TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Inzending demo's voor Be-TA party
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
Als je mij een pm stuurt met je adres mag je erbij (is voor demos)
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Seg, en is uwe computer ni aan U mengpaneel verbonden? |
ik zal niks sturen zeker, want 24/7 kan ik er niet zijn 
Hier is mijn setje dan uiteindelijk beetje in de feest modus gedraaid.
je kan m hier vinden
^ zal later es luisteren (oren tuiten nog van gisteravond).
tracklist mss?
Mijn demo's liggen dus nog bij Xilver in de auto...
ma damn kerel, had me gebeld, kwas derstraks nog in Schoten 
kheb ook nimeer in kastje gezien, anders had'k ze wel efkes komen binnengooien
Sorry man, ik hoor het ook nog maar net van Z...
Moest je ��n dezer nog is in Schoten passeren, smijt ze gerust binnen!
Vor de jury: sorry, maar je zal dus nog ff op de mijne moeten wachten, hopelijk is dat geen probleem...
| Originally posted by xcape Hier is mijn setje dan uiteindelijk beetje in de feest modus gedraaid. je kan m hier vinden |
IMHO dan he 

Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan? 
| Originally posted by eieregooie Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan? |
Pioneer CDJ800's of 1000's erbij zou wel erg mooi zijn
| Originally posted by eieregooie Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan? |

| Originally posted by Freezel Hehe, wij hollanders zijn veeleisend Pioneer CDJ800's of 1000's erbij zou wel erg mooi zijn |

| Originally posted by eieregooie Jaaa... kan ik daar ook es mee spelen ![]() Nee maar ff serieus... 2 Technics en een degelijke mixer zijn toch wel vereist lijkt me? Weet nie hoe andere DJ's daarover denken... |
Hoe meer mensen = hoe meer geld = hoe beter installatie
| Originally posted by eieregooie Jaaa... kan ik daar ook es mee spelen ![]() Nee maar ff serieus... 2 Technics en een degelijke mixer zijn toch wel vereist lijkt me? Weet nie hoe andere DJ's daarover denken... |
mint 
Die 2 pioneers zijn wat mij betreft optioneel... anders gaat iedereen weer mp3's draaien met slechte geluidskwaliteit... Of in een iets andere uitvoering dan de daadwerkelijke release (nietwaar Freez?
)
Zonder overigens verder namen te noemen 
Het standaardpakket bestaat uit een Denon DN-4000, Ecler Mac 70 en twee Technics sl-1200. Een Denon is best acceptabel als CD-speler voor mij, maar ik weet niet wat de rest daarover denkt. We kunnen daar ook Pioneer CDJ-1000's huren en een DJM-600, maar dat kost pakweg 60� extra. Als de meerderheid dat wilt en het budget is groot genoeg kunnen we dat wel vragen ipv het basispakket. Dan zal er wel geen geld meer over zijn voor een ander extraatje dat we in gedachten hadden, namelijk een Laser...
Dus jullie moeten het weten: een laser of Pioneer gear...
| Originally posted by eieregooie mint ![]() Die 2 pioneers zijn wat mij betreft optioneel... anders gaat iedereen weer mp3's draaien met slechte geluidskwaliteit... Of in een iets andere uitvoering dan de daadwerkelijke release (nietwaar Freez? )Zonder overigens verder namen te noemen |
Pwned 
Hoeveel platen wil je meenemen dan?

Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks...
| Originally posted by eieregooie Hoeveel platen wil je meenemen dan? ![]() Meerijden valt denk ik wel te regelen... maar ik beloof nog niks... |
20 platen is echt de max dan denk ik
s leuk als je voorgangers dan de helft ervan al gedraait hebben 
| Originally posted by eieregooie s leuk als je voorgangers dan de helft ervan al gedraait hebben |
Ela ela, kalm daar, tis een BEta party he 
Ik ken mensen bij de douane dus dimmen ! 
| Originally posted by Freezel Hehe, ik vind dan gewoon dat wij back 2 back moeten de hele avond |