TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiestoweekend op JIM !
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
als iemand goei ftp'ke weet waar tiesto op concert opstaat pm altijd welkom want dienen bittorent link is "vrij" traag 
| quote: |
| Originally posted by Svinuske als iemand goei ftp'ke weet waar tiesto op concert opstaat pm altijd welkom want dienen bittorent link is "vrij" traag |
| Originally posted by Phortastic http://www.proxis.be |
| Originally posted by Buoyant vraag een beetje verkeerd begrepen denk ik, die link is betalen |

amai,
dancevalley stuk was wel goe!
memoriesssssssssss
come back !!!!
was weer effe happy
nu back to reality en gaan blokken 
Der waren wel iet meer reclameblokken dan naar men goesting.
Mah twas toch nog de moeite 
persoonlijk vond ik het een serieus saaie set. wel leuk om al da volk te zien. dus heb ik maar gezapped om half tien.
Tiesto zei trouwens ook nog opt einde da hij gaarg tiesto in concert zou willen doen eind dit jaar in Belgi� ....
TIC op den Bosuil

| Originally posted by emma Tiesto zei trouwens ook nog opt einde da hij gaarg tiesto in concert zou willen doen eind dit jaar in Belgi� .... |
hosted by DONNA! 
| Originally posted by Kaidreas hosted by DONNA! |
| Originally posted by Jasperovitsj Tiesto feat MC Leen Demar�, warm-up by DJ Mark Pinte |
Juist naar de DV 2003 set gekeken van Tiesto dat ik had opgepakt.
Toch wel vette set man.
Zo rond het uur tot het gedaan was bom after bom gewoon.
Tiesto ownage! 
Hij kan toch als geen ander een publiek meekrijgen.
Kheb hem zelf al 4 keer live gezien dus ik spreek van ondervinding 
| Originally posted by Phortastic Kheb hem zelf al 4 keer live gezien dus ik spreek van ondervinding |
| Originally posted by Belgian Bonzai 5x |
| Originally posted by FredNova een keer of 20 |
| Originally posted by Zehra en blij? |
| Originally posted by Phortastic Juist naar de DV 2003 set gekeken van Tiesto dat ik had opgepakt. Toch wel vette set man. Zo rond het uur tot het gedaan was bom after bom gewoon. Tiesto ownage! ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj Hehe, ik heb de set opgenomen, en ik vond ze dus echt slecht! Qua trackkeuze viel het nog mee, hoewel hij soms iets te veel van de hak op de tak sprong. Maar technisch, man, dat mensen hem als de #1 DJ van de wereld beschouwen, schandalig! Het waren geen trainwrecks, maar zeker 4 overgangen hadden hoorbare beat offset, en hij nam zelfs niet de moeite om te corrigeren. En van mooi inmixen of uitmixen was vaak ook geen sprake, gewoon smijt erin en fade out de andere plaat, of bass-switchen op totaal verkeerde momenten... Enfin, het lijkt misschien of ik bash om te bashen, maar ik heb Tiesto ook al 2 keer live gehoord, en daar deed hij dat ook soms! En ik heb ondertussen ook Ferry en Armin al een paar keer live gehoord, en die mixen echt pakken beter in mijn ogen... |
Meh, ik zou niet durven, en geloof mij, ik heb al genoeg Tiesto-bashings gezien! Ik zit op trance.nu remember
En sorry, maar ik zat mij gisteren echt te ergeren voor de TV, ik zou het verdorie beter kunnen als ik een goeie dag heb! :P
*go ahead, flame me for my arrogance, maar de eerste die claimt dat dit een supergoeie set is weet echt niet wat een goeie Dj is...*
maar de sfeer zat er wel goed in! that's all that matters for me! \o/
| Originally posted by Jasperovitsj En sorry, maar ik zat mij gisteren echt te ergeren voor de TV, ik zou het verdorie beter kunnen als ik een goeie dag heb! :P |
| Originally posted by Buoyant kheb tlaatst iets gehoord over een nieuw soort tv, eentje die je ook kunt afzetten als het programma niet leuk is. Maar ik ben er bang voor of dat iets wordt, want dan moeten de meeste mensen iets anders verzinnen om te gaan doen en das vermoeiend dus voorlopig zal het bij geruchten blijven denk ik |
die man heeft alles bereikt en hoeft niks meer te bewijzen
hij zal het wel stilaan allemaal kotsbeu zijn
en nu is het een marketing product
hij draait soms zalige sets, vroeger onbeschrijflijk zalige sets
en nu en dan zit hij er naast, het is maar een mens
als je naar de magik cdtjes luistert hoor je ook fouten...
er zin misschien 10 djs op dit forum die op een goede dag veel beter zijn, maar dat is slechts 1 aspect
dj zijn is veel meer... nr 1 van dj mag, dat gaat over populariteit, niet over technisch kunnen
en smaken verschillen
staat het je ni aan 'change the f**king channel' of ga naar een ander feestje of blijf thuis,... weet ik veel, er is voor ieder wat wils