TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Olympische Spelen Athene 2004
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by TOR maar wel Belgisch succes |

Van NOS TT:
| 121 Teletekst zo 15 aug *************************************** "Beveiliging in Athene deugt niet" *************************************** ATHENE De beveiliging van het Olympisch Stadion in Athene rammelt zodanig,dat de Spelen "een droom voor terroristen" zijn.Dat stelt de Britse krant Sunday Mirror op basis van eigen onderzoek. Een undercover-journalist van de Mirror werkte vijf weken als chauffeur in het stadion.Hij slaagde erin daar drie op bommen gelijkende pakjes te plaatsen, die bij veiligheidscontroles onontdekt bleven.De verslaggever kreeg de baan zonder dat referenties werden gevraagd. De man kwam het stadion ook binnen met pasjes op naam van Robert bin Laden en Michael Mouse.Bij de openingsceremonie stond hij vlakbij premier Tony Blair. |
| Originally posted by BaRTeZ Van NOS TT: volgens mij 1,3 miljard (oid) aan beveiliging, en dan krijg je dit... Ik hoop niet dat een debiel het in zijn hoofd haalt om ongein uit te halen daar! |
Mensen moeten ook eens een keer ophouden te denken dat er zoiets bestaat als 'absolute veiligheid'. Dat bestaat namelijk niet en zal ook nooit bestaan. Als er lui zijn die kwaad willen lukt ze dat toch wel. Alle investeringen ten spijt.
Maar goed, ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen met aanslagen e.d.
| Originally posted by Djeebie Mensen moeten ook eens een keer ophouden te denken dat er zoiets bestaat als 'absolute veiligheid'. Dat bestaat namelijk niet en zal ook nooit bestaan. Als er lui zijn die kwaad willen lukt ze dat toch wel. Alle investeringen ten spijt. Maar goed, ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen met aanslagen e.d. |
| Originally posted by TranceFool Dat vind ik ook, maar met 1,2 miljard aan beveiligingskosten mag je toch wel iets meer verwachten dan dit vind ik. De vraag is natuurlijk of dit allemaal echt waar is.... |
| Originally posted by Smirnoff En dan zetten ze het nog in de krant ook..... pffff wat een lubberts! |
| Originally posted by BaRTeZ Waarom niet? A. Goede zet van de Sunday Mirror, aandacht en hoogstwaarschijnlijk een goede verkoop van de losse oplage B. Als je zoiets onderzoekt en je geeft de resultaten aan het comit� van de OS, heb je een grote kans dat ze het in de doofpot gooien. Nu weet iedereen er vanaf, en moet de organisatie wel strenger controleren! |
(t'is nog vroeg)
Heb er nog weinig van gezien van de Spelen, alleen dat Boogerd's spelen meteen al in de eerste ronde voorbij was 
Ze hebben wel een waardig kampioen met Bettini 
| Originally posted by BaRTeZ Waarom niet? A. Goede zet van de Sunday Mirror, aandacht en hoogstwaarschijnlijk een goede verkoop van de losse oplage B. Als je zoiets onderzoekt en je geeft de resultaten aan het comit� van de OS, heb je een grote kans dat ze het in de doofpot gooien. Nu weet iedereen er vanaf, en moet de organisatie wel strenger controleren! |
| Originally posted by moogwai Hmmn.. hoor ik hier een student journalistiek |
daar ging leontien 
en inge 
ZILVER!!! PIETERTJE!! 
| Originally posted by Jappio en inge |
| Originally posted by Smirnoff Inge is lelijk ! |
| Originally posted by jp mooi gebit |
Weer een bronzen medaille, dit keer onze judoka Gravenstijn... Nog steeds geen goud, maar goed nieuws is wel dat Van Moorsel waarschijnlijk gewoon op de fiets stapt!
Zal PVDH Nederland zo meteen het eerste goud bezorgen?
Moet hij wel winnen van de look-a-like van Zlatan: Ian Thorpe

ik word een beetje gek van dat eeuwige zilver en brons!!
Inderdaad! Wie brengt ons eens een ander kleur edelmetaal...
Zlatan was iets te sterk voor Pieter!!
| Originally posted by Tim81 Zlatan was iets te sterk voor Pieter!! |
(VDH zwemt bij PSV en groot PSV-aanhanger)
| Originally posted by Blik dat belooft wat bij de komende Ajax - PSV wedstrijden (VDH zwemt bij PSV en groot PSV-aanhanger) |
| Originally posted by Tim81 Weer een bronzen medaille, dit keer onze judoka Gravenstijn... Nog steeds geen goud, maar goed nieuws is wel dat Van Moorsel waarschijnlijk gewoon op de fiets stapt! Zal PVDH Nederland zo meteen het eerste goud bezorgen? Moet hij wel winnen van de look-a-like van Zlatan: Ian Thorpe |
| Originally posted by Jappio uhh ja dat gaat dan trouwens ook om zilver en brons hoor |
| Originally posted by Blik ook? Thorpe heeft goud gewonnen hoor |
Ja hoor, 'ons' eerste goud is binnen...