TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skitsnack
Pages (2): « 1 [2]

Posted by x-dream on Sep-16-2001 20:17:

quote:
Originally posted by reveal
ja fyfan
den djn l�r ju inte f� fler spelningar
eller dj och dj
tom jag �r b�ttre, och jag har aldrig djat

x-dream: ska du inte �ndra status nu n�r du �r uppe i 400+ poster?

Hur �ndrar man status eller.....N�gon som vet.....

Posted by mindshooter on Sep-17-2001 06:16:

Nu vet du X-dream

Den d�r DJn t�nker jag g� och se iallafall...verkar fett bra...d� vet man n�r man ska klappa h�nderna och s�....fett bra....mmmm...

Posted by reveal on Sep-17-2001 14:13:

^^^ hahaha, jag har ocks� alltid problem med att veta n�r jag ska klappa, lol

Posted by mindshooter on Sep-17-2001 15:14:

Smiley DJ

"Oh YEAh! Welcome! Im starting my new track now! Yes! IN DA HOUSE! YES!
Here we go! CLAP your hands in da house! YES! Ive Started the track now! DANCE! YES! Move your body! YES! In da house! Wohoo! Im searching for my new track now in da house! YES! CLAP! Now i will put the new record on! YES! Dance! And now i will change! MIXING in da house! ROCKI'N! Now the mix is ready! YES! Very nice mix! SCREAM IN DA HOUSE! PARTY PEOPLE! LOVE!"

Posted by Aendy on Sep-18-2001 16:28:

Verkar som israelerna ox� f�tt sig ett eget forum... undrar n�r tyskarna f�r sitt?

Posted by Aendy on Oct-04-2001 14:36:

Jag tror jag h�ller p� att bli hispig eller n�t... �r jag den enda som tycker att vissa delar av Alicia Keys video "Fallin" ser dator-animerad ut. Framf�rallt bilder som visar hennes h�nder (spelandes piano eller st�nga av radion och liknande) Sn�lla n�n mer kan v�l tro sig se det!

Posted by reveal on Oct-04-2001 14:43:

vilken video �r det? jag har inte kollat in mtv/etc p� sjukt l�nge

Posted by mindshooter on Oct-04-2001 15:24:

Inte jag heller.....n�r bredbandet kom tog mitt TV tittande slut
Fast nu ska jag k�pa TV kort av Fruktsoppa s� det blir nog lite snart iaf

Posted by reveal on Oct-04-2001 15:35:

tv-kort �r bra, har haft det i 2 �r eller s�... praktiskt som faen, man beh�ver aldrig flytta sig

plus att man kan cappa videor etc

Posted by x-dream on Oct-04-2001 17:56:

Tv-kort....Jag sitter med 1,2 � 4 det �r dom enda kanalerna jag har.....

Men men det kvittar ju f�r mig....Kollar inte s� mycket tv....

Posted by mindshooter on Oct-04-2001 21:12:

quote:
Originally posted by x-dream
Tv-kort....Jag sitter med 1,2 � 4 det �r dom enda kanalerna jag har.....

Men men det kvittar ju f�r mig....Kollar inte s� mycket tv....

Det �r typ vad jag komemr ha p� mitt TV-kort...men man kan juh spela in lite Futurama och skit

Posted by reveal on Oct-05-2001 00:39:

att spela in Futurama �r meningsl�st... jag har alla
de nya ska (enligt uppgifter var s�kerhet jag inte kan bekr�fta) b�rja till december... men de 3 s�songer som vistats i usa (2 i sverige) har jag p� mpeg om n�n �r sugen

Posted by mindshooter on Oct-05-2001 05:14:

quote:
att spela in Futurama �r meningsl�st... jag har alla
de nya ska (enligt uppgifter var s�kerhet jag inte kan bekr�fta) b�rja till december... men de 3 s�songer som vistats i usa (2 i sverige) har jag p� mpeg om n�n �r sugen

Coolt kanske blir n�t du kan l�gga up p� FTPn
�r den p� v�g?

Posted by reveal on Oct-05-2001 12:43:

ftpn �r ju p� v�g, om �n l�ngsamt.. saken �r att han som ska ha den n�stan aldrig �r i skolan och hans moderkort har pajat s� han ligger inte p� irc/icq eller s� heller...

Posted by Gaby on Oct-05-2001 12:58:

quote:
Originally posted by Aendy
Faen va lack jag blir. Om man nu utger sig f�r att vara DJ, borde man d� inte minst ha de grundl�ggande kunskaperna f�r att kunna v�nda plattor. Var ute inatt p� ett st�lle med blandad publik. D�rf�r r�knade jag med att DJ:n skulle spela mycket skit som inte f�ll mig i smaken...men vafaen, detta var ju l�jligt. Han var s� j�la usel s� det var faen inte sant. Han tom pratade i alla �verg�ngarna f�r att inte avsl�ja att han inte kunde fixa dem. HAT!

Finns det s�nna DJs i sverige????
Jag trodde att det bara fanns i norra Finland...var i Oulo f�rra �ret och fick en "sk�n" mix av h�rdrock, eurotechno, hip hop, ballader och finsk pop ...fast inte nog med det utan djn snackade mellan varje l�t...p� finska och jag kan inte ett ord finska!!! D� s�p jag bort mina problem! Alkohol e bra ibland!

Posted by x-dream on Oct-05-2001 13:58:

quote:
ftpn �r ju p� v�g, om �n l�ngsamt.. saken �r att han som ska ha den n�stan aldrig �r i skolan och hans moderkort har pajat s� han ligger inte p� irc/icq eller s� heller...

Okej s� det �r bara att v�nta p� din kompis alls�.....

Posted by Aendy on Oct-06-2001 02:18:

Hmm... Mosebacke och Baren samma kv�ll... dags att skaffa nya polare att g� ut med!

Posted by Aendy on Oct-14-2001 02:41:

Varf�r �nda in i helvetet envisas folk med att ta med dricka in p� dansgolvet och d�r st�lla ner det p� marken s� att n�n j�vel kommer sparka ut den. Resultatet blir att det f�rst blir snorhalt s� att man riskerar str�cka n�n muskel n�r man glider omkring och sedan blir det idiotklistrigt s� att man riskerar att vrida av ledband. Idioter!

Posted by reveal on Oct-14-2001 12:58:

plus att den som fick sin dricka utspilld l�tt kan bli sur p� den som r�kade v�lta ut den...

Posted by fruktsoppa on Oct-15-2001 09:46:

Smiley DJ Jag har t�nkt..

att med n�gra polare p� en europa trip och d� ska vbi �ka f�rbi holland ett tag,, f�r se vad man g�r d�r.. n�gon hiphop scen har man inte d�rifr�n iaf.. men det kanske blir lite trance....

e det n�n som har n�t tips p� vart man kan g�?

Posted by Gaby on Oct-15-2001 10:10:

jag har h�rt att gayklubbarna rockar fett i Amsterdam...

Pages (2): « 1 [2]