TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Holland versus Sverige i kvarten
Pages (2): « 1 [2]
Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag s�ger inte att vi kommer f�rlora men vi kan ju tillochmed vinna... Kan fr�ken Laszlo r�tta mig d� n�r det �r fel ? |

Re: Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten
| Originally posted by Laszlo Eller �r det bara jag som tycker det l�t lite knasigt...hmm...:| |
holland �r ett bra lag, men dom har ett seri�st problem, alla i deras lag har egos like stora som holland sj�lv, och om dom inte sk�rper sig (som dom brukar g�ra type var 4:e/5:e match) s� kommer dom st� d�r och fr�ga sig "vad var det som h�nde nyss"
sverige har problemet �r att vi kommer inte in i matcherna f�rrens typ 20min, det -r d�rf�r det blev som det blev i italien & danmark matchen, och �ven n�r vi har kommit in s� g�r allt �nd� segt �nda tills andra halvlek d� alla bara magiskt vaknar up, sen har vi problemet h�gersidan av v�ran defensiva halfa, �r det bara jag �ller bara sitter det en "kom till denna sida, h�r f�r ni alla chanser"-skylt d�r,
jag kan inte s�ga mycket om v�ran offensiv eftersom jag tytcker dom har sk�tt sig
men vad jag tror, 2-1 sverige
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten
| Originally posted by reveal N�d�, det var allt Steve som yrade lite |
haha
| Originally posted by montana holland �r ett bra lag, men dom har ett seri�st problem, alla i deras lag har egos like stora som holland sj�lv |
f�r er information, holland �r 30 mil i l�ngd o lite mer �n 10 mil i bred 
55-45 till Holland s�ger jag. 60-40 om Holland vore j�mnare.
Bara f�r Mellberg och punktmarkera h�stskallen s�.
Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten
| Originally posted by ScuL de e kaxigt som fan men du visste du redan hehe.. orange �r nationella f�rgen f�r att kungliga familjen heter oranje i efternamnen |

)
vizay.. det e sant.
v�r flagga har r�d/vit/bl� som f�rger.
ibland h�nger det en liten orange 'wimple' till 
| Originally posted by ScuL vizay.. det e sant. v�r flagga har r�d/vit/bl� som f�rger. ibland h�nger det en liten orange 'wimple' till |
Usch fy fan vad grymt det ska vara. �rligt talat jag tycker vi var klasser b�ttre �n Holland men dom d�r j�vla stolparna verkar vara emot oss.
| Originally posted by Kongo_kim Usch fy fan vad grymt det ska vara. �rligt talat jag tycker vi var klasser b�ttre �n Holland men dom d�r j�vla stolparna verkar vara emot oss. |