cor Fijneman og DJ Dazzle har v�rt gjesten hans p� radioen noen ganger s� regner med at han kan en del for at Cor ogs� skal spille ? =)

Men d�ven, dette h�res da bra ut.

F�r h�pe Ti�sto f�r rompa si over hit da... han har vel ikke v�rt her siden... 1999 ? 2000 ?

Posted by DjRV on Jun-28-2004 16:53:

i really have to learn your language
dunno what's said all, i've seen my name a couple of times (if you guys mean RV with RW hehe:P)
only thing i can say is that i visited your beautifull country once at myth 2002 and really enjoyed it, so i would be glad to come back

Posted by chem-x on Jun-28-2004 23:54:

Thumbs up

Bra intiativ, kommer selvsagt!

Keep it up.

Posted by atlearmeen on Jul-25-2004 15:59:

quote:
Originally posted by dj_alfi
det blir p� gamle posthallen i oslo (dronningens gate/prinsens gate)
det vil v�re 18 i mainhall og 20 p� delicious m/ djer som Luis Molinari++.. Dette er forutsatt at f�rste partyet som blir mer hard dance orientert g�r bra (s� du f�r f� r�vva di ned hit da oxo )

og litt s�nn off topic ogs�, ang�ende det som ble kvotert p� f�rste posten, trance scenen er ikke d�d.. Tiesto kommer til Bergen

hvordan g�r dette med Tiesto????
Noe nytt!!!

Posted by itsamemario on Jul-25-2004 21:50:

tiesto er det ikke vi som st�r for...

Pages (2): « 1 [2]