TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SASHA @ Cafe d'Anvers
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe The same hier.. maar dan in Den Haag! Ik wil ook weg! En TranceZoner: net of jij naar Sasha in Cafe D'Anvers zou gaan als je niet op vakantie was |
| Originally posted by TranceZoner Nou waarom niet? Lijkt me zeker tof om een keer mee te maken, of niet dan? Vooral als er weer een hele lading TA's mee gaat, ben 19, dus zo reteveel feesten heb ik ook weer niet meegemaakt, en dus zou me dit echt wel tof lijken. En waarom zou ik dan niet meegaan volgens jou? Omdat ik zeker geen super verstand heb van progressive? Dat klopt, maar ik vind het wel vette muziek, dus zou t dan zo verkeerd zijn als ik wel daar heen ging? Ik sta open voor nieuwe dingen, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk denk ik! Dus vind ik het niet helemaal fair wat je zegt... Just my opinion anyway! Cheers |

| Originally posted by TranceZoner Nou waarom niet? Lijkt me zeker tof om een keer mee te maken, of niet dan? Vooral als er weer een hele lading TA's mee gaat, ben 19, dus zo reteveel feesten heb ik ook weer niet meegemaakt, en dus zou me dit echt wel tof lijken. En waarom zou ik dan niet meegaan volgens jou? Omdat ik zeker geen super verstand heb van progressive? Dat klopt, maar ik vind het wel vette muziek, dus zou t dan zo verkeerd zijn als ik wel daar heen ging? Ik sta open voor nieuwe dingen, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk denk ik! Dus vind ik het niet helemaal fair wat je zegt... |

| Originally posted by HiGH_NrG Op je 19e kan je al best veel feesten achter de rug hebben hoor ![]() Ik ben 19 en ga al bijna 4 jaar volop naar feesten, dus mjah... |
| Originally posted by SnuggLe He, je kan niet quoten als iemand in je ignore list zit ![]() Waarom niet? Nothing personal, but: 1) Ik heb jou nog NOOIT een fatsoenlijke post over �feesten� zien maken 2) .. en al helemaal niet over een PROGRESSIVE feest. 3) Je woont in het Noorden van NL, waarom zou je dan helemaal naar Antwerpen gaan voor een feest? 4) Je bent niet naar Sasha in de Powerzone geweest, terwijl dat een stuk dichterbij was! Maar tuurlijk ben je welkom om te gaan, dat zeg ik helemaal niet, maar ik het zoiets van Trancezonder en Sasha in Antwerpen, dat gaat niet samen. Dat is hetzelfde als�.als�.DJ Jean op een Everybody avond. En dat je 19 bent doet er echt niet toe. |
Ik bedoel dan kan ik net zo goed nooit meer naar een feest gaan, toevallig omdat ik het noorden van nederland woon. Ja toch? Een rare opmerking IMO.. Met de auto is t best te doen 
| Originally posted by TranceZoner ..... Verder wens ik iedereen die er wel naar toe gaat een zeer prettige avond toe! |
| Originally posted by TranceZoner Verder wens ik iedereen die er wel naar toe gaat een zeer prettige avond toe! |
| Originally posted by TranceZoner Verder wens ik iedereen die er wel naar toe gaat een zeer prettige avond toe! |
| Originally posted by SnuggLe Zal wel leuk worden daar midden in de hoerenbuurt van Antwerpen! |
| Originally posted by Dj Lex Guttegut dat weet je alweer snel Snuggle! Jij weet elke rosse buurt te vinden in de Benelux te vinden is het niet? |
| Originally posted by SnuggLe Nee nee, je draait het om: ik weet iedere goede tent in Europa te vinden en toevallig is daar nu een hoerenbuurt naast |
| Originally posted by Dj Lex Guttegut dat weet je alweer snel Snuggle! Jij weet elke rosse buurt te vinden in de Benelux te vinden is het niet? |
Al uitverkocht dit? Er waren toch maar 500 kaarten ofzo ...?
Volgens mij niet, ik heb gister m'n kaartje nog gewoon bij de Free Record Shop gekocht 
Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8.
Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait???
Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8.
| Originally posted by SnuggLe Iemand een idee van hoelaat tot hoelaat Sasha draait??? Hoop niet tot fucking half 8, dat zou wel een redelijke KUTtijd zijn, vind ik dan. Dan ben ik er wel wat later mits dat zo is, trek het niet van 11 tot ahlf 8. |
Sasha draait van 2 tot 6, heb ik net gehoord van Cafe D'Anvers!
| Originally posted by SnuggLe Sasha draait van 2 tot 6, heb ik net gehoord van Cafe D'Anvers! |
Heb er ongeloofelijk veel zin in!
Sasha!!!!
Ik heb er zin in! 
Helaas kan ook de 4e optie niet meer vanavond ... daarom weer de vraag:
Iemand nog een kaartje kopen?
Het oplichten van de plaatselijke kaartjesverkoper met Mediterane achtergrond zal een stuk moeilijker worden denk ik 
Omdat het een solotocht wordt vanuit Hoorn kunnen er nog wel mensen meerijden .... ik kom toch langs bijna alles in NL
En Onno --> after is bij jou ja!!
Kom maar op met die antwoorden 
Solotocht? Je kan vanaf Den Haag anders met mij meerijden, mits je wil/zin hebt. Hoef je niet zo'n kutstuk te scheuren.
Verder hebben "wij" (oftewel iemand in mijn auto) ook nog een kaartje over....... verkopen we wel aan de deur.
| Originally posted by SnuggLe Solotocht? Je kan vanaf Den Haag anders met mij meerijden, mits je wil/zin hebt. Hoef je niet zo'n kutstuk te scheuren. Verder hebben "wij" (oftewel iemand in mijn auto) ook nog een kaartje over....... verkopen we wel aan de deur. |
Niemand die ik ken gaat, dus rij ik maar met SnuggLe mee, de andere optie was niet gaan, maar dat is eigenlijk geen optie 
| Originally posted by Hitman Kutzooi, ik wil hier zo graag heen maar niemand van ons gaat... |
Ja! super gezellig Rob!!!!! mee gaan!