TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sport: Tour de France 2004
Pages (3): « 1 [2] 3 »
knipper de knip
Ik weet niet naar welke etappe jij hebt gekeken vandaag.... maar ik heb gewoon de proloog gevolgd 
http://teletekst.nos.nl/gif/865-01.html
hmm, wazig.. klikte op de proloog van vandaag.. effe aanpassen dan maar
Vandaag maar meteen sprinten.... Pettachi (valt niks mee te verdienen bij de bookmakers
)! Misschien krijgen we wel een kopgroep met een Nederlander voorin?!
Er zullen uiteraard een paar Belgen proberen vooruit te rijden in hun eigen landje. Of zal Tom Boonen vandaag de gele trui pakken (m.b.v. bonificatieseconden)?!
Geen Pettachi! Het is dus nog spannender als de formule 1 
Kirsipuu voor Mc Ewen...
http://teletekst.nos.nl/gif/865-01.html
Tom Boonen
Lekker weertje trouwens ook voor de mannen...
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Pfffffffffff fietsen wordt je moe van! En van het kijken ook |

| Originally posted by Tim81 Kirsipuu voor Mc Ewen... http://teletekst.nos.nl/gif/865-01.html Tom Boonen Lekker weertje trouwens ook voor de mannen... |
| Originally posted by DJ Bazz Petacchi en Boonen zullen de bergen niet over komen, en Cipollini en Zabel missen beiden de vorm die ze vroeger wel hadden verwacht ik. |
| Originally posted by Eagle` Petacchi kwam bergen oa mortirollo over de voorbije giro, echt wel ander bergjes dan wat ze nu maar in de tour achter de kiezen krijgen hoor Ow en zabel heeft geen miner vorm, zen explosinetiviteit is gewoon afgebot, ie is een jaartje ouder weet je wel ...net als chipo. |
En weer geen Petacchi!
Relaxte valpartijen vandaag 
| Originally posted by DJ Bazz volgens mij heeft petacchi nog nooit Parijs gehaald. vermindering van explosiviteit of vorm...ik denk dat dat beide op hetzelfde neerkomt |
Tour de "TRANCE" lijkt me ook wel een keer wat 
Armstrong al weer in het geel, tis toch een fenomeen die Armstrong.
| Originally posted by Chicane Relaxte valpartijen eergisteren |
| Originally posted by Chicane Relaxte valpartijen gisteren |
| Originally posted by Chicane Relaxte valpartijen vandaag |
Ploegentijdrid r0xx, heb ik ook een paar keer mogen doen toen ik nog actief dat zadel besteeg 
Was echt een prachtig mooie wedstrijd gister, veel ploegen stelden teleur.. Spanjaarden heer en meester van deze discipline. Rabo ook netjes op 6 ondanks de val van hun kopman (buiten beeld helaas). Ulli weer flinke rotschop gehad met achterstand.
Waar is Beloki eigenlijk gebleven, die was vorig jaar de enige die Armstrong van het geel kon houden, tot hij viel
Nu we het er toch over hebben, waar is heel het Once team gebleven?!!
| Originally posted by MennoB Waar is Beloki eigenlijk gebleven, die was vorig jaar de enige die Armstrong van het geel kon houden, tot hij viel Nu we het er toch over hebben, waar is heel het Once team gebleven?!! |
| Originally posted by Jappio gast, volg jij t wielrennen een beetje? |
Maar waar zijn hun dan gebleven, is Once er mee gestopt/niet gekwalificeerd ofzo?
| Originally posted by MennoB Maar waar zijn hun dan gebleven, is Once er mee gestopt/niet gekwalificeerd ofzo? |
Leuk einde van de etappe vandaag. Je zag gewoon dat ze stuk zaten en dan moeten ze nog sprinten voor de winst... Verdiende winnaar trouwens
(O'Grady)
En ener van een onbekende Fransman (was wel de Frans Kampioen, maar goed
) heeft de gele trui gepakt vandaag.
Hij heeft nu ruim 9 minuten voorsprong op Armstrong, ben benieuwd hoe lang hij dit vol gaat houden.
| Originally posted by moogwai En ener van een onbekende Fransman (was wel de Frans Kampioen, maar goed ) heeft de gele trui gepakt vandaag.Hij heeft nu ruim 9 minuten voorsprong op Armstrong, ben benieuwd hoe lang hij dit vol gaat houden. |