TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-voetbal!
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Kaidreas on Jul-16-2004 15:08:

ik ben juist beginnen trainen met een club.
dus van mij moet ge nie veel verwachten, want de trainingen zijn zwaar.

Posted by Gladius on Jul-16-2004 16:50:

Ik voetbal van m'n 11 jaar, altijd bij dezelfde club gespeeld. Geen al te hoog niveau, maar ik ben dan ook niet al te goed, zit dus wel lekker op m'n plaats (= bij de reserven, eerste ploeg ben ik niet (nog) niet goed genoeg voor).
Amai alsek da hier zo lees zal er wel op een hoog niveau gevoetbald worden !

Posted by Buoyant on Jul-16-2004 17:17:

ik voetbal ook al vanaf zo rap als ze u ergens toelaten bij een clubke, 5 of 6 jaar ofzo. Bij de duivelkes was ik nog een lean mean killing machine, maar das er in de loop van de jaren een beetje vanaf gegaan

Nu speel ik bij de reserven, ergens omdak nie echt goe genoeg ben en eigelijk ook geen zin om de eerste ploeg te staan omda de sfeer daar nie echt leuk is en omda ge dan ook te veel moet trainen naar mijn goesting .

Dus voetbal ervaring zat, tzou mooi zijn als er da dan ook nog es uitkwam

Posted by Jasperovitsj on Jul-18-2004 17:32:

Nog een kleine update:

Wegens het t� kleine aantal voetballende Beta's gaat Cresto voor tegenstand zorgen! Dus alle Beta's (en ons geheime Nl-Ta wapen ) samen in een ploeg tegen de rest!
Volgens Cresto zouden ze niet slecht zijn, maar ook niet t� goed, dus het zal wel fijn worden!

Owja, de vraag achter Bal, keepershandschoenen en tenues geldt nog steeds, iemand?

Posted by Kaidreas on Jul-18-2004 17:56:

hehe bouyant same here. ik voetbal ook bij de reserven. reserven C dan nog wel. das gewoon voetballen, leut maken en zuipen.. maar we trainen wel samen met de eerste crap

Posted by eieregooie on Jul-19-2004 03:28:

hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... Wanneer Freezel nog met mij mee zou moeten rijden, kan ik dus niet garanderen dat hij er om 18:00 is

Misschien heeft Freez inmiddels wel zelf vervoer geregeld, dat weet ik momenteel niet...

Posted by Freezel on Jul-19-2004 04:50:

quote:
Originally posted by eieregooie
hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... Wanneer Freezel nog met mij mee zou moeten rijden, kan ik dus niet garanderen dat hij er om 18:00 is

Misschien heeft Freez inmiddels wel zelf vervoer geregeld, dat weet ik momenteel niet...

Als ik met jou mee kan rijden, graag Dan laat ik voetbal wel schieten. Vervoer uber alles

Posted by TOR on Jul-19-2004 08:38:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Owja, de vraag achter Bal, keepershandschoenen en tenues geldt nog steeds, iemand?

zal Benny er al zijn als het voetbal begint?

anders kunnen we de BeTA T-shirts als tenue gebruiken...

Posted by Jasperovitsj on Jul-19-2004 12:36:

quote:
Originally posted by Freezel
Als ik met jou mee kan rijden, graag Dan laat ik voetbal wel schieten. Vervoer uber alles

Okay, goed dat je het nu al zegt!
Ik weet nog wel niet wanneer we precies gaan beginnen met voetballen, maar dat zal eerder 18u30 worden dan 18u stipt denk ik, maar dat moet ik nog checken met Cresto...

Posted by Jakhira on Jul-22-2004 10:43:

Het is onzeker of ik ga kunnen spelen, hopelijk herstel ik een beetje in deze laatste dagen

Posted by Jasperovitsj on Jul-22-2004 11:39:

quote:
Originally posted by Pumaz
Het is onzeker of ik ga kunnen spelen, hopelijk herstel ik een beetje in deze laatste dagen

Van mij mag je absoluut meedoen, maar doe geen domme dingen h�, nog maar en paar dagen geleden lag je in het ziekenhuis...

Posted by CygnusX on Jul-22-2004 11:54:

quote:
Originally posted by TOR
zal Benny er al zijn als het voetbal begint?

Ik zal er zijn, ja, met de t-shirts. Als het tot daar geraken meezit tenminste.

Posted by Jakhira on Jul-22-2004 12:04:

quote:
Van mij mag je absoluut meedoen, maar doe geen domme dingen h�, nog maar en paar dagen geleden lag je in het ziekenhuis...

Ik ga mij zeker niet forceren, daar moet je niet aan denken..
Sebiet naar het stad dus heb ik al enige beweging, en anders probeer ik wa te sjotten in mijn hof morgen, zie ik wat ik wel en niet kan

Posted by Jasperovitsj on Jul-22-2004 13:26:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik zal er zijn, ja, met de t-shirts. Als het tot daar geraken meezit tenminste.

Let's hope so!
We hebben de sporthal vanaf 18u, dus normaal gezien gaan we tegen 18u ons omkleden en opwarmen (20 minuten rondjes lopen ) en tegen 18u30 beginnen we aan de match, 2 x 25 minuten...

Posted by TOR on Jul-22-2004 16:56:

vergeet niet de regels nog es uit te leggen, want het is al vier jaar geleden dat ik nog een voetbal heb aangeraakt...

en wou Zehra ook niet voetballen?

Posted by Jasperovitsj on Jul-22-2004 17:13:

quote:
Originally posted by TOR
vergeet niet de regels nog es uit te leggen, want het is al vier jaar geleden dat ik nog een voetbal heb aangeraakt...

en wou Zehra ook niet voetballen?

Enkele basisregels voor zaalvoetbal:

- als de bal over de lijn is mag je intrappen ipv ingooien
- geen direct lichamelijk contact (zeker geen scoudercharges enzo)
en absoluut geen tackles langs achter! Daarmee hangt samen dat je
geen hakjes mag doen, alleen maar de bal met de zool naar achter
rollen als er geen tegenstander achter je staat
- Er spelen 4 (of 5, al naargelang hoe groot de zaal is) veldspelers
en 1 keeper
- Terugspelen op de keeper mag
- Corners worden gewoon getrapt
- Er is geen buitenspel

En edit dat van Zehra, zij is ons geheim wapen, de tegenstand mag dit nog niet weten!

Posted by Eagle` on Jul-22-2004 17:21:

Wat dachten jullie er van om partijdje footie uit te stellen tot 24 uur, ik wil mee sjotten verdomme

Posted by Jakhira on Jul-23-2004 06:37:

quote:
Enkele basisregels voor zaalvoetbal:
...
- Corners worden gewoon getrapt

Serieus?

Posted by Jasperovitsj on Jul-23-2004 10:41:

quote:
Serieus?

Bij minivoetbal worden ze niet getrapt maar werk je met strafcorners, daarom even duidelijkheid scheppen!

Posted by Jakhira on Jul-23-2004 14:01:

Ik ga misschien dan toch kunnen meedoen, daarstraks in den hof een beetje gesjot en alles liep vrij goed, dus als het niet te fysiekelijk wordt morgen ben ik erbij
Het is precies niet zo erg als ik eerst dacht (wat een sjans)

Posted by djcresto on Jul-23-2004 14:17:

das goed nieuws, maar toch best nie teveel forceren. En in zaalvoetbal zou er normaal niemand aan u lijf mogen komen

Posted by Jakhira on Jul-23-2004 14:21:

quote:
Originally posted by djcresto
das goed nieuws, maar toch best nie teveel forceren

Zeker niet, maar tis gewoon dak het heel graag zou doen dus ben ik mijn best aan het doen, straks weer naar de kinesist bijvoorbeeld

quote:
En in zaalvoetbal zou er normaal niemand aan u lijf mogen komen

Spelen er nu meisjes mee of niet?

Posted by Jasperovitsj on Jul-23-2004 14:37:

quote:

Spelen er nu meisjes mee of niet?

Als jij niet kan meedoen wel

Posted by Tiger777 on Jul-23-2004 14:50:

Kan er gegokt worden?

Posted by Jakhira on Jul-23-2004 14:59:

quote: