TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Soundstation Thread
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X kga morgevoormiddag (27 juli) naar SS ... if anyone wanna join, ... let me know |
| Originally posted by Meltoz Ik ga morgen ergens in de namiddag,al m'n plaatjes gaan ophalen die'k opzij heb laten leggen, want met die vakantie |
... ma i'm not sure yet ...
morgen , zaterdag 31 juli, zal ik er rond 15h30 een uurtje zijn
wie komt nog?
| Originally posted by FredNova morgen , zaterdag 31 juli, zal ik er rond 15h30 een uurtje zijn wie komt nog? |
| Originally posted by FredNova morgen , zaterdag 31 juli, zal ik er rond 15h30 een uurtje zijn wie komt nog? |
beste winkel imo hier in limburg maar ik ga er niet meer heen, online bestellen spaart tijd uit en is makkelijker...
gery en gert zijn 2 toffe kerels en tligt ni aan hen da ze mij als klant verloren zijn.
keep it up guys!!!
| Originally posted by Pestario beste winkel imo hier in limburg maar ik ga er niet meer heen, online bestellen spaart tijd uit en is makkelijker... |
ff copy paste naar deze link gedaan want kan da in diene gefilterde nilk niemeer posten, vandaar... Het begon allemaal zo:
| Originally posted by Meltoz Net e mailtje gestuurd se, want moest nog een ander plaat voor mij opzij laten leggen... Zodra ik iets meer weet laat ik je't weten |
| Originally posted by CygnusX Merci Tom |
| Originally posted by Meltoz Moet'k ��n exemplaar op Uwe naam opzij laten leggen als ze'em zouden hebben of kunnen bestellen? |
| Originally posted by CygnusX Hmm, doe voorlopig maar niet. Tis misschien pas september eer ik nog eens in Hasselt ben. Ik zal hen zelf wel een mailtje sturen dan. |
| Originally posted by Gladius of 2 =) |
| Originally posted by Meltoz Heb dus een antwoord gekrege op m'n vraag... en je kan altijd de cd bestellen bij SOUND-STATION, dus als je'em moet hebbe wil'k'em wel opzij laten leggen voor jullie ofwel mailen ofwel bellen jullie dat kan ok, nr. 011/74.03.04 |

| Originally posted by eieregooie Maar je kan de plaat niet beluisteren... |
Das waar Pestario, das met cd's ook dat je sommige tracks kan beluisteren, al hoewel je bijvoorbeeld op niet alle online shops, alle mixen of remixen van een vinyl kan beluisteren. Meestal alleen de originele versie of de bekenste..
| Originally posted by JediD4M Das waar Pestario, das met cd's ook dat je sommige tracks kan beluisteren, al hoewel je bijvoorbeeld op niet alle online shops, alle mixen of remixen van een vinyl kan beluisteren. Meestal alleen de originele versie of de bekenste.. |
*bump*
Ik zit deze middag zo rond een uur of 4 in Sound Station, dus moest er iemand nog zin hebben om langs te komen, feel free 
In feite eh, door het schooljaar 's donderdags en 's vrijdags of afwisselend bkans altijd
al ist maar om in de -50% bakke de rommele 
Grtz