TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 Elements
Pages (2): « 1 [2]
Rest van het artikel:
(...)
Het is een domper voor het event dat enkele maanden geleden verhuisde van Rotterdam naar Den Bosch. Directeur Brian Bout hierover: 'Na 5 succesvolle edities van het event in de Rotterdamse Ahoy� is 4 Elements dit jaar net verhuisd naar een grotere locatie. Op 4 september zou 4 Elements plaatsvinden in de Brabanthallen in Den Bosch, dat plaats biedt aan 20.000 bezoekers. In totaal zouden 35 dj�s in 4 arena�s hun opwachting in Brabant. Headliners van dit grootste full scale dance event onder de rivieren waren Mauro Picotto, Armin van Buuren, Marco V, Yoji Biomehanika, Michel de Hey, The Prophet, Pavo, Umek en Valentino Kanzyani. Pleister op de wonde is dat een deel van de line up wellicht te bewonderen zal zijn tijdens de Dance Valley Winter Edition die op 4 december in het gloednieuwe Brabanthallen complex zal plaatsvinden en plaats zal bieden aan maar liefst 40.000 bezoekers', besluit Bout positief.
Fans die reeds kaarten hebben gekocht voor het geannuleerde event kunnen deze terugbrengen naar de verkooppunten alwaar de toegangsbewijzen werden aangeschaft. Voor meer informatie verwijst UDC naar haar site. Hierop staan onder meer fotos afgebeeld van de verbouwde Brabanthallen. Na het zien hiervan is duidelijk dat het organiseren van een event op deze lokatie op dit moment niet mogelijk is.
MC Da Mouth of Madness - Netherlands
zijn naam beloofd wat.
yoyoyo hands in the air, me Mc Mouth of Madness disturbing the set!! yoyo.
ik haat mcs
| quote: |
| Originally posted by Massive84 ik haat mcs |
Jammer, maar nu hebben we ook weer een feest minder om uit te kiezen 
| Originally posted by emre Who doesn't .. ik word nog agressief als ik aan die MC van Ferry Corsten's Right of way concertje hoor |
| Originally posted by Massive84 MC Da Mouth of Madness - Netherlands zijn naam beloofd wat. yoyoyo hands in the air, me Mc Mouth of Madness disturbing the set!! yoyo. ik haat mcs |
Een mc moet gewoon aan- en afkondigen en verder zijn/haar bek houden. Als we slap geouwehoer door de muziek heen willen horen, gaan we wel naar een concert van Eminem ofzo
| Originally posted by SnuggLe Kan je zien dat je nog een jong knaapje bent Massive. MC Da Mouth of Madness is toch redelijk bekend, vooral bij mensen die vroeger nog veel naar Gabber hebben geluisterd. Hij heeft toch een aantal nr's op de thunderdome cd's staan et cetera, was er altijd bij 'vroegah'. Volgensmij komt hij uit Groningen, deed veel met G-Town Madness. |

| Originally posted by Massive84 jong of oud maakt me niet uit, ben 19. het gaat er om, dat ik mcs dom vind, waarom ga je door een nummer lopen lullen? hands in the air for dj tiesto bijvoorbeeld door een nummer schreeuwen..je meent het? ik dacht dat sammy aan het draaien was ![]() soms is het leuk, mc die aankondiged, of climax opbouwed bij een break, maar ik vind dat je niet te veel moet lullen. mensen komen toch voor de muziek en niet de mc..of is het andersom? Ik vond zijn naam grappig daarom maakte ik die opmerking. |
| Originally posted by SnuggLe Relaxed, relaxed Markie! Ik dacht dat jij die vent totaal niet kende, en daarom reageerde ik omdat hij BEST bekend is! Het gaat er inderdaad om dat MC's kut zijn, mijn opmerking was helemaal niet lullig bedoeld. |
, had niet het idee dat je het lullig bedoelde of zo
.
| Originally posted by SnuggLe Het gaat er inderdaad om dat MC's kut zijn |
| Originally posted by basvh neeeeh Marxman Paul T Da Silva alle 3 top mc�s die precies weten wanneer ze bek moeten houden en wanneer ze moeten praten! |
| Originally posted by SnuggLe Relaxed, relaxed Markie! Ik dacht dat jij die vent totaal niet kende, en daarom reageerde ik omdat hij BEST bekend is! Het gaat er inderdaad om dat MC's kut zijn, mijn opmerking was helemaal niet lullig bedoeld. |
afgelast
las ik ergens....
| Originally posted by xxl las ik ergens.... |