TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Olaglig kopiering av musik minskar...
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Kamelen on Jun-09-2004 15:52:

quote:
Originally posted by St_Andrew
vad kostar en cd singel med frakt?

har alltid f�tt f�r mig att trance singlar bara s�ljs p� vinyl....

cd-singel s�g jag f�r 1-2 pund typ.. superbilligt

Posted by montana on Jun-09-2004 15:53:

quote:
Originally posted by Kamelen ..och krama n�n ibland.. inte s� de andra ser f�r d� tror jag jag tycker om ena mer �n de andra.. och det kan bli fel.. ehumm?

det �r lungt det �r ju heeelt normalt betende

men, jag kan s�ga s� h�r, hade inte det vart f�r mp3or s� hade inte jag lyssnat p� trance idag. det �r ett faktum, och alla artister vet att om det inte vart f�r internet och allting s� hade inte dom varit alls k�nda, fr�ga tiesto om det.

men, som sagt people, viss sk�rping g�ller, och om ni bor i sthlm s� ska ni inte klaga (ja hustler, jag tittar p� dig), vi har 4 edm-skivbutiker h�r i sthlms trakten och 2 av dom s�ljer cd-singlar och d� menar jag inte svenska utan importerade uk&us singlar ocks�. jag lever inte p� mycket men jag k�per �nd� n�ra 12"or i m�naden och n�ra singlar

coh f�r folk som inte bor i storst�derna och vill k�pa som inte har kreditkort, s� vet jag att backtoplastic s�ljer 12"r p� n�tet, cd-singlar �r det lite mer illa men och titta noga p� cdon & ginza f�rst men ska ni ha riktigt bra releaser av cd-singlar, d� g�ller kreditkort och d� rekommenderar jag streetbeat

http://www.streetbeat.ac/catalog/default.php

Posted by St_Andrew on Jun-09-2004 16:14:

quote:
Originally posted by Kamelen
cd-singel s�g jag f�r 1-2 pund typ.. superbilligt

var?

men alts� grejen �r att d� m�ste jag �nd� rippa dom f�r att f� in dom p� datorn, d�r jag redan �nd� har l�ten i lika bra mp3 kvalit�, massa on�digt jobb, plus att d� g�r �nd� 90% av alla pengar till n�tt inneffektivt skivbolag med massa on�digt anst�llde...

funderar p� att typ sk�nka pengar till artisterna direkt ist�llet

Posted by hustler on Jun-10-2004 16:55:

Mina prioriteringar �r det inget fel p�, det ska du veta. Tycker inte att du ska ta faktumet att jag inte k�per cd skivor f�r h�rt, jag v�ljer bara att l�gga mina pengar p� annat och i och med det har jag INTE R�D.

Det kan du s�ga emot enbart om du har koll p� min privata ekonomi, vilket du inte har.

Smickrande att du h�ller koll p� alla mina posts ocks� Tackar s� hj�rtligt!

Pages (2): « 1 [2]