TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V In Charge gestopt....
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Ik doe wel ff ![]() "DAAAAAAAAAR MOETTTTTTTT EEEN PIEMEEEL IN DAAR MOET EEN PIEEEMEL INN!!" *De rest haakt in* Maar ff serieus... niet echt mijn type (maar dr moet wel een piemel in, red.) |

| Originally posted by Glaniskanis "DAAAAAAAAAR MOETTTTTTTT EEEN PIEMEEEL IN DAAR MOET EEN PIEEEMEL INN!!" *De rest haakt in* |
2 sigaren van 2... JA TWEEEE!!!
TWEEEEEE SIGAREN VAN TWEE!!!
1 IN JE ANUS EN 1 IN JE SNEEEEEEE!!!
Re: Re: Marco V In Charge gestopt....
| Originally posted by Hitman Ik weet hier nog niets van, misschien na het weekend... wel zuur |
Re: Re: Re: Marco V In Charge gestopt....
| Originally posted by Hitman Hij mag er nog niets over zeggen |
Fuckin Urban
Hij kan bij ons terecht op BasicBeats hoor
En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft.
Wat is nog quality aan t hebben van een radioshow op ID&T?
| Originally posted by Donna En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft. |
| Originally posted by Donna En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft. Wat is nog quality aan t hebben van een radioshow op ID&T? |
).
ik had de indruk dat hij zijn radioshow heel speciaal vond, temeer omdat hij daar progressive dingetjes kon draaien die hij vaak niet in sets kwijt kon
Ik bedoel dat ik ID&T geen kwaliteit meer vind bezitten.
Als ze allemaal zo graag een radioshow willen hebben,hebben ze daar ID&T toch nie voor nodig?
| Originally posted by Donna Hij kan bij ons terecht op BasicBeats hoor ![]() En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft. Wat is nog quality aan t hebben van een radioshow op ID&T? |
| Originally posted by DjRV Als marco het niet zelf heeft besloten zou het een domme move zijn van ID en Tiet want marco is volgens mij hun best selling artist (zijn platen Godd,Simulated en de Vision serie verkoopt nog steeds uit). En je beste paard van stal wil je wel gunstig stemmen lijkt mij |
| Originally posted by Tim81 Precies, daarom zou het mij ook verbazen wanneer Marco er mee moet stoppen! Het is toch alleen maar in het belang van ID&piep dat hun 'raspaardjes' Marco V, Johan Gielen, Dana, etc. goed scoren! Armin en Ferry staan toch niet bij 'dat label' onder contract, die zijn alleen goed voor de luistercijfers... |
. What about the image!
Ze zijn hun grenzen toch alweer aan t verleggen,de urban ppl worden nu van belang uh
Volgens mij is hij zelf gestopt daar. Armin heeft mij verteld dat hij zelf er niet voor betaald kreeg, dus ik ga ervan uit dat Marco er ook niets voor kreeg. Jammer, maar te begrijpen!
| After a great year, my 'In Charge' show will no longer be broadcast by ID&T radio. Therefor the playlist posted in the radio section does no longer apply. To be continued... |
| Originally posted by Passiva Volgens mij is hij zelf gestopt daar. |