TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Jakhira on Jun-17-2004 19:19:

quote:
Originally posted by djcresto
een progressive tribal achtige plaat

Hehehe, het hangt een beetje af van de melodie die erin gaat komen...
Which reminds me ... (ik zweer het Kevin NU begin ik eraan)


Posted by TOR on Jun-17-2004 19:28:

hehe neem gerust uw tijd.. nog een week examens...


Posted by Jakhira on Jun-17-2004 19:53:

Ok, juist nog eens opgezet en met mijn synth erop beginnen improviseren...
Wat komt eruit? Het soort melodie die heel goed in een club zou werken maar hierop niet echt. Maar toch, moest het goede productie hebben een schot in de roos
Volgens mij is het best gewoon totaal los een melodie te maken


Posted by TOR on Jun-17-2004 19:59:

quote:
Originally posted by Pumaz
Het soort melodie die heel goed in een club zou werken maar hierop niet echt. Maar toch, moest het goede productie hebben een schot in de roos


Kindred Spirits moet bekend staan om variatie, dus send away! een nasty clubber hebben we nog niet


Posted by Jakhira on Jun-17-2004 20:40:

quote:
Originally posted by TOR
Kindred Spirits moet bekend staan om variatie, dus send away! een nasty clubber hebben we nog niet

Ik weet al nimeer hoe ik het deed, wat ik vaak voor heb
Ik zal een andere maken, zonder papier! (geen zin)


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 16:08:

Even deze thread nog eens boven gehaald omdat ik hulp nodig heb
Ik ben er nu iets mee aan het doen, en ik vroeg mij af, welke gevoelens gaan door jullie heen als je hiernaar luisterd? Of als je zoals mij bent: wat zie je als je deze hoort?
Want ik ben namelijk iets aan het denken maar het kan mss ook aan mij liggen, en zoiets moois wil ik niet verprutsen (al zou TOR daar wel een stokje voorsteken).


Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2004 16:33:

quote:
Originally posted by Pumaz
Even deze thread nog eens boven gehaald omdat ik hulp nodig heb
Ik ben er nu iets mee aan het doen, en ik vroeg mij af, welke gevoelens gaan door jullie heen als je hiernaar luisterd? Of als je zoals mij bent: wat zie je als je deze hoort?

Als je de 3-minuten sample bedoelt: I've said it before and I'll say it again, als ik dit hoorde dacht ik meteen aan de zweverige Pole Folder & CP style! Solide basslijn, diepe percussie en alles lekker lang uitgesponnen, dan een een zalig lange break waar dan een dromerige en zweverige melodie doorkomt, en dan gewoon verder zweven zonder echt extreem lost te barsten...


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 16:43:

Mja, het ding is: er zitten nu (precies echte) strings op die de track op film-muziek doet lijken, en ik zou liever hebben dat er geen synths in komen, want het klinkt net zo 'natuurlijk', alsof het live gespeeld zou kunnen worden, en dat vind ik eigenlijk beter.
Maar Kindred Spirits zijn 2 mensen en ik weet Kevin's opinie hiervan nog niet...


Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2004 16:47:

quote:
Originally posted by Pumaz
Mja, het ding is: er zitten nu (precies echte) strings op die de track op film-muziek doet lijken, en ik zou liever hebben dat er geen synths in komen, want het klinkt net zo 'natuurlijk', alsof het live gespeeld zou kunnen worden, en dat vind ik eigenlijk beter.
Maar Kindred Spirits zijn 2 mensen en ik weet Kevin's opinie hiervan nog niet...

Doe het anders de Hybrid way: huur een philharmonisch orkest en laat hen de melodie�n spelen


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 16:50:

Tuurlijk J, tuurlijk...

Het is trouwens philharmonisch volgens mij


Posted by TOR on Jun-25-2004 17:28:

hehe, wat juiste EQ en reverb allemaal niet kan doen..

voorlopig is de bass nog een probleem, maar die strings ben ik ook wel content van hehe

maar het is idd een wat onverwachte wending (voor mij ook). niet denken en mijn gevoel laten werken.. zal wel zoiets geweest zijn.


Posted by pooley on Jun-25-2004 18:49:

al die strings maken mij veel te geil


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.