TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sport: Tour de France 2004
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Chicane on Jul-03-2004 17:51:

knipper de knip

Posted by Tim81 on Jul-03-2004 17:57:

Ik weet niet naar welke etappe jij hebt gekeken vandaag.... maar ik heb gewoon de proloog gevolgd

http://teletekst.nos.nl/gif/865-01.html

Posted by Chicane on Jul-03-2004 18:05:

hmm, wazig.. klikte op de proloog van vandaag.. effe aanpassen dan maar

Posted by Tim81 on Jul-04-2004 09:34:

Vandaag maar meteen sprinten.... Pettachi (valt niks mee te verdienen bij de bookmakers )! Misschien krijgen we wel een kopgroep met een Nederlander voorin?!
Er zullen uiteraard een paar Belgen proberen vooruit te rijden in hun eigen landje. Of zal Tom Boonen vandaag de gele trui pakken (m.b.v. bonificatieseconden)?!

Posted by moogwai on Jul-04-2004 16:12:

Geen Pettachi! Het is dus nog spannender als de formule 1

Posted by Tim81 on Jul-04-2004 16:42:

Kirsipuu voor Mc Ewen...

Tom Boonen

Lekker weertje trouwens ook voor de mannen...

Posted by Jappio on Jul-04-2004 20:24:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Pfffffffffff fietsen wordt je moe van! En van het kijken ook

hahaha ik heb die verhalen ook gehoord lex

ga me nu op de tour richten, was dit weekeind weg dus heb er nog nix van meegekregen, zag dat ik cancellara in ieder geval in mn team had

Posted by Eagle` on Jul-04-2004 21:30:

quote:
Originally posted by Tim81
Kirsipuu voor Mc Ewen...

Tom Boonen

Lekker weertje trouwens ook voor de mannen...

ketting was van zen versnellingsapparaat geslagen, ik zeg het je Boonen wint zeker minstens een rit

Posted by Eagle` on Jul-04-2004 21:34:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
Petacchi en Boonen zullen de bergen niet over komen, en Cipollini en Zabel missen beiden de vorm die ze vroeger wel hadden verwacht ik.

Petacchi kwam bergen oa mortirollo over de voorbije giro, echt wel ander bergjes dan wat ze nu maar in de tour achter de kiezen krijgen hoor

Ow en zabel heeft geen miner vorm, zen explosinetiviteit is gewoon afgebot, ie is een jaartje ouder weet je wel ...net als chipo.

Posted by DJ Bazz on Jul-05-2004 08:48:

quote:
Originally posted by Eagle`
Petacchi kwam bergen oa mortirollo over de voorbije giro, echt wel ander bergjes dan wat ze nu maar in de tour achter de kiezen krijgen hoor

Ow en zabel heeft geen miner vorm, zen explosinetiviteit is gewoon afgebot, ie is een jaartje ouder weet je wel ...net als chipo.

volgens mij heeft petacchi nog nooit Parijs gehaald.

vermindering van explosiviteit of vorm...ik denk dat dat beide op hetzelfde neerkomt

Posted by Tim81 on Jul-05-2004 20:41:

En weer geen Petacchi!

Posted by Chicane on Jul-05-2004 21:27:

Relaxte valpartijen vandaag

Posted by Eagle` on Jul-06-2004 20:50:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
volgens mij heeft petacchi nog nooit Parijs gehaald.

vermindering van explosiviteit of vorm...ik denk dat dat beide op hetzelfde neerkomt

!Oneens Bekijk uitslag van vandaag Zabel was 2de maar heeft niet meer de snelheid van vroeger, ie mist da tikkeltje zuivere snelheid om sprint te winnen. Heeft niks met mindere vorm te maken

Posted by Smirnoff on Jul-06-2004 21:14:

Tour de "TRANCE" lijkt me ook wel een keer wat

Posted by MaGiK54 on Jul-07-2004 18:37:

Armstrong al weer in het geel, tis toch een fenomeen die Armstrong.

Posted by moogwai on Jul-07-2004 18:40:

quote:
Originally posted by Chicane
Relaxte valpartijen eergisteren

quote:
Relaxte valpartijen gisteren

quote:
Relaxte valpartijen vandaag

Zo, het was weer genieten

Posted by Chicane on Jul-08-2004 07:35:

Ploegentijdrid r0xx, heb ik ook een paar keer mogen doen toen ik nog actief dat zadel besteeg

Was echt een prachtig mooie wedstrijd gister, veel ploegen stelden teleur.. Spanjaarden heer en meester van deze discipline. Rabo ook netjes op 6 ondanks de val van hun kopman (buiten beeld helaas). Ulli weer flinke rotschop gehad met achterstand.

Posted by MennoB on Jul-08-2004 08:48:

Waar is Beloki eigenlijk gebleven, die was vorig jaar de enige die Armstrong van het geel kon houden, tot hij viel

Nu we het er toch over hebben, waar is heel het Once team gebleven?!!

Posted by Jappio on Jul-08-2004 08:51:

quote:
Originally posted by MennoB
Waar is Beloki eigenlijk gebleven, die was vorig jaar de enige die Armstrong van het geel kon houden, tot hij viel

Nu we het er toch over hebben, waar is heel het Once team gebleven?!!

gast, volg jij t wielrennen een beetje?

Posted by MennoB on Jul-08-2004 08:52:

quote:
Originally posted by Jappio
gast, volg jij t wielrennen een beetje?

Alleen de tour

Posted by MennoB on Jul-08-2004 08:55:

Maar waar zijn hun dan gebleven, is Once er mee gestopt/niet gekwalificeerd ofzo?

Posted by Blik on Jul-08-2004 16:23:

quote:
Originally posted by MennoB
Maar waar zijn hun dan gebleven, is Once er mee gestopt/niet gekwalificeerd ofzo?

sponsor is ermee gekapt, nieuwe sponsor is Illes Balears

Posted by HiGH_NrG on Jul-08-2004 16:27:

Leuk einde van de etappe vandaag. Je zag gewoon dat ze stuk zaten en dan moeten ze nog sprinten voor de winst... Verdiende winnaar trouwens (O'Grady)

Posted by moogwai on Jul-08-2004 16:34:

En ener van een onbekende Fransman (was wel de Frans Kampioen, maar goed ) heeft de gele trui gepakt vandaag.
Hij heeft nu ruim 9 minuten voorsprong op Armstrong, ben benieuwd hoe lang hij dit vol gaat houden.

Posted by HiGH_NrG on Jul-08-2004 16:41:

quote:
Originally posted by moogwai
En ener van een onbekende Fransman (was wel de Frans Kampioen, maar goed ) heeft de gele trui gepakt vandaag.
Hij heeft nu ruim 9 minuten voorsprong op Armstrong, ben benieuwd hoe lang hij dit vol gaat houden.

Het lijkt mij dat hij in de gele trui rijdt tot na de eerste serieuze bergetappe...

Pages (3): « 1 [2] 3 »