TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meer over ID&T
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Donna on Jul-06-2004 14:58:

whahah wtf?!:P

Posted by Three 'O Three on Jul-06-2004 14:59:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
dat denk ik over een aantal mensen hier op het forum (ik noem een "Daveje") maar dus absoluut niet bij Tim

Bedoel je mij?

Posted by AirPole on Jul-06-2004 15:14:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Bedoel je mij?

Nee, Bram bedoelt een member die recent geregistreerd is hierzo, een of andere 'Daveje'. Kijk maar eens in de laatste pagina's van de 'Gefeliciteerd Freezel' thread....

Kijk anders hier maar ff

Posted by jp on Jul-06-2004 15:22:

Het feit dat ik afgelopen vrijdagavond op het ID&T kantoor een lekker koud biertje kreeg aangeboden heeft natuurlijk ook geholpen...

Posted by Donna on Jul-06-2004 15:24:

jah natuurlijk bedoeld ie jou:P

Posted by Three 'O Three on Jul-06-2004 16:57:

quote:
Originally posted by Donna
jah natuurlijk bedoeld ie jou:P

Ik maak idd wel vaak nutteloze posts, dus het kan wel kloppen

Posted by Dj Lex on Jul-06-2004 17:47:

LOL!

Posted by tijs08 on Jul-06-2004 17:55:

quote:
Originally posted by Dj Lex
LOL!

Posted by AirPole on Jul-06-2004 18:05:

Wordt dit nou net zoon draadje als die van 'Gefeliciteerd Freezel' ??

(+1) Yep, I'm a spam whore baby....

Posted by jp on Jul-06-2004 18:14:

*watches the delete button*

@TZ: het is Paul van Dyk, niet Dijk...

Posted by Jappio on Jul-06-2004 18:19:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Wordt dit nou net zoon draadje als die van 'Gefeliciteerd Freezel' ??

(+1) Yep, I'm a spam whore baby....

denk niet dat een hoer als jij wat geld binnen haalt

Posted by AirPole on Jul-06-2004 18:28:

Sad

@ JP: ja ik weet t, kom altijd weer in de war

@ Jappio: ach, het was toch nooit mijn eerste optie voor de toekomst als t op werken aankwam... Zucht, nouja... Dan moet ik maar weer iets anders zoeken

Posted by Donna on Jul-06-2004 18:41:

waar staat paul van dijk?

Posted by Partyhardy! on Jul-06-2004 19:00:

quote:
Nee, Bram bedoelt ......

Bram bedoeld???????????????????? Nou moet je op gaan passen gozer!

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Bedoel je mij?

Posted by basvh on Jul-06-2004 19:21:

quote:
ik vind hem zo'n arrogante kop et cetera hebben

jop mee eens, maar de heer b bout en de heer r veenboer hebben er dan zo 1 + dito porsche!
En trouwens sprak jij niet ooit over vooroordelen?! misschien is tie als je met hem praat helemaal niet zo arrogant.

snuggle je probeert weer erg leuk in je straatje te lullen, kijk maar eens naar jouw held sasha. Ik denk niet dat zijn belasting aangifte in de �underground� regionen zit. Hij zit ook gewoon zijn zakken te vullen, net zoals id-t. Id-t doet het met grootschalige feesten, sasha met prog. So what�s the difference.

Als je naar die 2 filmjes kijkt kan je niet anders zeggen dat er iemand praat die heel wat in zijn bovenkamer heeft zitten. Door heel hard werken, jeugdige bluf en wat geluk zijn ze doorgebroken en hebben ze heel wat voor Nederland betekend! Allom respect.

dit bovenste wil niet zeggen dat ik een id-t fan ben, dat zker niet. Maar heb zeker respect voor de dingen die ze hebben opgebouwd in het verleden en de decoraties,licht en geluid die ze op huidige feesten vertonen. qua die dingen zijn ze op eenzame hoogte samen met q dance!

Posted by AirPole on Jul-06-2004 19:24:

quote:

En waar slaat dit opeens op? Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd???

Laat t me ff weten, ben me van geen kwaad bewust namelijk....

Posted by jp on Jul-06-2004 19:37:

quote:
Originally posted by Donna
waar staat paul van dijk?

Het stond in z'n sig maar het is al gecorrigeerd

Posted by Three 'O Three on Jul-06-2004 20:37:

quote:
En waar slaat dit opeens op? Wat heb ik nou weer verkeerd gezegd???

Laat t me ff weten, ben me van geen kwaad bewust namelijk....

Je gaat mensen toch niet voor "Bram" uitschelden?? Doe normaal man!

Posted by AirPole on Jul-06-2004 20:47:

quote:

Ow ik zie t nu pas! IK d8 dat die post waarin je Daveje noemt gepost was door Snuggle! Sorry, sorry sorry

Let weer es niet op met me lamme hoofd...

Hoef ik nu niet meer op te passen?

Cheers!

Posted by SnuggLe on Jul-07-2004 06:25:

quote:
Originally posted by basvh
jop mee eens, maar de heer b bout en de heer r veenboer hebben er dan zo 1 + dito porsche!
En trouwens sprak jij niet ooit over vooroordelen?! misschien is tie als je met hem praat helemaal niet zo arrogant.

snuggle je probeert weer erg leuk in je straatje te lullen, kijk maar eens naar jouw held sasha. Ik denk niet dat zijn belasting aangifte in de �underground� regionen zit. Hij zit ook gewoon zijn zakken te vullen, net zoals id-t. Id-t doet het met grootschalige feesten, sasha met prog. So what�s the difference.

Als je naar die 2 filmjes kijkt kan je niet anders zeggen dat er iemand praat die heel wat in zijn bovenkamer heeft zitten. Door heel hard werken, jeugdige bluf en wat geluk zijn ze doorgebroken en hebben ze heel wat voor Nederland betekend! Allom respect.

dit bovenste wil niet zeggen dat ik een id-t fan ben, dat zker niet. Maar heb zeker respect voor de dingen die ze hebben opgebouwd in het verleden en de decoraties,licht en geluid die ze op huidige feesten vertonen. qua die dingen zijn ze op eenzame hoogte samen met q dance!

Vooroordelen? Geen idee, zal er vast wel een keer over gehad hebben.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat Sasha dik underground is? Hebben we het daarover dan??? Over underground? En TUURLIJK zou het kunnen dat hij helemaal nie zo arrogant is als je met hem praat, klopt ook helemaal. Maar dat beweer ik toch ook helemaal niet! Ik heb al 20x gezegd dat ik niet weet waar dat gevoel vandaan komt, dat ik geen idee heb. Its just a feeling, heb jij dat nooit dan?

En ik weet ook dat hij heel wat in zijn mars heeft (maar ok, ik heb ook heel wat in mijn mars als ik 10.000.000 euro heb overigens, dat terzijde) en dat hij heel wat op heeft gebouwd. Dat heb ik nou al 5x gezegd in deze thread�.. dat is niets �in je straatje lullen�. Dus ik weet niet wat je nou allemaal lult Kolkie, maar ik zeg hetzelfde als jij doet�.

Posted by MaGiK54 on Jul-07-2004 07:41:

quote:
Originally posted by SnuggLe
dat is niets �in je straatje lullen�. Dus ik weet niet wat je nou allemaal lult Kolkie, maar ik zeg hetzelfde als jij doet�.

Snug het is Basvh die dit heeft gezegd. Kan me de verwarring begrijpen Basvh heeft op dit moment dezelfe avator als Kolkie

Posted by SnuggLe on Jul-07-2004 08:12:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Snug het is Basvh die dit heeft gezegd. Kan me de verwarring begrijpen Basvh heeft op dit moment dezelfe avator als Kolkie

Sorry Kolkie, kusje dan!
Basvh, lange apekop!

Posted by Partyhardy! on Jul-07-2004 10:08:

quote:

Je kan ook ergens voor STAAN en wel geld verdienen. Neem een Awakenings Festival

quote:
Dat weet ik en dat doe ik ook. Tuurlijk, ik geef je daar geen ongelijk in. Maar toch mag daar best over gepraat/gediscussieerd worden? Monumental is ook gemaakt om geld te verdienen, maar die doen het ook anders.

Grappig is dat maten van me Monumental toch ook weer erg commercieel vinden omdat ze bijvoorbeeld nu pas sinds een tijdje minimal programmeren terwijl ze echt vooruitstrevend geweest waren wanneer ze dit jaren geleden al gedaan hadden toen het nog geen hype was.
Tevens vond ik die beuk tent echt nergens over gaan afgelopen Awake Festival en die was wel de hele dag door het beste gevuld dus dat is wat Nederland nu eenmaal wil; harder, hardst en dus zet Monumental die beuk tent neer...

Posted by Donna on Jul-07-2004 10:13:

jullie moeten gewoon allemaal je bek houden!

Posted by SnuggLe on Jul-07-2004 10:42:

quote:
Grappig is dat maten van me Monumental toch ook weer erg commercieel vinden omdat ze bijvoorbeeld nu pas sinds een tijdje minimal programmeren terwijl ze echt vooruitstrevend geweest waren wanneer ze dit jaren geleden al gedaan hadden toen het nog geen hype was.
Tevens vond ik die beuk tent echt nergens over gaan afgelopen Awake Festival en die was wel de hele dag door het beste gevuld dus dat is wat Nederland nu eenmaal wil; harder, hardst en dus zet Monumental die beuk tent neer...

Heb je ook helemaal gelijk in hoor, dat ontken ik niet. Commercieel is veel breder en iedereen interpreteerd dat anders, d'r is geen 1 definitie die alles samenvat. Vooruitstrevend, commercieel, ethisch etc etc....dit is een discussie die toch nooit te 'winnen' valt, zoals ik al zei. Veel dingen zijn ontzettend subjectief.

Moraal van het verhaal: gewoon lekker je eigen feestjes uit blijven kiezen en verder fuck de rest....niet dan?

Pages (3): « 1 [2] 3 »