TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- krig?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by 303 Har ocks� f�tt uppgifter att detta citat inte st�mmer.... |
Han �r bara f�r skum Nostradamus.....Tycker att det �r lite �ckligt att visa grejer har slagit in som han har f�rutsett.....
tror inte ett dugg p� att man kan f�rutsp� grejor
han har skrivit dom p� s�dant s�tt att dom kommer att passa in p� n�t s�tt, f�rr eller senare, sen f�r han hj�lp av m�nniskornas fantasi
Precis....han s�ger itne n�r det ska h�nda heller....vilket g�r att det �r fritt fram f�r terrorsiter att n�r dom vill apa efter det som nostradamus sa....dessutom har jag h�rt att han va d�d vid �rtalet som anges...det vet jag dock ingenting om.....
Den h�r har jag gjort f�r att tr�sta er:

fr�gan �r ju iofs om detta ordnar sig 
| Originally posted by reveal fr�gan �r ju iofs om detta ordnar sig |

Tycker att det n�gonstans �r ganska osmakligt att sk�mta om h�ndelsen. I synnerhet s�dana sk�mt som tex e-bay grejen. Personligen �r jag v�ldigt illa ber�rd av tragedin och kan inte se det m�nskliga i att driva med en h�ndelse som har kr�vt s� m�nga unika m�nniskoliv. Men jag har v�l kanske inte det perspektivet.
| Originally posted by Aendy Tycker att det n�gonstans �r ganska osmakligt att sk�mta om h�ndelsen. I synnerhet s�dana sk�mt som tex e-bay grejen. Personligen �r jag v�ldigt illa ber�rd av tragedin och kan inte se det m�nskliga i att driva med en h�ndelse som har kr�vt s� m�nga unika m�nniskoliv. Men jag har v�l kanske inte det perspektivet. |
| Originally posted by reveal jag h�ller med man sk�mtar inte om s�dana h�r grejor |
jag h�ller med dig Reveal
(�lskar din sennaste mix n�r, kommer du till lund och spelar igen?)
Ja Reveal... n�r kommer du till Lund n�sta g�ng. ;)
h�rde ig�r..
att p� torsdag ska USA attackera Afganistan OM inte dom l�mnar ut Usama bin Laden..
USA hade ox� tydligen laddat upp sedan det kalla kriget med tusentals stridsflyg o bomber.
l�skigt!
hehe var o kolla lite p� dom f�rsta posterna i detta forum... hehe va mkt roligt jag hitta... k�nde att jag var tvungen att svara lite ox� 
(var det bara jag som fick tillbaka en �cklig k�nsla n�r man l�ser dom f�rsta posterna?)
btw vem var [A|ienFactory]? (i ena posten vill han (och verkar ha st�d f�r att) bli mod men nu �r han bannad, hmmm)
| Originally posted by reveal 40 000 d�dade, dock �nnu INTE bekr�ftat |

| Originally posted by Powell world war 3 n�sta... |
| Originally posted by fruktsoppa h�rde ig�r att p� torsdag ska USA attackera Afganistan OM inte dom l�mnar ut Usama bin Laden.. |
| Originally posted by St_Andrew hehe var o kolla lite p� dom f�rsta posterna i detta forum... hehe va mkt roligt jag hitta... k�nde att jag var tvungen att svara lite ox� |
| Originally posted by Aendy Denna tillh�r v�l inte riktigt till n�gon av de f�rsta posterna... isf har du inte letat tillr�ckligt djupt... |
| Originally posted by St_Andrew mjo 10 sep skrevs den f�rsta posten p� sveta, en dag senare skrevs den h�r |
| Originally posted by Aendy Nja, 3 september 2001 �r den �ldsta tr�den p� SWETA fr�n. |
| Originally posted by St_Andrew �hhh var hittar du den? http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=18886 observera att han sa att det var "no post" d�r innan |
jobbigt f�r mig.... men alts� vad �r WoodZ problem isf? 
| Originally posted by reveal http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=18326 |

| Ok s� vi har allts�: minshooter AlienFactory Reveal Gaby X-dream DJ-Irish Och SteveTranz4Ever om vi kan f� tag p� honom..... Har jag gl�mt n�n? |

jad�, allt bra. sk�nt att ni fr�gar (cynisk) men ni f�r ingen egen sektion alls eftersom tio m�nniskor �r f�r lite. (LOL) |
strax �nskar de tyskarna (fula svinner, han anv�nde ordet de holl�ndare anv�ndde i kriget f�r de tyskarna) detsamma.. ![]() |
bara strunt f�r att tio j�vla svenskar vill ha sin egen forum? de borde bli skjutits ihj�l :P |

jag �r s� arg nu! 
blik hade visst helt fel... finns han kvar l�ngre?
japp han finns tror jag. kollar aldrig d�r..
en par veckor sen efter nyheterna kom att full qontact (trance) blev inst�llt och qlubtempo (hardstyle) ska ske p� ny�rsafton ist�llet h�ndde det h�r..:
en amerikan kom till den holl�ndska sektionen att fr�ga om information om stilen och n�gra sajts, tipps, fester lr n�t.
moderatoren (tror det var blik) blev s� arg att han st�ngde tr�det och �ndrade namnen i 'TA-holland hatar hardstyle'. det e djuptrist.
tyv�rr finns de.
Man funderar ju seri�st p� varf�r dessa m�nniskor �r elaka och drar andra m�nniskor i skiten som tar detta seri�st...
dem verkar ju helt borta... idiotiska