TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilka kommer bli sommarens mest spelade låtar?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Hybrid Nicola Gala - Swing to harmony tror jag att kommer bli stor i sommar |
| Originally posted by ExOn Det hoppas jag verkligen! My man Stian (LikWit) pumpar den hardcore! |
| Originally posted by LikWit hehe den är hur tajt som hälst! |
Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
hörde den nyss på ASOT
det var fan i mig det värsta drag jag hört i år.
| Originally posted by Kongo_kim Katana - In Silence (Txitxarro Remix) hörde den nyss på ASOT det var fan i mig det värsta drag jag hört i år. |
Tunade precis in på ASOT!
Nån som hörde Marco V - Automanual?????????
Blir "bara" andra timmen på asot ikväll!
| Originally posted by Aendy Om vi snackar utanför trancegenren (som Rebel9) så blir det lätt Nic and the family - Hej Monika |
| Originally posted by RebeL9 det är ju bara en klen cover på Katana - Silence från 2000. Kolla in Gary D och Signum remixarna på den. Slår den nya med hästlängder =) |
| Originally posted by montana uhhmm, då har jag dåliga nyheter till dig, katana har också gjort en 2004 remake av fancy fair, ska släppas efter in silence och kommer med nya remixar, och, nu blev jag förvånad, har gary d producerat nåt bra, trodde allt han gjorde var smör? |

Junior Jack - Stupidisco. !
den kommer att bli störst 
och jag gillar den
någon som har sett videon?? 
| Originally posted by Hybrid Junior Jack - Stupidisco. ! den kommer att bli störst ![]() och jag gillar den någon som har sett videon?? |
Finns mkt bra.. Min personliga favorit och en låt jag kommer spela hela sommaren är John Remedy - Ventricle (bästa släppet i år IMO).. 
| Originally posted by Sorrow Finns mkt bra.. Min personliga favorit och en låt jag kommer spela hela sommaren är John Remedy - Ventricle (bästa släppet i år IMO).. |
| Originally posted by Hybrid Junior Jack - Stupidisco. ! |
| Originally posted by Laszlo Agreed! Den är feeet! Likaså vår egen Stonebridge's Put em high samt Armand's nya Call my name.... |
| Originally posted by Hybrid Junior Jack - Stupidisco. ! |