TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום הדין הגיע!!!!
Pages (2): « 1 [2]


Posted by yaman on Jun-25-2004 12:23:

ב 3500

שקל יהיה לך מחשב סוף

אם אתה לא משקיע באמת בכרטיס מסך זה יחסוך לך לפחות 400 שקל

בקיצור יש לך 3 מסיבות של נקסט חינם


Posted by Segev on Jun-26-2004 11:24:

quote:
Originally posted by taltul

מישהו פה שמע אולי עכשיו יש משהו חדש מארז עם קירור מימי או משהו כזה קיצר רק מארז בלי כלום עולה משהו כמו 4000!!! ש''ח... אבל מה היוצרים שלו טוענים שהוא משפר את המהירות העיבוד מידע וכדומה ב300%


תשמע אחי אתה טועה במחיר של זה הקיט עצמו עולה בסביבות ה 100$ ושאלתי את זה שמכר לי את המחשב והדבר הזה באמת מפשר את המחשב אולי לא ב 300% אבל לפי מה ששמעתי ילד אחד מהשיכבה שלי הביא כזה דבר ואומרים שהמחשב שלו מפלצת


Posted by Glenn-Holmes on Jun-26-2004 11:36:

quote:
Originally posted by yaman
ב 3500

שקל יהיה לך מחשב סוף

אם אתה לא משקיע באמת בכרטיס מסך זה יחסוך לך לפחות 400 שקל

בקיצור יש לך 3 מסיבות של נקסט חינם


השאלה היא איפה אני יכול לקנות מחשב כזה ויציעו לי מחיר כזה....


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.