TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Holland versus Sverige i kvarten
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Laszlo on Jun-24-2004 11:12:

Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag s�ger inte att vi kommer f�rlora men vi kan ju tillochmed vinna...

Kan fr�ken Laszlo r�tta mig d� n�r det �r fel ?

haha

Tja, om du t�nker efter riktigt noga s� s�ger du att vi kommer vinna tv� g�nger.

"Jag s�ger inte att vi kommer f�rlora...". Allts� h�vdar du lite tveksamt att vi kommer vinna.

"...men vi kan ju tillochmed vinna". H�r h�vdar du �n en g�ng, lite tveksamt, att vi kommer vinna.

Eller �r det bara jag som tycker det l�t lite knasigt...hmm...:|

Skit samma

Posted by reveal on Jun-24-2004 11:34:

Re: Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by Laszlo
Eller �r det bara jag som tycker det l�t lite knasigt...hmm...:|

N�d�, det var allt Steve som yrade lite

Posted by montana on Jun-24-2004 12:02:

holland �r ett bra lag, men dom har ett seri�st problem, alla i deras lag har egos like stora som holland sj�lv, och om dom inte sk�rper sig (som dom brukar g�ra type var 4:e/5:e match) s� kommer dom st� d�r och fr�ga sig "vad var det som h�nde nyss"

sverige har problemet �r att vi kommer inte in i matcherna f�rrens typ 20min, det -r d�rf�r det blev som det blev i italien & danmark matchen, och �ven n�r vi har kommit in s� g�r allt �nd� segt �nda tills andra halvlek d� alla bara magiskt vaknar up, sen har vi problemet h�gersidan av v�ran defensiva halfa, �r det bara jag �ller bara sitter det en "kom till denna sida, h�r f�r ni alla chanser"-skylt d�r,
jag kan inte s�ga mycket om v�ran offensiv eftersom jag tytcker dom har sk�tt sig

men vad jag tror, 2-1 sverige

Posted by SteveTranz4ever on Jun-24-2004 13:06:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by reveal
N�d�, det var allt Steve som yrade lite

Ahh mobbing p� h�g niv�

Tror de e ni som letar fel haha

Jag v�gar inte s�ga att vi vinner... men det otroliga kan ju h�nda ocks� att vi vinner... det �r vad jag hoppas p�.... doh

quote:
Originally posted by montana
holland �r ett bra lag, men dom har ett seri�st problem, alla i deras lag har egos like stora som holland sj�lv

Hehe... f�rst�r vad du menar men � andra sidan s� �r ju inte Holland s� himla stort... men � tredje sidan s� skulle man ju inte g� tv�rs �ver p� en kvart s� de f�r v�l anses som stort

Posted by ScuL on Jun-24-2004 13:10:

f�r er information, holland �r 30 mil i l�ngd o lite mer �n 10 mil i bred

Posted by Kongo_kim on Jun-24-2004 16:29:

55-45 till Holland s�ger jag. 60-40 om Holland vore j�mnare.

Bara f�r Mellberg och punktmarkera h�stskallen s�.

Posted by Pjox on Jun-27-2004 01:04:

Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by ScuL
de e kaxigt som fan men du visste du redan hehe.. orange �r nationella f�rgen f�r att kungliga familjen heter oranje i efternamnen

Kan du inte f�rklara det d�r f�r Vizay?
Han v�grar tro mig och f�rs�ker �vertyga mig om att ni facktiskt har orange i er flagga!

Synd att matchen skulle avg�ras p� straf
Lite synd n�r det h�nger lite mer p� tur �n skiklighet (och jag vill inte h�ra n�gra komentarer om den d�r stavningen )

Posted by ScuL on Jun-27-2004 01:06:

vizay.. det e sant.
v�r flagga har r�d/vit/bl� som f�rger.
ibland h�nger det en liten orange 'wimple' till

Posted by Pjox on Jun-27-2004 01:11:

quote:
Originally posted by ScuL
vizay.. det e sant.
v�r flagga har r�d/vit/bl� som f�rger.
ibland h�nger det en liten orange 'wimple' till

Hehe f�rs�kte f�rklara det f�r honom men han lita inte p� mig, inte �nns n�r jag fr�ga mormor (som kommer fr�n samma lilla land som du) :P

Juste, grattis

Posted by Kongo_kim on Jun-27-2004 08:49:

Usch fy fan vad grymt det ska vara. �rligt talat jag tycker vi var klasser b�ttre �n Holland men dom d�r j�vla stolparna verkar vara emot oss.

Posted by dbl on Jun-27-2004 10:37:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Usch fy fan vad grymt det ska vara. �rligt talat jag tycker vi var klasser b�ttre �n Holland men dom d�r j�vla stolparna verkar vara emot oss.

h�ller med... inte r�ttvisst :/

Pages (2): « 1 [2]