TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ערוץ 24
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Viber on Jun-22-2004 20:12:

לא הרשים אותי ממש הערוץ הזה מלבד הפעם שהעברתי לשם וראיתי את ברי סחרוף מתפרע על הגיטרה שלו עם אינפקטד משרום בפריסטייל.

עשה אותי עצוב שאני לא יודע לנגן על חשמלית


Posted by Flotser on Jun-22-2004 21:20:

quote:
Originally posted by Viber
לא הרשים אותי ממש הערוץ הזה מלבד הפעם שהעברתי לשם וראיתי את ברי סחרוף מתפרע על הגיטרה שלו עם אינפקטד משרום בפריסטייל.


אהההההההההההההה

זה היה כזה אדיר
היה לתוכנית הזאתי איזה גם כמה שידורים חוזרים, אני ראיתי איזה 3
אין זה היה כזה טוב


הצלחתי למצוא באינטרנט את הקטע הראשון שהם הופיעו עם
deeply disturbed
אבל הקטע עם ברי היה הכי חזק

(אבל כנראה זה לא מסתובב בשום מקום ברשת)


Posted by yaman on Jun-22-2004 21:30:

גם האסטרלים על 9 שעות ושיר עםזהבה בן


Posted by Viber on Jun-22-2004 21:53:

quote:
Originally posted by Flotser
אהההההההההההההה

זה היה כזה אדיר
היה לתוכנית הזאתי איזה גם כמה שידורים חוזרים, אני ראיתי איזה 3
אין זה היה כזה טוב


הצלחתי למצוא באינטרנט את הקטע הראשון שהם הופיעו עם
deeply disturbed
אבל הקטע עם ברי היה הכי חזק

(אבל כנראה זה לא מסתובב בשום מקום ברשת)


אין כמו לראות את הפסיי והגיטרות בלייב תאמין לי
אבל לא הבנתי מה זה כול הירושלמים בני 14 הלא ברורים האלה ברקע...


Posted by Flotser on Jun-22-2004 22:21:

quote:
Originally posted by Viber
אין כמו לראות את הפסיי והגיטרות בלייב תאמין לי
אבל לא הבנתי מה זה כול הירושלמים בני 14 הלא ברורים האלה ברקע...


הכי מצחיק ב
deeply disturbed
צלם אחד שמה התחיל להתקרחן וקפץ מצד לצד


Posted by Viber on Jun-22-2004 22:46:

quote:
Originally posted by Flotser
הכי מצחיק ב
deeply disturbed
צלם אחד שמה התחיל להתקרחן וקפץ מצד לצד


עזוב אותך ערוץ שכונה(קצת כמו הפורום) מזל הוא לא התחיל להראות את עצמו שותה וודקה ומשתכר במקום את אינפקטד...


Posted by Viber on Jun-22-2004 23:28:

אני אגיד לך מה כן יכול להיות כיף:אם כול הזקנים של הרוק הישראלי(חוץ מאביב גפן) יעשו איזה אלבום ככה של מוזיקה אלקטרונית,לא חייב להיות כול הלהקה יכול להיות רק חלק ממנה,לדעתי כולם התנסו בזה,אני יודע שאתניקס לא רעים בפריסטייל פסיי טראנס הייתי בהופעה שלהם כשהייתי בן איזה 11 ופיתאום היתפרעו קצת עם החשמלית והתופים והיה נחמד,אנחנו כבר מכירים את ברי סחרוף וחייב להיות עוד כמה כאלה.
תידחף לשם גם את אינפקטד ,אסטרל ועוד כמה בסלט ויצא משו טוב


בטוח זה יקרה מתישהו זה רק עניין של זמן
אולי בבית אבות יחד עם רג'ה ראם


Posted by DJ-BON_v2 on Jun-23-2004 21:23:

quote:
Originally posted by yaman
תעלה תמונ ה שלה נחליט אם היא כוסית או לא


זאת חברה שלי


Posted by eXeTik on Jun-23-2004 23:44:

quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
זאת חברה שלי


חמודה, אבל וויקי...


Posted by DJ-BON_v2 on Jun-24-2004 20:53:

quote:
Originally posted by eXeTik
חמודה, אבל וויקי...


עזוב אותך לא שווה כלום
היא גם לא כזאת יפה


Posted by yaman on Jun-24-2004 20:56:

תעזבו שטויות

תנו לטל הוא מבין בכוסיות

מי ייתן וטל יהיה מפיק קליפים בערוץ 24


Posted by taltul on Jun-24-2004 23:06:

quote:
Originally posted by yaman
תעזבו שטויות

תנו לטל הוא מבין בכוסיות

מי ייתן וטל יהיה מפיק קליפים בערוץ 24

וואי איזה פירגון
אני מסמיק

תודה תודה...

PS:
לצרוך הענין בזמן האחרון הולך לי יותר ויותר טוב בנושא של הכוסיות...
נראה מה הקיץ יביא לנו


Posted by yaman on Jun-25-2004 11:44:

בגלל זה התעניינת באמת במצלמות דיגיטליות?


Posted by Flotser on Jun-25-2004 19:03:

quote:
Originally posted by yaman
בגלל זה התעניינת באמת במצלמות דיגיטליות?


אחי סלח לי...

אבל אני חייב לציין שאתה שואל מלא שאלות דפוקות


Posted by Sniper on Jun-25-2004 19:50:

quote:
Originally posted by Flotser
אחי סלח לי...

אבל אני חייב לציין שאתה שואל מלא שאלות דפוקות



חחחח
חופשי!:]


Posted by ronsh on Jun-25-2004 20:22:

פאק אתם לא יודעים כמה הערוץ הזה עושה לי את היום
אני צעיר טוחן בצבא..
עד שיוצא לי לראות טלוויזיה זה פעם ב...

אז כשאני רואה טלוויזיה ורואה את כל הכוס הזה רץ לי מול הפרצוף..
אין דבר יותר טוב מזה אחרי שסוגרים שבת


Posted by Glenn-Holmes on Jun-25-2004 23:04:

quote:
Originally posted by ronsh
אין דבר יותר טוב מזה אחרי שסוגרים שבת



אין דבר יותר טוב מפשוט לא לסגור שבת...


Posted by ronsh on Jun-26-2004 06:07:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אין דבר יותר טוב מפשוט לא לסגור שבת...


אני עובד על זה
בוא נאחל שהכל יסתדר ואני יהיה ג'ובניק


Posted by Glenn-Holmes on Jun-26-2004 12:09:

quote:
Originally posted by ronsh
אני עובד על זה
בוא נאחל שהכל יסתדר ואני יהיה ג'ובניק


שיהיה בהצלחה אחי..
הפורום כאן מחזיק לך אצבעות
תאמין לי..


Posted by DJ Alex E. on Jun-26-2004 17:50:

מה ג'ובניק?
מה אתה אפס?
תתרום למדינה....(כן בטח פחחחח)


Posted by Viber on Aug-01-2004 15:51:

מצלמים שם עכשיו עד 10 בלילה כוסיות מכפר המוזיקה
מומלץ להעביר לשם


Posted by Viber on Aug-01-2004 16:00:

טוב ניגמר
חחח איזה ערוץ מטומטם אמרו זה עד 12 וחצי אבל פתאום הם אומרים שהם לא משדרים אבל עד 12 וחצי,אבל אחלה עבודה הצלם שם עושה


Posted by princess cc on Aug-01-2004 21:11:

quote:
Originally posted by eXeTik
חמודה, אבל וויקי...


עלק חמודה... כוסית אחושששששששש
וואלה שיחק אותה הילד!


Posted by eXeTik on Aug-06-2004 14:53:

quote:
Originally posted by princess cc
עלק חמודה... כוסית אחושששששששש
וואלה שיחק אותה הילד!


הכל בפרופורציה, תראי את וויקי תביני

נ.ב- שמתם לב איך בנות אוהבות להסתכל על בנות אחרות?
אני הולך עם ידידות שלי לפעמים וקולט שהן מסובבות את הראש על בנות יותר ממני... משהו מדהים העם הזה
והקטע הם שמות לב לפרטים הכי קטניםבשתי שניות של מבט, ציפורניים, נעליים אנערף

מבט ראשון שלי הולך על התחת


Posted by princess cc on Aug-06-2004 15:00:

quote:
Originally posted by eXeTik
הכל בפרופורציה, תראי את וויקי תביני

נ.ב- שמתם לב איך בנות אוהבות להסתכל על בנות אחרות?
אני הולך עם ידידות שלי לפעמים וקולט שהן מסובבות את הראש על בנות יותר ממני... משהו מדהים העם הזה
והקטע הם שמות לב לפרטים הכי קטניםבשתי שניות של מבט, ציפורניים, נעליים אנערף

מבט ראשון שלי הולך על התחת


גם שלי בד"כ הולך על התחת
כה במבטים אין עלינו, במיוחד על נשים אחרות
האמת שאני בכלל אוהבת דברים יפים אז על כל מה שיפה אני נהנית להסתכל: נשים, גברים, חתולים, עיזים, סובארו.. פררררררררר


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.