TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sensation black ikväll
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Jag ger tummen upp för lite uppande så de e bara å uppa på till min upload för nu e ftpn uppe
Hupp hupp / Steve
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag ger tummen upp för lite uppande så de e bara å uppa på till min upload för nu e ftpn uppe Hupp hupp / Steve |
| Originally posted by M1cro5lave Biomehanika var klart grym. Men Pavo var också riktigt bra när han kom igång. Orkade inte vara uppe längre än 04:20 så jag missade en del av det sista... var det något att rekommendera? |
Dj Luna var däremot inget vidare, har aldrig tyckt om honom och hans set var urkass. |
*letar febrilt efter Biomehanikas set* |
Tack ShyTrance!
Såja nu har jag lyssnat in mig på "Yoougiis" set, mnjae lite för hårt för min del..
men jag hittade två godbitar iallafall.
07:01->
33:04->
Edit: mumms 30:00-> var ju nice också..
| Originally posted by sipowitz men jag hittade två godbitar iallafall. 07:01-> yoji biomehanika - hardstyle disco (original mix) 33:04-> Eurotrash - Get Up, Get Down (Yoji Biomehanika Remix) Edit: mumms 30:00-> var ju nice också.. |
Får nog ändra mig igen :-)
Faen detta var ju RIKTIGT nice set, när yooggi väl upptäckte att han hade glömt diskanterna i låtarna och la på lite såna låtar så blev det redigt bra ;-)
Setet växer på en så att säga. Men fortfarande lite för "bas-skrikigt" på vissa ställen, om nu någon förstår vad det uttrycket betyder.
bass är god

*lyssnar på biomehanika*

en japan med skäggväxt! 
wow promos set är hur fet som helst

| Originally posted by ShyTrance wow promos set är hur fet som helst |
Nån som har adress till Steve´s ftp , har inte den här....=)
Originally posted by ScuL ![]() |
denna bild är inte ens från Sensation.
de är inte uppe än tyvärr...
ville bara visa hur Yoji vanligtvis ser ut 
haha... ser ju hel kaxig ut ju 
Yoji på Sensation Black

Och en av sin fans 

| Originally posted by ScuL Yoji på Sensation Black ![]() Och en av sin fans ![]() |
He has beautiful eyes
Yoji ser ju riktigt läskig ut. Skulle inte vilja möta honom i en mörk gränd.. Eller jo förresten. Man kanske kan tigga till sig nå feta promo's då 
Hehe... Smink-Olga in da house...
Skulle bara säga att det var väldigt bra IRL =)
nån som vill uppa megamixen
jag kan göra det.
kolla /upload/by scul
-edit-
verkar som steve's är down?