TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V In Charge gestopt....
Pages (2): « 1 [2]

Posted by AirPole on Jun-26-2004 13:44:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik doe wel ff

"DAAAAAAAAAR MOETTTTTTTT EEEN PIEMEEEL IN DAAR MOET EEN PIEEEMEL INN!!"

*De rest haakt in*

Maar ff serieus... niet echt mijn type (maar dr moet wel een piemel in, red.)

Slet!!!

Glanis is er weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by dj_spare on Jun-26-2004 16:07:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

*De rest haakt in*

"TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE"

"TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE"
"DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE"

Posted by Chicane on Jun-26-2004 17:19:

2 sigaren van 2... JA TWEEEE!!!
TWEEEEEE SIGAREN VAN TWEE!!!
1 IN JE ANUS EN 1 IN JE SNEEEEEEE!!!

Posted by Hitman on Jun-30-2004 07:26:

Re: Re: Marco V In Charge gestopt....

quote:
Originally posted by Hitman
Ik weet hier nog niets van, misschien na het weekend...
wel zuur

Hij mag er nog niets over zeggen

Posted by emre on Jun-30-2004 09:07:

Re: Re: Re: Marco V In Charge gestopt....

quote:
Originally posted by Hitman
Hij mag er nog niets over zeggen

Wanneer wel dan? Ben wel benieuwd waarom er een goed ID&T programma stopt terwijl er zulke troep wordt uitgezonden Fuckin Urban

Posted by Donna on Jul-01-2004 13:23:

Hij kan bij ons terecht op BasicBeats hoor

En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft.
Wat is nog quality aan t hebben van een radioshow op ID&T?

Posted by Hitman on Jul-01-2004 14:07:

quote:
Originally posted by Donna
En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft.

Nee dat zeker niet

Posted by kolkiewolkie on Jul-01-2004 14:39:

quote:

Hangt er vanaf wat jij leuk vind. Lucien Foort zit er bv. nog op, Michel de Hey ook, Armin ook ( ).

Posted by ahp2002 on Jul-01-2004 14:42:

ik had de indruk dat hij zijn radioshow heel speciaal vond, temeer omdat hij daar progressive dingetjes kon draaien die hij vaak niet in sets kwijt kon

Posted by Donna on Jul-01-2004 16:26:

Ik bedoel dat ik ID&T geen kwaliteit meer vind bezitten.
Als ze allemaal zo graag een radioshow willen hebben,hebben ze daar ID&T toch nie voor nodig?

Posted by DjRV on Jul-01-2004 16:33:

quote:
Hij kan bij ons terecht op BasicBeats hoor

Als marco het niet zelf heeft besloten zou het een domme move zijn van ID en Tiet want marco is volgens mij hun best selling artist (zijn platen Godd,Simulated en de Vision serie verkoopt nog steeds uit). En je beste paard van stal wil je wel gunstig stemmen lijkt mij

Posted by Tim81 on Jul-01-2004 17:53:

quote:
Originally posted by DjRV
Als marco het niet zelf heeft besloten zou het een domme move zijn van ID en Tiet want marco is volgens mij hun best selling artist (zijn platen Godd,Simulated en de Vision serie verkoopt nog steeds uit). En je beste paard van stal wil je wel gunstig stemmen lijkt mij

Precies, daarom zou het mij ook verbazen wanneer Marco er mee moet stoppen! Het is toch alleen maar in het belang van ID&piep dat hun 'raspaardjes' Marco V, Johan Gielen, Dana, etc. goed scoren! Armin en Ferry staan toch niet bij 'dat label' onder contract, die zijn alleen goed voor de luistercijfers...

Posted by kolkiewolkie on Jul-01-2004 19:23:

quote:
Originally posted by Tim81
Precies, daarom zou het mij ook verbazen wanneer Marco er mee moet stoppen! Het is toch alleen maar in het belang van ID&piep dat hun 'raspaardjes' Marco V, Johan Gielen, Dana, etc. goed scoren! Armin en Ferry staan toch niet bij 'dat label' onder contract, die zijn alleen goed voor de luistercijfers...

Dat niet alleen, toen ze begonnen (in de ether) was het ook: 'wij hebben shows van ferry, armin, marco etc. etc.'. Nu schrappen ze die ellende weer allemaal . What about the image!

Ik denk dat ik maar weer eens ga moven naar 3fm ofzo, hoor ik iig muziek die ik vrij constant redelijk verteerbaar vind (goed is anders maar dat terzijde).

Posted by Donna on Jul-06-2004 06:26:

Ze zijn hun grenzen toch alweer aan t verleggen,de urban ppl worden nu van belang uh

Posted by Passiva on Jul-06-2004 16:31:

Volgens mij is hij zelf gestopt daar. Armin heeft mij verteld dat hij zelf er niet voor betaald kreeg, dus ik ga ervan uit dat Marco er ook niets voor kreeg. Jammer, maar te begrijpen!

Posted by Disney on Jul-06-2004 17:16:

quote:
After a great year, my 'In Charge' show will no longer be broadcast by ID&T radio. Therefor the playlist posted in the radio section does no longer apply. To be continued...

Niet echt logisch toch om al een mixje te maken en de playlist op je site te zetten om vervolgens je eigen show te cancellen...

Posted by Hitman on Jul-07-2004 09:20:

quote:
Originally posted by Passiva
Volgens mij is hij zelf gestopt daar.

Heb ik al eerder gezegd: neen...
Hij was juist blij met die show. Dit was voor hem een goeie mogelijkheid om platen te draaien die hij wilde.
Z'n site wordt binnenkort helemaal vernieuwd, zou best kunnen dat daar iets dergelijks in verwerkt wordt...

Pages (2): « 1 [2]