TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Video: Fokused on Tour with Tiësto
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Laszlo ??? Bor Anna i Växjö...? Det var mer än jag visste om....en cd skiva kan lasselo bränna om så önskas...det kan jag nog bjuda på |
Men jag bor i Växjö över sommaren.
Men ändå jättekul att se filmen, och härlig live-känsla! Fast vissa sekvenser får mig att undra lite hur många öl du egentligen hävde i dig under kvällen, Laszlo..?
)
hahaha
Faktum är att jag var riktigt städad den kvällen. Hann inte dricka så många öl på förfesten eftersom vi anlände ganska sent och ett gäng andra TA's drack upp det mesta av min öl (nämner inga namn
) - och där inne drack jag bara en öl. Jag brukar ta det ganska lugnt med alkoholen på sådana events eftersom man som bekant orkar dansa längre då ... 
Sen var det ju som sagt min polare som filmade första halvan av filmen... *skyller ifrån mig*
| Originally posted by Laszlo hahaha Faktum är att jag var riktigt städad den kvällen. Hann inte dricka så många öl på förfesten eftersom vi anlände ganska sent och ett gäng andra TA's drack upp det mesta av min öl (nämner inga namn ) - och där inne drack jag bara en öl. Jag brukar ta det ganska lugnt med alkoholen på sådana events eftersom man som bekant orkar dansa längre då ... ![]() Sen var det ju som sagt min polare som filmade första halvan av filmen... *skyller ifrån mig* |
| Originally posted by jofawe Annars vet vi som sett luciakryss filmen (äntligen) hur du kan hålla stadig kamera trots femtioelva öl |
| Originally posted by jofawe Annars vet vi som sett luciakryss filmen (äntligen) hur du kan hålla stadig kamera trots femtioelva öl |
| Originally posted by SteveTranz4ever Var de inte så att han hälde vatten i biran så brudarna skull tänka "Åhh fan, den grabben har drugit 74 öl" (läses med Åsa-Nisse dialekt) |
| Originally posted by SteveTranz4ever (läses med Åsa-Nisse dialekt) |
Ngn som har pillat ihop en liten tracklist? (videon i fråga)
hoho
Jag och en polare såg filmen igår, hoho vilka ljuva minnen som kom fram :-)
Haha kul att mitt face fick bekläda första scenen av filmen ;-)
Bra film laszlo =) Tack för ööölen!
| Originally posted by Connector Bra film laszlo =) Tack för ööölen! |
funkar inte för mig, något om en okännd port eller så.
kommer inte ihåg lösenordet till steves ftp så kommer inte in där heller.
vad finns det för möjlighet att få tillgång till steves FTP som alla pratar om??
TJo =) vem har inte minnen från den festen ahh ryser fortfarande Bästa festen i år en av de bästa som jag varit på i sverige =) hehe
Hade hur skoj som helst hehe Steve o jag hade ju våran egna hörna haha
tillsammans med lite annat folk =)
ACHTUNG!
i Tiesto's officiella newsletter som jag fick idag står det att några från Blackhole hade kamera med sig i Malmö och filmade Tiesto på nära håll och videon kommer upp på www.tiesto.com inom kort. så vi får hålla utkik 
Jag kan ju även passa på att sno plats och säga att Stonefield kommer att släppa iväg sin video från kvällen med Tiësto 6 Co imorgon på Liquidsunset.org 
Det ska bli intresant att kolla på stonis film =) hehe Hoppas den blir bra =)
Jag har en känsla av vem som filmade från balckhole...men jag vet inte så det är nog bäst att fråga ace-event för säkerhets skull =)
Fokused on tour - Stonfield video - gåshud 
| Originally posted by chjo Fokused on tour - Stonfield video - gåshud |
ett ord: OJDÅ!
vilken helt underbar film Stonefield!!
BTW .. man ser mig thihi .. dock kanske den assnygga bruden som står framför mig å kvider sig mot kameran fångar er uppmärksamhet..
(fast jag har större tuttar.. hahaha) 
länk
as grym video, helt otrolig 
Any chance of this video going back up so i can get it?