TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
haha, du påminner om nån starwars-figur eller nåt 
| quote: |
| Originally posted by Aendy Jaha.. då får man la ge efter för grupptrycket. Notera gärna den inte så fuktionsdugliga hoodtröjan i "flecce" från Gröna moln. |
spara hem bilden (högerklick, spara som) eller kopiera länken och klistra in i ett nytt fönster
| Originally posted by Aendy Jovisst har jag det... men som jag skrivit tidigare... vill inte skrämma slag på resten av forumet... Varför går vissa bilder in automatiskt i posten medan andra bara blir en länk? |

| Originally posted by mindshooter Vafan lägg upp bilden yo :) Ingen bryr sig om utseende på det sättet...bara kul att veta.... Det är juh inte så att nån bryr sig om nån annan här är ful eller inte..... |
| Om du skriver [ IMG ] före och [ /IMG ] efter (fast utan mellanrummen) så kommer bilden in direkt på forumet. |
Så där nu börjar det likna något....Många som lägger ut kort....
Men var är kortet på våran partyinformatör.....
nu har jag en bild från i fredags...men hur gör man med lösa bilder? Jag fattar noll!!!
Jaså har du fått tag i ett kort nu....
Är ju inte så bra på detta heller......Men jag har ju mitt på min ftp server hos telia.....
Har du inte någon server utrymme hos din internet leverantör.....
| Originally posted by Gaby nu har jag en bild från i fredags...men hur gör man med lösa bilder? Jag fattar noll!!! |
Gaby, var e din bild ???
Jag har ju min avatar 
tjae först finns ju min avatar men den e ju grymt moddad så här kommer några andra
kung på mixern 
allmänt trött å seg

[edit]
fast tänk er det här utan glasögon eftersom jag oftast bara använder dom när jag e hemma 
[edit 2]
djurgården borde byta namn till turgården
D här e jag..
intressant tråd... 
synd att ja inte har nån bild å att det går mot min moral :P
| Originally posted by Glorie synd att ja inte har nån bild å att det går mot min moral :P |
afghanen visar framfötterna när det gäller att blåsa i didgeridoon:

| Originally posted by Glorie intressant tråd... ![]() synd att ja inte har nån bild å att det går mot min moral :P |
| Originally posted by Glorie intressant tråd... ![]() synd att ja inte har nån bild å att det går mot min moral :P |
Det här e moí

Notera Dj Stigma albumet i bakgrunden (snodde den från Mega Skivakademin

)
Kanske vi kan göra typ en TA FOTO - hemsida ? 
| Originally posted by dj_hysterix Kanske vi kan göra typ en TA FOTO - hemsida ? |
| Originally posted by Ravesquad Finns redan på www.tranceaddict.co.uk klicka på TA PHOTOPAGE |
Ni bad om det 

där har ni mig!
| Originally posted by dj_hysterix Jo men jag menar en svensk TA PHOTO sida |

jag hittar inte ravesquad på internationellla sidan.....jag hittar inte mej heller där trots att jag skickade min bild för snart 2 veckor sen :/
huum..okeej hur fn gör man...har bilder men tror inte dom e upplagda på nätet....finns det nån sida man kan lägga upp gratis på..som kan länka från sen????????
hilfe....
| Originally posted by Amnezia huum..okeej hur fn gör man...har bilder men tror inte dom e upplagda på nätet....finns det nån sida man kan lägga upp gratis på..som kan länka från sen???????? hilfe.... |