TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Swedish Crew
Pages (2): « 1 [2]
Det �r v�l inte en server utan det hela �r att jag � mindshooter har ett projekt ihop med att dela med oss l�tar...
Fast det har inte varit n�got p� ett tag....
Mindshooter har ju problem med sin dator....
Okej, d� f�rst�r jag.. Datorproblem �r jobbigt. Sj�lv har jag lyckats spilla cola �ver tangentbordet s� att det �r helt fuckat..
Jag har f�rresten terpischord - the bells, som jag s�g att du hade p� din wanted list. 160 kbps, men den �r rippad fr�n en PvD livespelning�r och bara 3:40.. ..men om du fortfarande vill ha den s� kan jag icq:a den eller n�t..
Nej tack men tack �nd�.....Jag s�ker en full version av denna l�t....
Har haft den fr�n pvd liveset....
Yeah, something about the Swedish TA crew...yup....

ok, i'll stop spamming, just thought i'd take a look and hope for some english, but no luck
btw, kick ass job with the D/DL, although i havent downloaded much lately do to 56k problem
>JM<
| quote: |
| Originally posted by Juricimo Yeah, something about the Swedish TA crew...yup.... ![]() ![]() ![]() ok, i'll stop spamming, just thought i'd take a look and hope for some english, but no luck ![]() btw, kick ass job with the D/DL, although i havent downloaded much lately do to 56k problem ![]() >JM< |

whats up m8 ?
| Originally posted by luckystrike the israel just passed u with posts so wake up guyz ! lol |

jag �r g�rna med har mycke plats. En hel del att dela ut ocks� ca 15 gig eller n�tt visserligen mest singlar tackar f�r mig mindshooter

| Originally posted by Trance Christer jag �r g�rna med har mycke plats. En hel del att dela ut ocks� ca 15 gig eller n�tt visserligen mest singlar tackar f�r mig mindshooter ![]() |
) Eller menar du bara p� datorn. Jag syftade p� n�n stans att l�gga l�tarna online d�r du g�r D\Ds till dom....eller k�r du en FTP fr�n din egen dator?
ftp fr�n datorn
har bara ca 8gig musik just nu... men det �r pga att jag fick virus och jag fick sl�nga alla mp3or=(
n�n som vet hur man fixar ut egna ip's med en router som �r automatisk ip-sharer?=
if someone sends me some kalles aviar and knackbrod i swear i will no longer be moroccan
just joking of course ... damn i love eating that at breakfast
| Originally posted by FASTDJMP3 if someone sends me some kalles aviar and knackbrod i swear i will no longer be moroccan just joking of course ... damn i love eating that at breakfast |
| Originally posted by biznology down with the Kalles caviar eh? ha, jag vill ha brod med ost/ |