TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by Blik beautiful picture dude |

| Originally posted by Blik beautiful picture dude |
Tror nog ocks� Engelsm�nnen f�r �ta upp sina ord
Inte n�got kaxiga
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,491258,00.html
grillfest hos mig om England f�rlorar. Skadegl�djen st�r h�gt i kurs!
| Originally posted by Kongo_kim Oerh�rt �verskattade. Owen och Rooney br�nner ju hur m�nga l�gen som helst. Deras b�ste anfallare i mina �gon �r Vassel men han gl�ms ju alltid bort. Beckham �r Beckham , s�tter en frispak var 10:e g�ng och blir gudaben�dad men annars m�rks han inte mycket. Scholes har inte gjort m�l p� 3 �r i landlaget men g�r alltid f�re den otroligt mycket b�ttre Lampard. Gerrard �r duktig men tacklar som en �sna. Och sen att Premier league DOMINERAS av utl�nningar. Arsenal best�r ju av allt annat �n engelsm�n. |
kom igen d� kroatien 
| Originally posted by Kongo_kim Beckham �r Beckham , s�tter en frispak var 10:e g�ng och blir gudaben�dad men annars m�rks han inte mycket. |
FY FAN !!! Skulle inte vilja vara Engelsman just nu.... Vilken j�vla mardr�m !!! Vilken j�vla skr�ll !!!
FY FAAAAN

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Me very happy today 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
FEST HOS MIG NU!!!!
VIVA LA ZIDANE!!!!!!!!!!
sec � faire bander un lion 
Nej fy fan.
Tycker inte Beckham borde lagt straffen - de borde v�l fattat att Barthezz om n�gon skulle l�sa den.
Men sir David will be back - lita p� det.
| Originally posted by ScuL sec � faire bander un lion |
S���� j�vla f�rnedrade!!!!!
ZIZOU!!!!!! j�vla engelsm�n tdom trodde s�kert allt var klart nu vinner vi guld bla bla.
Och Steven Gerrard LOL 
D� ska jag v�l l�gga in kv�llens h�jdare h�r med d� =)
MATCH: Svergie VS Bulgarien
TID: 20:45 svensk tid
PLATS: Jos� Alvalade-Stadion-Lissabon
Publikplats: 50000
MATCH resultat: ...
ENJOY THE GAME 

Svensson och Nilsson lirar idag.
s� j�vla fegt av Lars-Tommy
Nervositeten kryper sig p�, sakta men s�kert..
Mitt tips �r nu 2-1 till Sverige.
Esset
matchen spelas 20:45 Svensk tid
| Originally posted by hustler Nervositeten kryper sig p�, sakta men s�kert.. Mitt tips �r nu 2-1 till Sverige. |
haha
Detta �r verkligen ovisst!
Ska tr�narduon g�ra samma miss som i VM 2002?
D� b�nkade man Anders Svensson i den f�rsta matchen fast att han var i storform. Nu g�r man likadant med K�llstr�m.
� att Micke Nilsson spelar ist�llet f�r chippen (Wilhelmsson) �r f�r mig en g�ta!
Vafan, en kille som �r sugen och p� bra spelhum�r g�r v�l lika bra ifr�n sig som en "rutinerad". S� l�jligt, lite nyt�nkande n�n g�ng kanske?!!
Mitt tips: Vinst 2-1
Vad fan!
Bort med den minst sagt AVSKYV�RDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic!
L�mna plats �t guldgossen Kim K�llstr�m f�r f!
| Originally posted by AC. Vad fan! Bort med den minst sagt AVSKYV�RDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! L�mna plats �t guldgossen Kim K�llstr�m f�r f! |
| Originally posted by AC. Vad fan! Bort med den minst sagt AVSKYV�RDA spelaren med det minst lika fula namnet Zlatan Ibrahimovic! L�mna plats �t guldgossen Kim K�llstr�m f�r f! |
Medans vi h�r h�ller p� att spekulera om antal m�l och match restultat
T�nkte jag satsa lite p� n�gra av dem 
Skulle det finnas ett intresse att vi g�r i hop o satsar en slant p� sverige matcher? Om vi �r flera kan vi satsa mer o resultatet blir om det g�r in blir det lite klirr i kassan
vad pengarna ska g� till kan vi ju ta upp i eventuell vinst n�got kanske vi kan donera till TA