TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Captured Moments 8 Juli @ Bar & Kök, Linköping
Pages (2): « 1 [2]

Posted by jofawe on Jul-08-2004 19:17:

fan att jag inte har semester/pengar

(edit)
jag bits inte ... däremot tafsar Steve

Posted by Glorie on Jul-08-2004 19:59:

sitter här me fem brudar och festar ska bli kul som fan... var och hörde carrie skipper (hon som sjunger i smith & pledgers forever) på soundchecken i går. GRYMT bra hon ska sjunga massa låtar live alltså...

sen blire Signum... TOny Burt... Mike Shiver m.fl. andra kommer va där.. mark van otten, dreas, envio och mer därtill.. ska bli skoj som fan och dansa lite.. jobbar tyvärr i morrn, men ja börjar inte förn 12 så de får gå. ska försöka fota en massa.

Posted by jofawe on Jul-08-2004 21:21:

quote:
Originally posted by Glorie
sitter här me fem brudar och festar ska bli kul som fan... var och hörde carrie skipper (hon som sjunger i smith & pledgers forever) på soundchecken i går. GRYMT bra hon ska sjunga massa låtar live alltså...

sen blire Signum... TOny Burt... Mike Shiver m.fl. andra kommer va där.. mark van otten, dreas, envio och mer därtill.. ska bli skoj som fan och dansa lite.. jobbar tyvärr i morrn, men ja börjar inte förn 12 så de får gå. ska försöka fota en massa.

sluta ... jag dööööör!

Posted by SteveTranz4ever on Jul-09-2004 12:56:

FAN ! Så kul de va igår ! Vilket ös....
Carrie Skipper... hon kunde sjunga alltså... trodde nästan de va playback så bra va hon !

Bilder

Senare kanske jag lägger upp en video från ixusen från vår stört störda hemresa

Posted by Funfrock on Jul-09-2004 14:00:

synd att jag aldig kom iväg
min kompis började jobba kl06 och kunde inte få ledigt eller börja senare

Posted by knomaden on Jul-09-2004 18:36:

Den här festen var bland det fetaste jag varit på! Sablar vilket ös!

Människorna, Musiken, wooow!

Jag har lagt ut en fullständig party report på TC som jag inte finner anledning att dubbelposta här...surfa in i eftersnackstråden i Svenska EDM-scenens svar på Lunarstorm .

Men nu e en liten kunskapsnomad tjött. Tar en macka till. Vet inte om jag betvingar tröttheten - eller om det är pladask i bingen som gäller. Kalaset var ju typ igår multum, och idag - Växjö bara regnar bort.

Men solen lyser i mitt hjärta av alla TA:s som var där igår - shout out to all of U!

'til next time!

*logout*

zzzzzzzz

Pages (2): « 1 [2]