TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skitsnack
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by reveal ja fyfan den djn l�r ju inte f� fler spelningar eller dj och dj tom jag �r b�ttre, och jag har aldrig djat ![]() x-dream: ska du inte �ndra status nu n�r du �r uppe i 400+ poster? |
Nu vet du X-dream 
Den d�r DJn t�nker jag g� och se iallafall...verkar fett bra...d� vet man n�r man ska klappa h�nderna och s�....fett bra....mmmm...
^^^ hahaha, jag har ocks� alltid problem med att veta n�r jag ska klappa, lol 

"Oh YEAh! Welcome! Im starting my new track now! Yes! IN DA HOUSE! YES!
Here we go! CLAP your hands in da house! YES! Ive Started the track now! DANCE! YES! Move your body! YES! In da house! Wohoo! Im searching for my new track now in da house! YES! CLAP! Now i will put the new record on! YES! Dance! And now i will change! MIXING in da house! ROCKI'N! Now the mix is ready! YES! Very nice mix! SCREAM IN DA HOUSE! PARTY PEOPLE! LOVE!"
Verkar som israelerna ox� f�tt sig ett eget forum... undrar n�r tyskarna f�r sitt?
Jag tror jag h�ller p� att bli hispig eller n�t... �r jag den enda som tycker att vissa delar av Alicia Keys video "Fallin" ser dator-animerad ut. Framf�rallt bilder som visar hennes h�nder (spelandes piano eller st�nga av radion och liknande) Sn�lla n�n mer kan v�l tro sig se det!
vilken video �r det? jag har inte kollat in mtv/etc p� sjukt l�nge
Inte jag heller.....n�r bredbandet kom tog mitt TV tittande slut 
Fast nu ska jag k�pa TV kort av Fruktsoppa s� det blir nog lite snart iaf 
tv-kort �r bra, har haft det i 2 �r eller s�... praktiskt som faen, man beh�ver aldrig flytta sig 
plus att man kan cappa videor etc
Tv-kort....Jag sitter med 1,2 � 4 det �r dom enda kanalerna jag har.....
Men men det kvittar ju f�r mig....Kollar inte s� mycket tv....
| Originally posted by x-dream Tv-kort....Jag sitter med 1,2 � 4 det �r dom enda kanalerna jag har..... Men men det kvittar ju f�r mig....Kollar inte s� mycket tv.... |
att spela in Futurama �r meningsl�st... jag har alla 
de nya ska (enligt uppgifter var s�kerhet jag inte kan bekr�fta) b�rja till december... men de 3 s�songer som vistats i usa (2 i sverige) har jag p� mpeg om n�n �r sugen
| Originally posted by reveal att spela in Futurama �r meningsl�st... jag har alla ![]() de nya ska (enligt uppgifter var s�kerhet jag inte kan bekr�fta) b�rja till december... men de 3 s�songer som vistats i usa (2 i sverige) har jag p� mpeg om n�n �r sugen |
kanske blir n�t du kan l�gga up p� FTPn 
ftpn �r ju p� v�g, om �n l�ngsamt.. saken �r att han som ska ha den n�stan aldrig �r i skolan
och hans moderkort har pajat s� han ligger inte p� irc/icq eller s� heller...
| Originally posted by Aendy Faen va lack jag blir. Om man nu utger sig f�r att vara DJ, borde man d� inte minst ha de grundl�ggande kunskaperna f�r att kunna v�nda plattor. Var ute inatt p� ett st�lle med blandad publik. D�rf�r r�knade jag med att DJ:n skulle spela mycket skit som inte f�ll mig i smaken...men vafaen, detta var ju l�jligt. Han var s� j�la usel s� det var faen inte sant. Han tom pratade i alla �verg�ngarna f�r att inte avsl�ja att han inte kunde fixa dem. HAT! |
| Originally posted by reveal ftpn �r ju p� v�g, om �n l�ngsamt.. saken �r att han som ska ha den n�stan aldrig �r i skolan och hans moderkort har pajat s� han ligger inte p� irc/icq eller s� heller... |
Hmm... Mosebacke och Baren samma kv�ll... dags att skaffa nya polare att g� ut med!
Varf�r �nda in i helvetet envisas folk med att ta med dricka in p� dansgolvet och d�r st�lla ner det p� marken s� att n�n j�vel kommer sparka ut den. Resultatet blir att det f�rst blir snorhalt s� att man riskerar str�cka n�n muskel n�r man glider omkring och sedan blir det idiotklistrigt s� att man riskerar att vrida av ledband. Idioter!
plus att den som fick sin dricka utspilld l�tt kan bli sur p� den som r�kade v�lta ut den...
Jag har t�nkt..
att med n�gra polare p� en europa trip och d� ska vbi �ka f�rbi holland ett tag,, f�r se vad man g�r d�r.. n�gon hiphop scen har man inte d�rifr�n iaf.. men det kanske blir lite trance....
e det n�n som har n�t tips p� vart man kan g�? 
jag har h�rt att gayklubbarna rockar fett i Amsterdam...