TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Läs min prisbelönta novell om trance
Pages (2): « 1 [2]
verkar vara privata saker ni diskuterar? pm kanske?
| quote: |
| Originally posted by reveal verkar vara privata saker ni diskuterar? pm kanske? |
Mysig novell.. Jag vet exakt hur filmen kommer se ut.. det ska bara vara tyst med lite tågrassel och vindar och sen svag trance i bakgrunden och sen så ska nån bara läsa upp novellen det ska vara en med dov skön röst
Sen när killen vill ha freestylen så ska det vara svinhögt! LOL vilka bilder jag får
Får man vara med på ett hörn
| Originally posted by Dj_ExOn Mysig novell.. Jag vet exakt hur filmen kommer se ut.. det ska bara vara tyst med lite tågrassel och vindar och sen svag trance i bakgrunden och sen så ska nån bara läsa upp novellen det ska vara en med dov skön röst Sen när killen vill ha freestylen så ska det vara svinhögt! LOL vilka bilder jag får Får man vara med på ett hörn |
Bra observation
Jävligt snyggt inflätat var det. Jag blev lixsom kall när jag läste det.
Om det finns någon som känner att den vill läsa mer så finns det...dock inget som jag är lika nöjd med men en del finns iaf... 
jag vill...publicera mera!!1
blir videon av? är den klar? vad händerisch?
| Originally posted by Trancefella blir videon av? är den klar? vad händerisch? |
mindshooter, det var länge sen man träffa på trance freaks som du
skit tungt! ser hela historien framför mig just det där med månen och snöflingorna som sakta dalar ner från himlen.
men mindre bra var nog att johnny dog i slutet om han nu gjorde det, men jag antar det eftersom han vart knivskuren i halsen.
men vad var det killen ville ha?? var det freestylen han ville ha?
| Originally posted by Endre mindshooter, det var länge sen man träffa på trance freaks som du skit tungt! ser hela historien framför mig just det där med månen och snöflingorna som sakta dalar ner från himlen. men mindre bra var nog att johnny dog i slutet om han nu gjorde det, men jag antar det eftersom han vart knivskuren i halsen. men vad var det killen ville ha?? var det freestylen han ville ha? |
Men eftersom Johnny liksom va ett med musiken så kunde han inte ge bort den. Musiken va en del av honom som höll honom vid liv och fick honom att uppskatta livet.
Ok fixade det på stört.... Här är novell nummer 2 som skrevs kort efter och är därför skriven på samma sätt typ. Får se om ni gillar den
Den har juh inte samma handling. Skrev den i 9:an.
Den är skriven ungefär som en musikvideo kan man säga.
Sätt på Veracocha - Carte Blanche för full effekt 
Det var den låten som inspirerade mig till hela novellen typ. ni förstår vilken del av låten som står för vilken del av berättelsen om ni lyssnar 
Ladda här:
En Utmaning
Enjoy 
jag menade alltså, "träffa på" att man , ja, det andra sättet, inte att träffa nån fysiskt i verkligheten.
aja, du skulle ha skrivit mer om kärrtorp, just för att man bor där 

du kanske ska byta ut "freestylen" mot Minidisc:en =)
Originally posted by mindshooter ni förstår vilken del av låten som står för vilken del av berättelsen om ni lyssnar ![]() |
| Originally posted by Endre jag menade alltså, "träffa på" att man , ja, det andra sättet, inte att träffa nån fysiskt i verkligheten. aja, du skulle ha skrivit mer om kärrtorp, just för att man bor där ![]() ![]() ![]() ![]() |

Går på kärrtorps gymnasium..hehe....
Älskar den låten....
uhm, har enbart läst den första nu "avstigning...." inte den andra....ska läsa den snart, (sugen) men Jocke (bror) vill GÄRNA ha datorn, så d blir en kortare kommentar om den första

men först å främst...vaffö måste man ha trance till?
haha...dels kan ja inte läsa me musik på å (speciellt inte TRANCE) möjligtvis långsam instrumentalmusik...å dels så vet ja inte om ja tycker de passar me trance till, men jaja. hade iaf helt tyst!
Väldigt bra skrivet alltså....
*dum som man e fatta ja inte att d var cd'n han ville ha å att killen inte ville ge ifrån sig den för han var ett me musiken, men novellen blev bara bättre när ja fatta d med 
uhm....kändes lite självupplevd på nåt vis. e den ju inte, hehe, eftersom du lever Mind

Otroligt verklig iaf... var den....Bra skrivet!!!!!!
Förstår att du fick pris för den!
Jag vann EN GÅNG för lääääänge sen, åttan eller nian
en uppsats på skolan me... men då var d för FN... (Förenta Nationerna) liksom...uhmma...eh..eller, mja nåt i den stilen...
den ska vi INTE publicera. hohoooo
ska läsa den senare "utmaning" en annan dag
får suga på karamellen

| Originally posted by Glorie men först å främst...vaffö måste man ha trance till? haha...dels kan ja inte läsa me musik på å (speciellt inte TRANCE) möjligtvis långsam instrumentalmusik...å dels så vet ja inte om ja tycker de passar me trance till, men jaja. hade iaf helt tyst!*dum som man e fatta ja inte att d var cd'n han ville ha å att killen inte ville ge ifrån sig den för han var ett me musiken, men novellen blev bara bättre när ja fatta d med ![]() |

*nästan ett år efter*
jo.. det skulle man väll kunna säga? 
riktigt nice berättelse mind! 
önskar man kunde dela med sig min lilla berättelse.. men den kanske är lite för personlig än? isf är jag tvungen att ändra namn osv, glorie har redan läst den och en hel del kompisar 
bara fått komplimanger som du 
filmatiseringen ej klar än? 
| Originally posted by Dioxys filmatiseringen ej klar än? |