TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by TOR on Jun-12-2004 16:33:

Armin zal zeer commercieel draaien denk ik...

zal nog zien wat ik doe.. Armada Night ga ik zeker naar toe, Cityparade ook, maar ik weet niet of ik die pre-party met Armin ga bijwonen.

Posted by lemon squash on Jun-12-2004 18:28:

feeeeeeeeeeeeest!!

Wel zien da k op tijd uit mijn bed geraak. 25ste gedaan met examens en dan die avond al spaanse cantus... Fataal dus...

Posted by SilentEagle on Jun-12-2004 18:47:

quote:
Originally posted by lemon squash
feeeeeeeeeeeeest!!

Wel zien da k op tijd uit mijn bed geraak. 25ste gedaan met examens en dan die avond al spaanse cantus... Fataal dus...

Wat en waar studeert ge?

Posted by Jakhira on Jun-12-2004 23:26:

quote:
Originally posted by djcresto
bij mij blijft het enkel city parade en het niveau van de dj's ligt voor de rest op de city parade toch vrij laag imo. Dusja en als ge dan nog het liefst trance hoort dan is de keuze snel gemaakt.

Maybe so, maar ik bedoelde met wat ik zei niet "oh nee... trance", ik bedoelde "oh nee... armin".
Ik weet dat hij voor velen god is maar zijn aanpak stoort mij dus. Als ik zijn tracklists zie ken ik bijna alle nummers al van buiten en ik hoor ze dan meestal niet graag ook...
ASOT is mundane

Posted by Wildfir3 on Jun-13-2004 06:47:

quote:
bij mij blijft het enkel city parade en het niveau van de dj's ligt voor de rest op de city parade toch vrij laag imo. Dusja en als ge dan nog het liefst trance hoort dan is de keuze snel gemaakt.

Kozzmozz: t-quest & kozz
Fuse: Zzino & Redhead
BCM: Zzino & Redhead & Marco Bailey & Trish

dunno ze, kweet wel waar ik zou willen zijn

Posted by Wildfir3 on Jun-13-2004 06:50:

En dan nog eens de namen van de after party ook trouwens, 't moet niet altijd trance zijn h�

Marco Bailey, Michel De Hey, Dave Angel, Luke Slater, Dr Motte, Technasia, Claude young, Danny Howells.

Posted by lemon squash on Jun-13-2004 09:29:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Wat en waar studeert ge?

lessius hogeschool antwerpen
2de kan vertaler - tolk: frans - spaans

zware boel jong... examens... pff, nog 2 weken

Posted by lemon squash on Jun-21-2004 08:31:

weet iemand om hoelaat armin precies draait? Kan pas rond 2u vertrekken... hoop da k nie te laat ben dan

Posted by Jakhira on Jun-21-2004 09:18:

Het zal tijdens de parade zelf zijn ergens, op de opening is helemaal geen trance, dus zal je de Versuz truck moeten zoeken

Posted by pooley on Jun-21-2004 09:36:

All�, trance sucked toch?

Posted by djcresto on Jun-21-2004 09:43:

quote:
Originally posted by Pumaz
Het zal tijdens de parade zelf zijn ergens, op de opening is helemaal geen trance, dus zal je de Versuz truck moeten zoeken

volgens welke bron?

Posted by Real on Jun-21-2004 09:51:

quote:
volgens welke bron?

http://users.pandora.be/morreke/armin.jpg

deze bron?

EDIT: ahnee daar staat toch Prestart Party, volgens mij weten ze ginder zelf niet of Armin al dan niet komt

Posted by Meltoz on Jun-21-2004 10:14:

Voor mij alleen de Armada Night, g��n cityparade Me wants QUALITY en voor �10 kunde verdomme nie sukkelen

Posted by Jakhira on Jun-21-2004 10:55:

Opening (12-16u) :
Stage 01 : Star Warz vs Diesel:U:Music
Winner Diesel:U:Music
Karlito
Juice Blenders
System D
Millenium Kru

Stage 02 : Kozzmozz
Dj Cyrix
Kozz
T-Quest

Stage 03 : Studio Brussel
Jan Van Biesen
Ed & Kim
Tomaz

Stage 04 : Young talents
... (?)

Daar zie ik Armin nergens kunnen hoor

Posted by NightRavah on Jun-21-2004 14:39:

quote:

Vroeg me dit ook af en heb eens ff mailke naar Versuz gestuurd.

Kreeg direct een antwoord terug waarin stond dat de set van Armin van buuren zal plaatsvinden op stage 4 (deze stage wordt door Versuz verzorgd) en eventueel ook nog even op de truck...

Armin een jong talent Mja tis wel een talent en em is ook nog wel relatief jong

Posted by Jakhira on Jun-21-2004 14:47:

Lol, die kerel van CP had mij nochtans verzekerd dat Stage 04 progressive ging zijn

Posted by emma on Jun-21-2004 17:09:

owkeej
antwoord van Versuz ...

Beste

De pre party zal plaatsvinden aan de Dampoort van het station waar Stage 4 door Versuz wordt verzorgd. De set van Armin gaat door op het podium en misschien nog eventjes op de truck . .... De parade met de trucks zelf vangt aan om 16.00 u en start aan de koopvaardijlaan .

Alvast veel plezier !

MVG

Versuz

Dus stage 4 geen young talent maar Versuz dus . . .

Posted by FUSyke on Jun-21-2004 18:52:

Het is te hopen dat hij op stage 4 draait want ik ga alleen maar voor Armin, de parade zelf interesseert mij eigenlijk niet zoveel. En hopelijk duurt zijn setje 2 uurkes

Posted by TOR on Jun-21-2004 18:54:

Yves Deruyter draait trouwens op de Cherrymoon truck.. zal toch wel ff gaan kijken naar hem denk ik.

Posted by Tiger777 on Jun-21-2004 20:11:

tis maar te hopen dat het niet regent

Posted by Meltoz on Jun-21-2004 21:22:

quote:
Originally posted by TOR
Yves Deruyter draait trouwens op de Cherrymoon truck.. zal toch wel ff gaan kijken naar hem denk ik.

/me denkt terug aan de Versuz toen... Producelast, Traffic,... tsss

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2004 22:36:

quote:
Originally posted by Meltoz

Indeed, Yves Deruyter heeft voor mij nu afgedaan...

Posted by FredNova on Jun-22-2004 06:21:

quote:
Originally posted by Meltoz

YDR has always been like that...
ik vraag me eigenlijk af wat jullie verwachten van hem?
Dta hij zoals een Armin of Markus gaat draaien?

Wel, ik denk echt dat jullie dat aspect niet snappen, een dj moet het publiek entertainen, daar is ydr een meester in
en de plaatjes die hij draait? wel de merendeel van het publiek wil dat horen.

en begin nu weer ni aub, er is meer dan 'jullie (en ook mijn!) ding' alleen

lang leve techno, house, groove, trance, progressive, rnb, rock,... lang leve muziek!

Posted by djcresto on Jun-22-2004 06:27:

quote:
Originally posted by FredNova

Wel, ik denk echt dat jullie dat aspect niet snappen, een dj moet het publiek entertainen, daar is ydr een meester in

lang leve techno, house, groove, trance, progressive, rnb, rock,... lang leve muziek!

Heb Yves nu toch ook al een aantal keer aan het werk gezien en hij kan echt wel beter als toen in versuz. Vorig jaar op de after party van de city parade vond ik hem super. Toen deed hij ook moeite, in versuz stond hij te mixen met een gebrek aan respect voor het publiek en de organisatoren. Dan betaal je wie weet hoeveel geld en dan zie je dat de dj die je betaald nauwelijks moeite doet om een deftige mix te maken.

Posted by Meltoz on Jun-22-2004 07:30:

quote:
Originally posted by FredNova

Sorry hoor Fred, ma moet Cresto hier in gelijk geven (see below)... YDR lag al ni in e zo hoog schuifke (euhm... ) en wa'k toen in de versuz gezien heb vond ik op ni veel respect trekken.. Laat Ferry toch nog rustig zijn ding doen, ik kan mij vergissen ma dacht da Ferry nog 1 plaat op wa leggen, ma nee, DEN Yves kwam daar af me zene "Cristalle" en plaats moest Ferry maken, tsss... Dat die dan ook nog van da mengpaneel zou blijven, neeje, bepaalde dinges veranderen en Ferry kon ze telkens keer weer te goei zetten, dit is g��n RESPECT!! Hoop da hier weer ni te v��l reacties op komen, ma wou toch ff m'n mening zeggen en ik den toch wel dat da mag of nie...

No offence he Fred, ma hij kan dan misschien e vaste waarde geweest zijn, hij is het kwijt, denk nog terug aan Rave City, da waren de glorie tijden van YDR, ma aujourdhui c'est fini...

Ik wil daarmee ni altijd e slachtoffer zoeken, want ik heb nie bereikt wa zij hebben bereikt en zal da ook nooit bereiken, ma als ge zo als DJ wil eindigen... Bedankt en tot de volgende keer....

quote:
Heb Yves nu toch ook al een aantal keer aan het werk gezien en hij kan echt wel beter als toen in versuz. Vorig jaar op de after party van de city parade vond ik hem super. Toen deed hij ook moeite, in versuz stond hij te mixen met een gebrek aan respect voor het publiek en de organisatoren. Dan betaal je wie weet hoeveel geld en dan zie je dat de dj die je betaald nauwelijks moeite doet om een deftige mix te maken.

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »