TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De T-shirts zijn klaar!
Pages (2): « 1 [2]
Thanks Benny en Jen voor al de moeite!
kben benieuwd...
| quote: |
| Originally posted by djcresto ziet er vree goed uit he, mercie tiger, benny voor al het werk, top!!! |
T-shirt is aangekomen, nu kan ik terug buiten komen!!!!

Ik was ook blij toen de postman deze morgen 2 tshirts kwam afzetten 
Ik heb de mijne ook al. Ze zijn wel wat te klein, dus... ik ga vermageren of hoe trance goed is voor mijn gezondheid, want 85kg voor 1m80 is toch wat aa de hoge kant, h�. Kunt ge toch es checken (voor de leute) of dat wel XL is, 't lijkt me toch eerder L. Ma 'k ben content hoor! Ben es benieuwd of die bedrukking een wasbeurt goed doorstaat, kan iemand dat laten weten als hij het es geprobeerd heeft?
De groeten en nogmaals dank aan alle medewerkers die zo vriendelijk waren om niet met het geld op reis te gaan en met de noorderzon te verdwijnen 
| Originally posted by Dark Apostle nu kan ik terug buiten komen!!!! |

| Originally posted by Belgian Bonzai Ik heb de mijne ook al. Ze zijn wel wat te klein, dus... ik ga vermageren of hoe trance goed is voor mijn gezondheid, want 85kg voor 1m80 is toch wat aa de hoge kant, h�. Kunt ge toch es checken (voor de leute) of dat wel XL is, 't lijkt me toch eerder L. |
| Originally posted by Belgian Bonzai Ben es benieuwd of die bedrukking een wasbeurt goed doorstaat, kan iemand dat laten weten als hij het es geprobeerd heeft? |
Ik heb hem ook in mijn bus gekregen en hij past perfect
het is echt een mooie t-shirt, ben content
Heb vernomen van het thuisfront dat mijn exemplaar ook aangekomen is.
Straks eens passen na het werk 
trug thuis ... welliswaar met een beetje pijn in't hart (vakantieliefde ...
)
maar toch verscheen er een glimlach toen'k men T-shirt in de bus zag zitte ses ... kvind ze erg goe gelukt ... en et past perfect ... aldus ... merci mense !!
Vraagje = Kan ik nog van die T-Shirts kopen?
Of was dat 'a one time offer?'
Ik denk het wel dat je ze kan nabestellen omdat ze in de winkel het clich� bijgehouden hebben, maar dat moet je eens aan Benny(/cygnus) vragen, die weet dat zeker 
Normaal gezien is dat geen probleem. Ik zal een mailtje naar de winkel sturen met die vraag.
Zijn er nog mensen hier die er eentje willen?
PS: Eagle�, check je pm.
Antwoord van de winkel :
| er zijn altijd vaste kosten bij een bijbestelling , nl zeefkosten in uw geval is dit 3 x 16,25� = 48,75� + BTW de prijzen van de opdruk en de t-shirts blijven hetzelfde |
woops . .Ik hoop dat er nog zijn die er nog eentje willen ..
Want 65� voor een T-Shirt .. 
| Originally posted by JediD4M woops . .Ik hoop dat er nog zijn die er nog eentje willen .. Want 65� voor een T-Shirt .. |
mah voor wanneer bestellen jullie ze? kwil ook nog wel ene! mn tweede tshirt was me echt te groot en heb die dan aan nvriendin gegeven. wil wel nog ene mah ben opt moment echt blut...
| Originally posted by Zehra das wat duur idd... mah voor wanneer bestellen jullie ze? kwil ook nog wel ene! mn tweede tshirt was me echt te groot en heb die dan aan nvriendin gegeven. wil wel nog ene mah ben opt moment echt blut... als da zo over een maand ofzo is, wil ik ook wel ene! |
Ik denk dat, als we nog wat wachten, er meerdere Beta's interesse zullen tonen en dan valt de prijs een stuk beter mee.
Of misschien kunnen we een deel van de overschot van de party en de tshirts (samen 130� dacht ik) hieraan besteden om de kost per tshirt te laten zakken?
| Originally posted by Dark Apostle Moh arm schaap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu zit gij zonder kleren!!!! |