TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-party inschrijvingen!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj De meesten ja We zullen anders een aparte tafel maken voor de lonely zieligaards.... |
enough friends! 
| Originally posted by Jasperovitsj De meesten ja We zullen anders een aparte tafel maken voor de lonely zieligaards.... |
mmh mijn enige probleem/vraag is nog hoe dat ik der ga geraken, en dan ook nog ergens midden terug zien te geraken met trein/bus/....
maar ik zie dat dat later nog komt
Voor de rest ziet deze partboy het heeeeeeelemaaal zitten 
Beesje fouweeuuuuuuuuh 
| Originally posted by Nyah Eagle, ik denk dat je me wat verschuldigd bent ![]() Ik heb gisteren vrij gevraagd en twas geen probleem. Dus, ik zal present zijn Johan ook. In de loop van deze week stort ik t geld. |
uiterste betalingsdatum 19 JULI
bij deze vastgelegd 
Okay, das goed om weten 
hmmm ik weet niet zeker of ik kan komen... juist dat weekend zijn er 3 van de 5 mensen op vakantie... Misschien dat er nog op tijd iemand anders getraind is... Maar dat is even afwachten...
betaald 
| Originally posted by TOR betaald |
Ik denk dat benny en ik ook wel komen. Het is alleen nog even puzzelen hoe we daar gaan geraken. Het geld zal ik overmaken zo gauw dat ik betaald ben. Ik wil gerust helpen met de bbq of bij de toog[ik kan tappen
] Ik hoop dat ik niet te laat ben met inschrijven. De examens hebben veel tijd opgeslorpt bij mij. Mijn excuses voor de late respons. Ik hoop dat het een fijn feestje wordt.
Greetz
TatanaGirl
| Originally posted by TatanaGirl Ik hoop dat ik niet te laat ben met inschrijven. De examens hebben veel tijd opgeslorpt bij mij. Mijn excuses voor de late respons. |
Gert van mij weet ge het he 
Gdvd!!!!! Ik heb vandaag mijn uren gehad voor juli en het weekend van de bbq+party moet ik natuurlijk werken
Ik heb al gevraagd voor mijn uren te veranderen maar daar voor moet ik nog wachten tot er op 15juli nog een stagiaire bij komt zo dat ik met haar kan wisselen van uren
Ik ga zeker proberen vrij te krijgen en proberen af te komen want kwil het zeker niet missen!!!Ik zal dus wel maar kunnen betalen tegen 19juli. Die vakantiejobs �
het is goed voor het geld maar voor de rest
P.S. Weten jullie al om hoe laat de voetbal, bbq en party begint?
| Originally posted by FUSyke P.S. Weten jullie al om hoe laat de voetbal, bbq en party begint? |
Kzal er wel bijzijn peisek.
Nu nog steffy meekrijgen
Als ik geen vrij krijg dan zou ik wel nog kunnen komen naar de party maar ik wil zeker ook naar de bbq komen!!!!! En tijdens het eten is het gemakkelijker om met iedereen kennis te maken
Ze moeten mij maar vrij geven anders geef ik mijn ontslag
hihi
^that's the spirit.
met de harde hand op tafel slaan verdomme 
Ik heb et ook geregeld
We zetten een n00b op de drukste avond van de week 
Ik kom zeker naar party, en waarschijnlijk niet naar bbq.
| Originally posted by pooley Nu nog steffy meekrijgen |
| Originally posted by Wildfir3 Don't bother, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn. 1. niet al teveel zin 2. tis me aan de dure kant voor wat het is 3. moet op zaterdag werken 4. speelplein is h����������l vermoeiend (maar des te plezanter) |
| Originally posted by Wildfir3 Don't bother, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn. 1. niet al teveel zin 2. tis me aan de dure kant voor wat het is 3. moet op zaterdag werken 4. speelplein is h����������l vermoeiend (maar des te plezanter) |
Stefke vind flauw doen cool. 
Ach who carez 
2 woorden "steffy": U SUCK