TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Meeting III (Limburg)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Beta Meeting III (Limburg)
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X niet aanwezig ... ma 7 of 8 juli would be just fine |
Re: Beta Meeting III (Limburg)
| Originally posted by Nyah Buoyant heeft nog examens tot 8 juli... |
| Originally posted by Nyah Buoyant heeft nog examens tot 8 juli... |
... kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x
Re: Re: Beta Meeting III (Limburg)
| Originally posted by DeSpErAtOs-X niet aanwezig it is dan ... kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x |
Re: Re: Beta Meeting III (Limburg)
| Originally posted by DeSpErAtOs-X kzit vanaf 6.30h den 9de opt vliegtuig duz :x |
Re: Re: Re: Beta Meeting III (Limburg)
| Originally posted by Nyah en gij klaagt? waar gaat de reis naar toe? wast kreta? |
, ma et is met ouders e
| Originally posted by Nyah Voor wie past 9 juli ? |
Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken.
Kwestie van iets geregeld te krijgen... 
Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli?
Wie kan dan komen en wat gaan we doen?
Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van.
Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt 
| Originally posted by Nyah Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken. Kwestie van iets geregeld te krijgen... ![]() Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli? Wie kan dan komen en wat gaan we doen? Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van. Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik kan niet komen, maar ik zal aan jullie denken als jullie in de regen en de wind op dat terrasje zitten! |
| Originally posted by Nyah Zoooo... Beta's uit limburg en omstreken. Kwestie van iets geregeld te krijgen... ![]() Gaat er een derde meeting komen? Op 9 juli? Wie kan dan komen en wat gaan we doen? Als we de knoop ni doorhakken, komt t er ni van. Ma soit, dan ga ik gewoon met zehra een terrasje doen in Hasselt |
vrijdag hasselt dan? dan ga ik vandaag bellen voor tickets voor sasha en halen we die ook ff af eh
| Originally posted by Zehra sgoeie vrijdag hasselt dan? dan ga ik vandaag bellen voor tickets voor sasha en halen we die ook ff af eh |
ik zal u straks bellen
| Originally posted by Nyah 20 juli was dat van Sasha he. ik kom mee, es vragen aan monika of ze meewil ik zal u straks bellen |

en vraag me nie welke films deze week zijn uitgekomen eh
want hoor dat al de ganse week aan de telefoon
dan leid ik u hier rond
'
| Originally posted by Nyah 20 juli was dat van Sasha he. |
| Originally posted by Zehra vrijdag hasselt dan? |
mag de rest nu ook nog mee dames? of doen jullie liever wat chitchat onder jullie 2tjes?
voor een terrasje ben ik altijd te vinden, zet da fris pintje ma klaar
me needs relaxation 
tuurlijk moogt ge mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd 
Bah vrijdag ben ik weg 
Nu ja, liever Spanje eigenlijk 
| Originally posted by Nyah tuurlijk moogt ge mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd |
| Originally posted by Nyah ik meen dat benny om 2u in diepenbeek is voor zijn proclamatie... hoe laat spreken we af in hasselt? |
| Originally posted by CygnusX 2u ja, maar met mij hoef je geen rekening te houden, want ik heb geen flauw idee hoe lang die proclamatie gaat duren. |
das inderdaad op het middelbaar zo, int hoger een chance nimeer.
En da zou zeker ni pakken bij de meeste studenten 
| Originally posted by pooley das inderdaad op het middelbaar zo, int hoger een chance nimeer. En da zou zeker ni pakken bij de meeste studenten |
merci e mannekes, afspreken juist den dag voor het bouwverlof.
way to go. pffff, ik amuseer me wel op men werk dan ze 
| Originally posted by djcresto heb vorige week een proclamatie meegemaakt van 2 uur en een kwartier, dan nog van een katholieke school zodat er nog een leuk bezinningsmoment in zat, very cool................ NOT!!! |