TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto STHLM, 21 September
Pages (3): « 1 [2] 3 »
precis
och nu k�nns det inte helt naturligt om man s�ger... allt med boka bord och fin kl�dsel g�r att detta k�nns mer och mer avl�gset f�r min del
haha, kenny!
| quote: |
| Originally posted by Gaby Som jag sa till er tidigare, s� kan ni g�ra en liten fuling...boka bord och k�ka d�r s� d� �r ni inne. Bara ni �r �ve 18 s� �r det ok. Ring 08-676 58 07 och kolla l�get!!! |
Det k�nns som att g� p� tiesto kan kvitta just nu.......
X-dream
vad� d�? varf�r kan det kvitta?
Henke det �r bara att l�sa.....f�r det f�rsta spelar han f�r att promota sin skiva. Sen �r det 23 �rs gr�ns vilket g�r att en hel del fr�n fel �ldersgrupp kommer vara d�r....sen �r det Caf� opera vilket g�r att man ska fin kl�dsel vilket resultera i min tidigare teori:
Originally posted by mindshooter
"Men shit....jag ser det framf�r mig.....en massa 30 �riga snubbar med kostym som st�r och diggar med ena foten p� dansgolvet samtidigt som dom s�ger att det �r bra att sl�ppa loss lite ibland och g� ut och festa, inte t�nker dom heller p� att det �r v�lrdens n�stan grymmaste DJ som spelar....det kvittar f�r dom...dom skulle lika g�rna kunna dansa till Darude...."
grabbar!!!
Ta det inte s� allvarligt med kl�derna!!! Det jag menade var att man kanske inte ska se ut som om man ska p� skogsfest!!!
Boka bord: K�ka middag p� st�llet inget mer �n s�...
Jag lovar att jag ska dra med s� mycket folk av det r�tta virket som m�jligt... TA�s ska faen se till att h�lla fortet p� Caf�t... GODAMN!
N�n som har TA tr�ja f�rresten? All borde skaffa s�na...dra p� fest...och bah promota och r�ja!
l�ter som en gjuten id�
hmm.. hur sv�rt �r det att ordna en "riktig" fest? med schysst dj etc? antar att det �r megasv�rt...
| Originally posted by reveal l�ter som en gjuten id� hmm.. hur sv�rt �r det att ordna en "riktig" fest? med schysst dj etc? antar att det �r megasv�rt... |
Mannen... du b�rjar l�ta mer och mer desperat p� en riktig fest... faen... du f�r se till � hitta n�t hemma i Sk�neland/Danmark s� du f�r dansat av dig lite... tips... dra till In... d�r kan det inte g� fel... ta en bil �ver bron med lite folk och sen dansa till du stupar och sen �r det bara att k�ra hem igen. Annars g� in p� Relapse i Malm�... har bytat lokal s� du hittar inte adressen i tele-katalogen bara tel#... de har flyers om evenemang i regionen... och en MASSA feta kl�der.
| Originally posted by Aendy Jag lovar att jag ska dra med s� mycket folk av det r�tta virket som m�jligt... TA�s ska faen se till att h�lla fortet p� Caf�t... GODAMN! |
Tips p� lokal i Malm�: Druid-orden vid Lilla torg... de �r desperata p� att f� in pengar till sin lokal s� d�r brukar man f� k�ra allt m�jligt...
| Originally posted by Aendy Mannen... du b�rjar l�ta mer och mer desperat p� en riktig fest... faen... du f�r se till � hitta n�t hemma i Sk�neland/Danmark s� du f�r dansat av dig lite... tips... dra till In... d�r kan det inte g� fel... ta en bil �ver bron med lite folk och sen dansa till du stupar och sen �r det bara att k�ra hem igen. Annars g� in p� Relapse i Malm�... har bytat lokal s� du hittar inte adressen i tele-katalogen bara tel#... de har flyers om evenemang i regionen... och en MASSA feta kl�der. |
Men va e det h�r?? Ett j�vla VIP jippo?? Kavaj?? va fan?? p� ett trance set?? L�gg av!! Kostymnissar som ska digga till Tiesto...e det bara �verklassen fr�n Liding� som ska komma eller?? Stackars Tijs...han l�r f� uppleva sin s�msta spelning n�gonsin!!
Kanske lika bra att man inte ska dit...
L�ter mer som et disco �n ett rave...jag vet iof inte hur det ser ut....men men...
BTW Reveal......Ditt serverspace kommer beh�vas snarast....Har h�rt att telia har r�tt att st�nga av mitt bredband utan varning om dom f�r reda p� att jag l�gger Mp3 p� deras server.....s� jag beh�ver nytt nu 
hmm inte bra
jag kan l�gga upp vad som helst men kommer dom p� att det �r olagligt kan ju mitt konto grillas... btw livesets �r INTE copyrightade
har haft flight643-videon f�r nedladdning och det gick bra...
under veckan kommer f�rmodeligen den andra servern jag talade om upp, och p� den kommer ingen att kolla n�nting, d�r kan vi ha vad som helst
kan man kanske lura telia genom att helt enkelt byta namn p� fil�ndelsen? eller zippa den kanske?
| Originally posted by reveal kan man kanske lura telia genom att helt enkelt byta namn p� fil�ndelsen? eller zippa den kanske? |
| Originally posted by mindshooter BTW Reveal......Ditt serverspace kommer beh�vas snarast....Har h�rt att telia har r�tt att st�nga av mitt bredband utan varning om dom f�r reda p� att jag l�gger Mp3 p� deras server.....s� jag beh�ver nytt nu |
F�r er som �nd� kommer till stockholm s� �r det party hela helgen!!!
Dockan har fest dan efter och Joel Woltek k�r...Vilken helg!!!
Skit i kostym mesarna...det kommer kul folk...det h�r har spridit sig!!!
| Originally posted by rayDreamer s�g ingenting om att man inte fick l�gga MP3 filer p� deras server heller s�...men som sagt...dom st�nger av kontot om det missbrukas...jag vet bara inte vad JAG gjorde f�r fel... |
"Hej Kenny!
Tyv�rr m�ste jag meddela dig att det inte finns n�gon chans f�r dig att komma
till oss pga din �lder, vi har v�rat serveringstillst�nd att t�nka p�.
F�r hoppas att dom spelar n�gonstans d�r du kommer in.
Lycka till
Lisen Hagberg
Hovm�starinna"
I'm sorry...
Men gulligt att hon svarade...
fan, �r det n�gon som t�nkt p� vilken tid det �r?
m�ste ju vara d�r tidigt tidigt.....
Dom har �ppet till 03:00 s� ...
Runt 21:00 s� man slipper k� och allt det d�r...S� kanske man tom hinner ta ett snack med Mr GOD...