TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- haha, vi har fler poster
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Det �r ju sant...Fan vad jobbigt n�r folk ska h�lla p� s�...Fattar inte vad dom k�nnar p� det alls�....
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Blik va mod.....n�h man bryr sig inte s� mycket men det var 3 pers h�r som jag respekterade.....b�de Yuval och DJ Martinj var tvugna att dra med en "Bye bye im leaving" thread d�r dom sa hur allt s�g...... DJ Martinj la ocks� upp en thread med titeln "Tiesto rulz PvD sux!" och se skrev han samma sak som titeln om och om igen.......den vart st�ngd r�tt snabbt men jag blir s� j�vla irriterad.....nu �r allt lungt dock |
| Originally posted by reveal jo, jag postade det (att han gjorde s�) i tr�den "m�nga som verkar sura" eller vad den hette... j�vligt omoget gjort |
Det var ett tag sen han stack.....Kommer ih�g han fast jag var inte lika aktiv i forumen d� som jag �r nu....
50 poster kvar till england, 100 bakom oss ligger new york. men israel knappar in farligt mycket!! 
Okej vi k�mpar p� iaf......
Goatrance g�nget fr�n isreal k�mpar in farligt mycket....Inte bra..Vi m�ste f� hit mera folk....
USA - Florida, nytt forum som tar upp kampen
�n s� l�nge ligger dom ju dock p� beh�rigt avst�nd med m�ttliga 4 poster, men dom kanske blir ett hot 
s� ja, d� �r vi den 3e st�rsta sektionen (av de lokala) p� TA !!! var ingen som trodde (utom vi sj�lva s�klart) n�r vi f�rs�kte f� ig�ng den. och �nd� �r vi kanske 5 pers som �r h�r regelbundet, fan va stora vi hade varit om vi hade lite fler 
jag tycker inte att man ska bry sig s� mycket om posts o s�nt...viktigaste �r v�l att vi f�r ut n�t av att vara h�r!!!
Ni hj�lper mig med musik o s� och jag f�rs�ker hj�lpa er med en uppdatering med vad som �r p� G!!!
Man kan lugnt f� med sig en del folk hit men fr�gan �r ifall det �r v�rt det? Are they good enough?
sant. jag menar inte att posterna �r det viktigaste, eller ens viktigt, det jag menar �r attvi allt har visat de andra som var s� kaxiga innan att det visst var aktuellt med en svensk sektion. och lite kul �r det ju att h�r �r aktivitet (dvs nya poster)
men det �r klart bra att det �r kvalitet h�r
kanske f�r s�tta ihop ett intr�desprov
j/k
vart tog den f�rsta posten v�gen? Den f�rsta, d�r allt startade? JAg hittar inte den!! �r jag blind eller �r den borta?
| Originally posted by reveal kanske f�r s�tta ihop ett intr�desprov j/k |
Hmm.. intr�des prov... d� ligger jag illa p� det... det enda jag kan �r dansa. Kan inte musik och har ingen koll p� fester. Kan man avl�gga ett praktiskt prov?
update: sv ligger p� 3. plats... 10 (eller 11 efter den h�r) poster f�re UK 
hehe
japp, det �r ok
spela in en kassett n�r du dansar och skicka den till mig, s� ska vi se om du f�r vara kvar... 
| Originally posted by cviper update: sv ligger p� 3. plats... 10 (eller 11 efter den h�r) poster f�re UK ![]() hehe |
l�s tr�den kanske innan du g�r inl�gg
| Originally posted by x-dream Ett intr�desprov.....Med en massa musikfr�gor bara d� eller..... |
fan va alla �r bra p� att dansa d�... hur �r man n�r man �r bra p� att dansa? speciella moves eller?
jag �r nog skitkass p� att dansa, har ingen uppfattning om det egentligen, men jag �r iaf inte det minsta r�dd f�r att lira loss ordentligt, som ju de flesta �r 
| Originally posted by reveal men jag �r iaf inte det minsta r�dd f�r att lira loss ordentligt, som ju de flesta �r |
| Originally posted by reveal fan va alla �r bra p� att dansa d�... hur �r man n�r man �r bra p� att dansa? speciella moves eller? |
| Originally posted by Aendy D� kan du ju dansa! |
HAH.... ett intr�desprov.....t�nk om dom hade det f�r alla TA:s....d� skulle ingen vara h�r. Eftersom n�stan alla l�rt sig allt h�r?
Iallafall jag 
aaahhh, d� k�nner jag mig lite n�jdare 
T�nkte bara notera det innan n�gon annan g�r det (f�r ju vara f�rst ut n�n g�ng) att Israel g�r f�rbi oss vilken stund som helst.
| Originally posted by reveal fan va alla �r bra p� att dansa d�... hur �r man n�r man �r bra p� att dansa? speciella moves eller? jag �r nog skitkass p� att dansa, har ingen uppfattning om det egentligen, men jag �r iaf inte det minsta r�dd f�r att lira loss ordentligt, som ju de flesta �r |
Fast folk som inte h�ller takten kan vara otroligt jobbiga att ha p� dansgolvet. Dom och fulla personer som sladdrar in i en hele tiden
lol @ den h�r tr�den