TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- +/- 600 Platen te koop in uitstekende staat
Pages (2): « 1 [2]
2 magrec: grotendeels nog toekomst muziek, maar nog niet heel erg ver weg in de toekomst en haalbaar. Financieel hoef ik me niet heel veel zorgen te maken (heb al een locatie), connecties lukt wel aangezien me schoonfamilie er woont
en thnx voor het succes wensen
2 gerrit: eensch 
2 basvh: het grote aanbod aan genres maakt het lastiger om te verkopen.. denk dat ik straks ga proberen een selectie te maken van 100 platen op genre en die tegen een leuke prijs wegstou.. als je interesse in een grote aantal heb laat het maar horen
2 raoel: ik koop ook zeker weten mp3 online ja, het is alleen nog niet echt goed doorgevoerd in nederland en al helemaal niet op dance gebied. Ik koop wel eens mp3tjes op heystore.nl, goedkoop en eenvoudig. Ik heb begrepen dat dancegrooves dat ook wil gaan doen, maar wanneer weet ik niet. Als er goede aanbod is, hoge kwaliteit (256kbps/320kbps) koop ik zeker weten wel me mp3's als het maar rond de 2 euro per nummer blijft. Echte zilveren EDM cd singles zijn er totaal niet te verkrijgen eigenlijk, alleen maar die top40 troep en bekende titels. Hoop zo dat ze ooit eens meer master-cd's gaan verkopen, moet ze nu allemaal uit engeland halen wat 10 dagen duurt soms.
| quote: |
| Originally posted by basvh waarom zou je nergens terecht kunnen? elke discotheek/club die ik ken heeft cd spelers. |
maar goed tuurlijk zijn er plekken waar er wel cd-spelers zijn, maar er zijn ook genoeg plekken waar ze dat niet hebben. Veel mensen beginnen toch met draaien op "kleinere" plekken, waar ze geen cd-spelers hebben. Nou ja, Chicane pakt het wel gelijk groot aan geloof ik
| quote: |
| Originally posted by DJ Bazz ik zeg praktisch nergens... maar goed tuurlijk zijn er plekken waar er wel cd-spelers zijn, maar er zijn ook genoeg plekken waar ze dat niet hebben. Veel mensen beginnen toch met draaien op "kleinere" plekken, waar ze geen cd-spelers hebben. Nou ja, Chicane pakt het wel gelijk groot aan geloof ik |
Bonzai kwam binnenkort ook met een mp3-store, dacht ik 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.