TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט'רד החתימות - Post yours
Pages (2): « 1 [2]
אם אני לא טועה רומן עשה לי את החתימה
אני מדבר על קיו פיקסל
בכל אופן... למישהו בא להעלות לי אותה לאנשהו
אין לי כוח להתברברויות עם זה עכשיו
החתימה שלו פצצה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם אני לא טועה רומן עשה לי את החתימה אני מדבר על קיו פיקסל בכל אופן... למישהו בא להעלות לי אותה לאנשהו אין לי כוח להתברברויות עם זה עכשיו |
תודה רבה לאחי הצעיר יהודה שהעלה לי את החתימה לאוויר...
הנה היא כמו שאתם יכולים לראות
ותודה לרומן שהכין אותה מלפני איזה 6-8 שנים ככה 
יפה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ותודה לרומן שהכין אותה מלפני איזה 6-8 שנים ככה |
| quote: |
Originally posted by Flotser אני זוכר גם היה לך את האווטר הזה עם הברק הסגול הזה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter תודה רבה לאחי הצעיר יהודה שהעלה לי את החתימה לאוויר... |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs יהודה, אה ? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter פשששש איזה זכרון אני זוכר היה את זה גם ל Dj_Moriano אם אתה זוכר אותו... זה היה פשוט מתי שלא היה לי מה לשים שם... ממש בהתחלה... אז שמתי משהו מהאפשרויות שיש לאתר הזה להציע ואז הבאתי כבר את הסמל של איי אל טי איי... כבוד! |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik 2. הכנתי אוואטאר חדש ל ILTA סתכל על שלי |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ראיתי את האווטר שלך... אני עדיין חושב שאני ידבוק בשלי... |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik ייבוש |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.