TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ערוץ 24
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
לא הרשים אותי ממש הערוץ הזה מלבד הפעם שהעברתי לשם וראיתי את ברי סחרוף מתפרע על הגיטרה שלו עם אינפקטד משרום בפריסטייל.
עשה אותי עצוב שאני לא יודע לנגן על חשמלית

| quote: |
| Originally posted by Viber לא הרשים אותי ממש הערוץ הזה מלבד הפעם שהעברתי לשם וראיתי את ברי סחרוף מתפרע על הגיטרה שלו עם אינפקטד משרום בפריסטייל. |
גם האסטרלים על 9 שעות ושיר עםזהבה בן
| quote: |
| Originally posted by Flotser אהההההההההההההה זה היה כזה אדיר היה לתוכנית הזאתי איזה גם כמה שידורים חוזרים, אני ראיתי איזה 3 אין זה היה כזה טוב הצלחתי למצוא באינטרנט את הקטע הראשון שהם הופיעו עם deeply disturbed אבל הקטע עם ברי היה הכי חזק (אבל כנראה זה לא מסתובב בשום מקום ברשת) |
| quote: |
| Originally posted by Viber אין כמו לראות את הפסיי והגיטרות בלייב תאמין לי אבל לא הבנתי מה זה כול הירושלמים בני 14 הלא ברורים האלה ברקע... |
| quote: |
| Originally posted by Flotser הכי מצחיק ב deeply disturbed צלם אחד שמה התחיל להתקרחן וקפץ מצד לצד |
מזל הוא לא התחיל להראות את עצמו שותה וודקה ומשתכר במקום את אינפקטד...
אני אגיד לך מה כן יכול להיות כיף:אם כול הזקנים של הרוק הישראלי(חוץ מאביב גפן) יעשו איזה אלבום ככה של מוזיקה אלקטרונית,לא חייב להיות כול הלהקה יכול להיות רק חלק ממנה,לדעתי כולם התנסו בזה,אני יודע שאתניקס לא רעים בפריסטייל פסיי טראנס הייתי בהופעה שלהם כשהייתי בן איזה 11 ופיתאום היתפרעו קצת עם החשמלית והתופים והיה נחמד,אנחנו כבר מכירים את ברי סחרוף וחייב להיות עוד כמה כאלה.
תידחף לשם גם את אינפקטד ,אסטרל ועוד כמה בסלט ויצא משו טוב
בטוח זה יקרה מתישהו זה רק עניין של זמן
אולי בבית אבות יחד עם רג'ה ראם

| quote: |
| Originally posted by yaman תעלה תמונ ה שלה נחליט אם היא כוסית או לא |
| quote: |
| Originally posted by DJ-BON_v2 זאת חברה שלי |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik חמודה, אבל וויקי... |
תעזבו שטויות
תנו לטל הוא מבין בכוסיות
מי ייתן וטל יהיה מפיק קליפים בערוץ 24
| quote: |
| Originally posted by yaman תעזבו שטויות תנו לטל הוא מבין בכוסיות מי ייתן וטל יהיה מפיק קליפים בערוץ 24 |



בגלל זה התעניינת באמת במצלמות דיגיטליות?
| quote: |
| Originally posted by yaman בגלל זה התעניינת באמת במצלמות דיגיטליות? |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אחי סלח לי... אבל אני חייב לציין שאתה שואל מלא שאלות דפוקות |
פאק אתם לא יודעים כמה הערוץ הזה עושה לי את היום
אני צעיר טוחן בצבא..
עד שיוצא לי לראות טלוויזיה זה פעם ב...
אז כשאני רואה טלוויזיה ורואה את כל הכוס הזה רץ לי מול הפרצוף..
אין דבר יותר טוב מזה אחרי שסוגרים שבת
| quote: |
| Originally posted by ronsh אין דבר יותר טוב מזה אחרי שסוגרים שבת |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אין דבר יותר טוב מפשוט לא לסגור שבת... |
| quote: |
| Originally posted by ronsh אני עובד על זה בוא נאחל שהכל יסתדר ואני יהיה ג'ובניק |
מה ג'ובניק?
מה אתה אפס?
תתרום למדינה....(כן בטח פחחחח)
מצלמים שם עכשיו עד 10 בלילה כוסיות מכפר המוזיקה
מומלץ להעביר לשם

טוב ניגמר
חחח איזה ערוץ מטומטם אמרו זה עד 12 וחצי אבל פתאום הם אומרים שהם לא משדרים אבל עד 12 וחצי,אבל אחלה עבודה הצלם שם עושה

| quote: |
| Originally posted by eXeTik חמודה, אבל וויקי... |
| quote: |
| Originally posted by princess cc עלק חמודה... כוסית אחושששששששש וואלה שיחק אותה הילד! |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik הכל בפרופורציה, תראי את וויקי תביני נ.ב- שמתם לב איך בנות אוהבות להסתכל על בנות אחרות? אני הולך עם ידידות שלי לפעמים וקולט שהן מסובבות את הראש על בנות יותר ממני... משהו מדהים העם הזה והקטע הם שמות לב לפרטים הכי קטניםבשתי שניות של מבט, ציפורניים, נעליים אנערף מבט ראשון שלי הולך על התחת |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.