TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט'רד החתימות - Post yours
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Hell_Copter on Jul-16-2004 11:18:

אם אני לא טועה רומן עשה לי את החתימה
אני מדבר על קיו פיקסל

בכל אופן... למישהו בא להעלות לי אותה לאנשהו
אין לי כוח להתברברויות עם זה עכשיו


Posted by yaman on Jul-16-2004 11:54:

החתימה שלו פצצה


Posted by Elior on Jul-16-2004 12:16:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אני לא טועה רומן עשה לי את החתימה
אני מדבר על קיו פיקסל

בכל אופן... למישהו בא להעלות לי אותה לאנשהו
אין לי כוח להתברברויות עם זה עכשיו


שלח אני יעלה...


Posted by Hell_Copter on Jul-16-2004 12:26:

תודה רבה לאחי הצעיר יהודה שהעלה לי את החתימה לאוויר...


הנה היא כמו שאתם יכולים לראות

ותודה לרומן שהכין אותה מלפני איזה 6-8 שנים ככה


Posted by yaman on Jul-16-2004 12:28:

יפה


Posted by Flotser on Jul-16-2004 12:32:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ותודה לרומן שהכין אותה מלפני איזה 6-8 שנים ככה




אני זוכר גם היה לך את האווטר הזה עם הברק הסגול הזה


Posted by Hell_Copter on Jul-16-2004 12:36:

quote:
Originally posted by Flotser


אני זוכר גם היה לך את האווטר הזה עם הברק הסגול הזה


פשששש איזה זכרון

אני זוכר היה את זה גם ל
Dj_Moriano
אם אתה זוכר אותו...

זה היה פשוט מתי שלא היה לי מה לשים שם... ממש בהתחלה... אז שמתי משהו מהאפשרויות שיש לאתר הזה להציע
ואז הבאתי כבר את הסמל של איי אל טי איי... כבוד!


Posted by Elior on Jul-16-2004 13:15:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תודה רבה לאחי הצעיר יהודה שהעלה לי את החתימה לאוויר...


יהודה, אה ?


Posted by Hell_Copter on Jul-16-2004 13:45:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
יהודה, אה ?


נו כן... אתה לא מכיר את השיר
אחי הצעיר יהודה,
האם אתה יודע, האם אתה שומע....


Posted by eXeTik on Jul-16-2004 15:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
פשששש איזה זכרון

אני זוכר היה את זה גם ל
Dj_Moriano
אם אתה זוכר אותו...

זה היה פשוט מתי שלא היה לי מה לשים שם... ממש בהתחלה... אז שמתי משהו מהאפשרויות שיש לאתר הזה להציע
ואז הבאתי כבר את הסמל של איי אל טי איי... כבוד!


1.
אם כבר מדברים, איפה נעלם
Dj Moriano

2.
הכנתי אוואטאר חדש ל
ILTA
סתכל על שלי


Posted by Hell_Copter on Jul-16-2004 15:33:

quote:
Originally posted by eXeTik
2.
הכנתי אוואטאר חדש ל
ILTA
סתכל על שלי


ראיתי את האווטר שלך...
אני עדיין חושב שאני ידבוק בשלי...


Posted by eXeTik on Jul-16-2004 16:38:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראיתי את האווטר שלך...
אני עדיין חושב שאני ידבוק בשלי...


ייבוש


Posted by Hell_Copter on Jul-16-2004 17:13:

quote:
Originally posted by eXeTik
ייבוש


עם כל הכבוד... ויש כבוד...
אני באמת שיותר מבסוט על הזה שיש לי עכשיו
גם בשורה שכותבים את האתרים יש את הסמל הזה... רק ששם זה טי איי ולא איי אל טי איי


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.