TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- haha, vi har fler poster
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by x-dream on Oct-05-2001 08:15:

Det �r ju sant...Fan vad jobbigt n�r folk ska h�lla p� s�...Fattar inte vad dom k�nnar p� det alls�....

Posted by reveal on Oct-05-2001 12:41:

quote:
Originally posted by mindshooter
Blik va mod.....n�h man bryr sig inte s� mycket men det var 3 pers h�r som jag respekterade.....b�de Yuval och DJ Martinj var tvugna att dra med en "Bye bye im leaving" thread d�r dom sa hur allt s�g......
DJ Martinj la ocks� upp en thread med titeln "Tiesto rulz PvD sux!"
och se skrev han samma sak som titeln om och om igen.......den vart st�ngd r�tt snabbt men jag blir s� j�vla irriterad.....nu �r allt lungt dock

jo, jag postade det (att han gjorde s�) i tr�den "m�nga som verkar sura" eller vad den hette... j�vligt omoget gjort

Posted by mindshooter on Oct-06-2001 08:47:

quote:
Originally posted by reveal

jo, jag postade det (att han gjorde s�) i tr�den "m�nga som verkar sura" eller vad den hette... j�vligt omoget gjort

Ja just det ja......asirriterande....f�rst klagar dom p� att allt �r s� d�ligt sen hj�lper dom till att f�rs�mra det........ Ja ve tinte om det var n�gon av er som fanns med p� tiden med "simcut"?
Han drog ocks� f�r att s� m�nga betedde sig omoget p� forumet....
Men han sa bara det till n�gra och drog tror jag......men han va en riktig TA 1337!
Assynd....han identifierade 70% av l�tarna som va unidentified och visste allt! fick all Vinyl f�re alla andra och shit.....saknar honom

Posted by x-dream on Oct-06-2001 09:21:

Det var ett tag sen han stack.....Kommer ih�g han fast jag var inte lika aktiv i forumen d� som jag �r nu....

Posted by reveal on Oct-11-2001 09:56:

50 poster kvar till england, 100 bakom oss ligger new york. men israel knappar in farligt mycket!!

Posted by x-dream on Oct-11-2001 18:01:

Okej vi k�mpar p� iaf......

Goatrance g�nget fr�n isreal k�mpar in farligt mycket....Inte bra..Vi m�ste f� hit mera folk....

Posted by reveal on Oct-12-2001 07:58:

USA - Florida, nytt forum som tar upp kampen �n s� l�nge ligger dom ju dock p� beh�rigt avst�nd med m�ttliga 4 poster, men dom kanske blir ett hot

Posted by reveal on Oct-15-2001 14:13:

s� ja, d� �r vi den 3e st�rsta sektionen (av de lokala) p� TA !!! var ingen som trodde (utom vi sj�lva s�klart) n�r vi f�rs�kte f� ig�ng den. och �nd� �r vi kanske 5 pers som �r h�r regelbundet, fan va stora vi hade varit om vi hade lite fler

Posted by Gaby on Oct-15-2001 14:27:

jag tycker inte att man ska bry sig s� mycket om posts o s�nt...viktigaste �r v�l att vi f�r ut n�t av att vara h�r!!!
Ni hj�lper mig med musik o s� och jag f�rs�ker hj�lpa er med en uppdatering med vad som �r p� G!!!

Man kan lugnt f� med sig en del folk hit men fr�gan �r ifall det �r v�rt det? Are they good enough?

Posted by reveal on Oct-15-2001 14:59:

sant. jag menar inte att posterna �r det viktigaste, eller ens viktigt, det jag menar �r attvi allt har visat de andra som var s� kaxiga innan att det visst var aktuellt med en svensk sektion. och lite kul �r det ju att h�r �r aktivitet (dvs nya poster)

men det �r klart bra att det �r kvalitet h�r kanske f�r s�tta ihop ett intr�desprov j/k

Posted by Gaby on Oct-15-2001 15:16:

vart tog den f�rsta posten v�gen? Den f�rsta, d�r allt startade? JAg hittar inte den!! �r jag blind eller �r den borta?

Posted by x-dream on Oct-15-2001 16:06:

quote:

kanske f�r s�tta ihop ett intr�desprov j/k

Ett intr�desprov.....Med en massa musikfr�gor bara d� eller.....

Posted by Aendy on Oct-15-2001 16:45:

Hmm.. intr�des prov... d� ligger jag illa p� det... det enda jag kan �r dansa. Kan inte musik och har ingen koll p� fester. Kan man avl�gga ett praktiskt prov?

Posted by cviper on Oct-15-2001 16:46:

update: sv ligger p� 3. plats... 10 (eller 11 efter den h�r) poster f�re UK

hehe

Posted by reveal on Oct-15-2001 16:46:

japp, det �r ok
spela in en kassett n�r du dansar och skicka den till mig, s� ska vi se om du f�r vara kvar...

Posted by reveal on Oct-15-2001 16:47:

quote:
Originally posted by cviper
update: sv ligger p� 3. plats... 10 (eller 11 efter den h�r) poster f�re UK

hehe

har vi redan konstaterat l�s tr�den kanske innan du g�r inl�gg

Posted by Gaby on Oct-15-2001 20:03:

quote:
Originally posted by x-dream

Ett intr�desprov.....Med en massa musikfr�gor bara d� eller.....

D�r �kte jag ut....men jag �r bra p� dansa ...

Posted by reveal on Oct-15-2001 21:08:

fan va alla �r bra p� att dansa d�... hur �r man n�r man �r bra p� att dansa? speciella moves eller?
jag �r nog skitkass p� att dansa, har ingen uppfattning om det egentligen, men jag �r iaf inte det minsta r�dd f�r att lira loss ordentligt, som ju de flesta �r

Posted by Aendy on Oct-16-2001 09:20:

quote:
men jag �r iaf inte det minsta r�dd f�r att lira loss ordentligt, som ju de flesta �r

D� kan du ju dansa!

Posted by Gaby on Oct-16-2001 10:44:

quote:
fan va alla �r bra p� att dansa d�... hur �r man n�r man �r bra p� att dansa? speciella moves eller?

Jag f�r h�ra r�tt s� ofta att jag dansar bra s� jag antar att jag dansar helt OK...men det viktigaste �r att man k�nner att det �r r�tt och tycker sj�lv att man �r B�ST i sin egen bubbla...va andra tycker �r deras problem...

quote:
Originally posted by Aendy

D� kan du ju dansa!

EXAKT!!!!

Posted by mindshooter on Oct-16-2001 10:55:

HAH.... ett intr�desprov.....t�nk om dom hade det f�r alla TA:s....d� skulle ingen vara h�r. Eftersom n�stan alla l�rt sig allt h�r?
Iallafall jag

Posted by reveal on Oct-16-2001 11:22:

aaahhh, d� k�nner jag mig lite n�jdare

Posted by Aendy on Nov-04-2001 21:40:

T�nkte bara notera det innan n�gon annan g�r det (f�r ju vara f�rst ut n�n g�ng) att Israel g�r f�rbi oss vilken stund som helst.

Posted by Dj Memento on Nov-04-2001 23:24:

quote:
jag �r nog skitkass p� att dansa, har ingen uppfattning om det egentligen, men jag �r iaf inte det minsta r�dd f�r att lira loss ordentligt, som ju de flesta �r

En av dom grejer jag gillar med trancefester o.dylika �r ju just att alla f�r dansa hur dom vill. S� l�nge du h�ller takten och �r d�r f�r att du �lskar musiken s� dansar du inte d�ligt Fast folk som inte h�ller takten kan vara otroligt jobbiga att ha p� dansgolvet. Dom och fulla personer som sladdrar in i en hele tiden

Posted by St_Andrew on May-06-2004 11:20:

lol @ den h�r tr�den

Pages (3): « 1 [2] 3 »