TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Video: Fokused on Tour with Tiësto
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Scintilla on Jun-09-2004 15:50:

quote:
Originally posted by Laszlo
??? Bor Anna i Växjö...? Det var mer än jag visste om....en cd skiva kan lasselo bränna om så önskas...det kan jag nog bjuda på

Jag flyttar runt en hel del, nyss bodde jag i Uppsala Men jag bor i Växjö över sommaren.

Tack så mycket för erbjudandet om cd-skiva, men idag funkade det när jag provade igen! Så nu har jag t o m sett filmen

Synd bara att min skärm är så mörk, såg inte så mkt mer än lasern haha Men ändå jättekul att se filmen, och härlig live-känsla! Fast vissa sekvenser får mig att undra lite hur många öl du egentligen hävde i dig under kvällen, Laszlo..?

(nä bara retas )

Posted by Laszlo on Jun-09-2004 15:54:

hahaha Faktum är att jag var riktigt städad den kvällen. Hann inte dricka så många öl på förfesten eftersom vi anlände ganska sent och ett gäng andra TA's drack upp det mesta av min öl (nämner inga namn ) - och där inne drack jag bara en öl. Jag brukar ta det ganska lugnt med alkoholen på sådana events eftersom man som bekant orkar dansa längre då ...

Sen var det ju som sagt min polare som filmade första halvan av filmen... *skyller ifrån mig*

Posted by jofawe on Jun-09-2004 16:00:

quote:
Originally posted by Laszlo
hahaha Faktum är att jag var riktigt städad den kvällen. Hann inte dricka så många öl på förfesten eftersom vi anlände ganska sent och ett gäng andra TA's drack upp det mesta av min öl (nämner inga namn ) - och där inne drack jag bara en öl. Jag brukar ta det ganska lugnt med alkoholen på sådana events eftersom man som bekant orkar dansa längre då ...

Sen var det ju som sagt min polare som filmade första halvan av filmen... *skyller ifrån mig*

Annars vet vi som sett luciakryss filmen (äntligen) hur du kan hålla stadig kamera trots femtioelva öl

Posted by Laszlo on Jun-09-2004 16:02:

quote:
Originally posted by jofawe
Annars vet vi som sett luciakryss filmen (äntligen) hur du kan hålla stadig kamera trots femtioelva öl

Tack

Posted by SteveTranz4ever on Jun-09-2004 16:06:

quote:
Originally posted by jofawe

Var de inte så att han hälde vatten i biran så brudarna skull tänka "Åhh fan, den grabben har drukit 74 öl" (läses med Åsa-Nisse dialekt)

Posted by Laszlo on Jun-09-2004 16:10:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Var de inte så att han hälde vatten i biran så brudarna skull tänka "Åhh fan, den grabben har drugit 74 öl" (läses med Åsa-Nisse dialekt)

sssssssch...!

Posted by jofawe on Jun-09-2004 16:11:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
(läses med Åsa-Nisse dialekt)

Inte driva med oss smålänningar nu :P

Posted by DJ Monzoon on Jun-14-2004 22:57:

Ngn som har pillat ihop en liten tracklist? (videon i fråga)

Posted by sipowitz on Jun-14-2004 23:14:

hoho

Jag och en polare såg filmen igår, hoho vilka ljuva minnen som kom fram :-)

Haha kul att mitt face fick bekläda första scenen av filmen ;-)

Posted by Connector on Jun-15-2004 01:37:

Bra film laszlo =) Tack för ööölen!

Posted by Laszlo on Jun-15-2004 11:40:

quote:
Originally posted by Connector
Bra film laszlo =) Tack för ööölen!

vaaa...??? .... De e luuuugnt..

Posted by JayBee on Jun-15-2004 12:52:

funkar inte för mig, något om en okännd port eller så.

kommer inte ihåg lösenordet till steves ftp så kommer inte in där heller.

Posted by Versace on Jun-15-2004 14:46:

vad finns det för möjlighet att få tillgång till steves FTP som alla pratar om??

Posted by EsseT on Jun-17-2004 07:53:

TJo =) vem har inte minnen från den festen ahh ryser fortfarande Bästa festen i år en av de bästa som jag varit på i sverige =) hehe
Hade hur skoj som helst hehe Steve o jag hade ju våran egna hörna haha tillsammans med lite annat folk =)

Posted by CJ InterCity on Jun-17-2004 18:45:

ACHTUNG!

i Tiesto's officiella newsletter som jag fick idag står det att några från Blackhole hade kamera med sig i Malmö och filmade Tiesto på nära håll och videon kommer upp på www.tiesto.com inom kort. så vi får hålla utkik

Posted by SteveTranz4ever on Jun-17-2004 18:48:

Jag kan ju även passa på att sno plats och säga att Stonefield kommer att släppa iväg sin video från kvällen med Tiësto 6 Co imorgon på Liquidsunset.org

Posted by EsseT on Jun-17-2004 19:06:

Det ska bli intresant att kolla på stonis film =) hehe Hoppas den blir bra =)

Jag har en känsla av vem som filmade från balckhole...men jag vet inte så det är nog bäst att fråga ace-event för säkerhets skull =)

Posted by chjo on Jun-18-2004 14:39:

Fokused on tour - Stonfield video - gåshud

Posted by Laszlo on Jun-18-2004 15:03:

quote:
Originally posted by chjo
Fokused on tour - Stonfield video - gåshud

Sweeet! Ska hem till Växjö alldeles strax, ska kolla på matchen där tillsammans med 150-talet andra studenter, så jag tankar ner den innan jag drar till puben - kommer nog hjälpa mig att komma igång rejält

Posted by jofawe on Jun-18-2004 16:12:

ett ord: OJDÅ!

vilken helt underbar film Stonefield!!

BTW .. man ser mig thihi .. dock kanske den assnygga bruden som står framför mig å kvider sig mot kameran fångar er uppmärksamhet..

(fast jag har större tuttar.. hahaha)

länk

Posted by CJ InterCity on Jun-18-2004 19:05:

as grym video, helt otrolig

Posted by tiesto14 on Oct-04-2004 13:43:

Any chance of this video going back up so i can get it?

Pages (2): « 1 [2]